sobota 19. prosince 2015

Christmas outfits - Comfi or Glam? New Year´s tip.

Krásné sobotní ráno,

konečně mám po zápočtovém období, i když jsem zřejmě jeden test nenapsala dostatečně dobře, tak jsem ale šťastná, že už to mám za sebou. Nicméně v lednu nás čeká zkouškové období, uff. Určitě na mě myslete a teď si raději užijme Vánoční atmosféry a podívejme se na mé dva tipy na outfity po kterých zřejmě sáhnu právě na Štědrý večer.

Na obrázku jsou dvě možnosti a to pohodlná vlevo a elegantní varianta vpravo. Vždycky totiž záleží na náladě, kterou zrovna mám a tak když mám chuť na něco slavnostnějšího, tak bych to právě řešila nějakými červenými šaty, boty na podpatku, zlatými doplňky a vysokými boty. Pokud bych se však chtěla cítit více ,,zachumlaně", tak bych volila teplé leginy a svetr, k tomu nějaké huňaté bačkory a něco dobrého k mlsání. Popravdě, většinou sahám právě po tom pohodlném outfitu, protože jsem doma s rodiči, koukáme na pohádky a já se chci cítit pohodlně a nemusím tam nikoho oslňovat svoji vizáží. Avšak kdybych někam vyrazila, tak bych volila samozřejmě ten elegantnější.

A co Vy? Jak se oblékáte na Štědrý večer?

Christmas outfits - Comfi or Glam?

Christmas outfits - Comfi or Glam? by beautypusinka featuring a flower stem

Ještě bych Vám ráda ukázala tyto šaty z www.modino.cz, které se chystám vzít na Silvestra. S kamarádkou se chystáme do Benátek, tudíž jsem chtěla vypadat trošku ,,retro" a tyto šatičky se myslím na tuto příležitost velice hodí. Zatím nevím, jaké doplňky a boty zvolím, ale na finální outfit z Benátek se můžete těšit na začátku příštího roku.

www.modido.cz 
Budu ráda za každý tip ohledně doplňků k těmto šatům a taktéž bot. Moc děkuji!

11 komentářů:

  1. Oba outfity se mi líbí, více ten glam :)
    Já si beru vždy šaty na večeři a ke stromečku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) Já to mám podle nálady, ale také se mi víc líbí ten elegantní :)

      Vymazat
  2. Asi je to uz neskoro ale ja by som si k tym satam dala cervene koralky :)

    OdpovědětVymazat
  3. My se vždycky oblékáme spíše svátečně. Máme šaty a celé se vyfintíme:-D A spíše druhý den se oblékáme do takových těch pohodlných vánočních svetrů a tak:-) Stala jsem se tvou pravidelnou čtenářkou, jinak zrovna začínám s blogem a byla bych moc ráda, kdyby ses mrkla. Začátky jsou vždy těžké, tak bych ti byla moc vděčná, kdyby ses stala také pravidelnou čtenářkou. Moc by mi to pomohlo. Přeji krásný zbytek dne :-)

    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem byla v pohodlném oblečení celé Vánoce :) určitě se juknu :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!