neděle 6. prosince 2015

Love me by Rimmel

Krásný nedělní večer,

konečně jsem se dostala k sepsání nějaké recenze či vůbec kratšího článku, které teď momentálně kvůli svému studiu na VŠ vůbec nestíhám. Ani jsem se o tom na svém blogu moc nezmiňovala, ale po třech letech cestování, které jsem uskutečnila hned po mé střední škole, jsem se rozhodla, že si ještě doplním vzdělání a tedy i nějaký ten titul. Studuji tedy na ekonomicko-správní fakultě v Pardubicích a zatím mě to poměrně baví, ale je toho na mě po té odmlce trošku moc, hlavně kvůli tomu, že mi vůbec nejde matika :o. No, ale nevzdávám to, i když jsem k tomu už neměla daleko a snažím se tím vším prokousat, jak můžu. Nejvíce jsem ráda za to, že jsem se tam seznámila se skvělými lidmi a to nejen z Čech, ale i ze zahraničí, protože tu máme hodně studentů, kteří jsou přes Erasmus. Přes Vánoce se snad ještě k nějakému tomu blogování dostanu, leden bude v duchu zkoušek, takže tam se možná otočím na své facebookové stránce, kde jsem aktivnější hlavně kvůli koncertu mých milovaných Imagine Dragons, kteří budou v Praze 16.ledna 2016, no ale pak se snad už zase budu moci psaní plně věnovat. Dělám to hlavně, protože mě to baví a i když na to momentálně třeba není tolik času tak vím, že i přesto v postování nepřestanu fungovat. Snad vás to také baví jako mě a doufám, že se máte všichni moc dobře.

Outfit - coat F&F, trousers - Paris (a boutique), shoes - Deichmann, Bag - Primark 
Dnes tu mám tedy pro vás rychlou recenzi na jednu super rtěnku od Rimmelu. Je jí sametová rtěnka v odstínu 130 - Love me - což je taková tmavší růžová či fuksiová barvička. Já ji nosím ráda právě spíš na podzim a v zimě, protože je taková studenější a výraznější. Je taková polomatnější, rty tedy maličko vysušuje. Na fotkách můžete vidět, že už jsem ji vydatně používala a to hlavně pro to, že je to taková ,,výraznější neutrálka". Myslím tím to, že i když je na rtech více vidět, tak se jí nemusíte bát, protože je taková jakoby zastřená a nepůsobí nijak extrémním dojmem. Pokud máte úzké a malé rty, tak vám bude krásně slušet, protože je moc hezky zvýrazní. Naopak právě na těch plnějších už bude více ,,okatá", ale za to atraktivní, takže pokud sháníte nějakou výraznější fuksiovou, ale nechcete vypadat ,,lacině", tak určitě vyzkoušejte tuhle krásku.

Já jsem ji kupovala v DM drogerii, ale možná ji seženete i na parfums nebo jiném e-shopu.

Shrnutí:

- pigmentace je střední, rty ale musíte přetřít vícekrát
- sametový finish, polomatná 
- hezké balení 
- příjemná vůně 
- výdrž průměrná, spíš slabší 
- hydratační, nezalézá do vrásek






11 komentářů:

  1. Hlavně se nevzdávej ve škole a poper se s tím, já vím že to je těžké, ale.. Imagine Dragon mám moc ráda ale na koncert se nechystám. Rtěnka vypadá pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za podporu :* určitě se s tím budu snažit poprat :).

      Vymazat
  2. Si strašne krásna a aj rúž vyzerá dobre :)
    www.leekralova.blogspot.sk aj s Vianočnou Giveaway, budem veľmi rada ak sa zapojíš :)

    OdpovědětVymazat
  3. Přeju Ti, aby se dařilo :) Matika je zde masakr no, taky jsem bojovala ale vyhrála jsem nad ní a ten pocit pak stojí za to :D.
    Rtěnka má jak krásný obal, tak barvičku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, Veru :* snad to matiku dám, ale těžká je i mikroekonomie :o. Snad se tam někdy potkáme :)

      Vymazat
  4. Ten ruž ma super farbu a studium urcite nevzdavaj, ved azda sa ta matika podda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! snad to zvládnu, zápočet mám zatím v kapse :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!