pátek 29. ledna 2016

Bylinné tonikum na problematickou pleť od Ryoru

Krásné páteční ráno, 

dnes jsem se vzbudila se sluníčkem a s úsměvem na tváři, takže hádám, že se mi dneska bude ve všem dařit. Čeká mě učení se na poslední zkoušku z matematiky, tak mi příští týden v úterý ráno určitě držte palce! 

Dnes jsem se však rozhodla připravit jednu samostatonu recenzi na bylinné tonikum od Ryoru, které jsem tento týden dopoužívala, tak jsem schopná ještě čerstvě ohodnotit kvality či negativa tohoto produktu. Mimochodem připravuji mega článek na všechny produkty,  které používám na mastnou a problematickou pleť a takové tipy, jak na akné celkově a co pomohlo mně. 

Já jsem si osobně toto tonikum kupovala na e-shopu www.parfums.cz, kde nakupuji velmi často a ráda, takže se nedivte, když jsem budu stále dávat odkazy na jejich stránky také vzhledem k tomu, že s nimi spolupracuji, ale většinu produktů si stejně kupuji a vybírám sama, takže se nemusíte bát, že bych nějaký produkt opěvovala jen kvůli tomu, abych dostala nějaký navíc. 

Toto Aknestop bylinné tonikum je tedy vhodné pro mastnější a problematickou pleť, slouží na dočištění pleti ke konci vaší večerní či ranní čistící rutiny. Mělo by odstraňovat nečistoty a přebytečný maz, což mohu potvrdit. Vždycky jsem na tamponku ještě objevila spoustu usazených nečistot. Dále by měl zmatňovat, což asi dělá skoro každé tonikum na mastnou pleť, ale mě osobně se stejně pak asi po 2 hodinách začne mastit, samozřejmě záleží na tom, co zrovna dělám. Když mám zrovna před zkouškou, tak jsem ve stresu a samozřejmě, že tělo se pak více potí a produkuje tak i více mazu. Působit by mělo protizánětlivě a antibakteriálně. To nijak moc nedokážu posoudit, ale podle toho jak jsem z něj cítila ty bylinky a tea tree olej, tak bych tomu věřila. 

Celkově bych mé poznatky shrnula takto: tonikum je určitě vhodné na mastnou a problematickou pleť,nicméně nečekejte, že by vám po něm akné vymizelo nebo se léčilo, jelikož tento produkt má pleť pouze dočištiťovat a zbavovat bakterií, což dělá dobře Určitě čekejte silnou bylinkovou vůni, která vám může vadit, mně samotné tonikum moc nevonělo. Věřím tomu, že kdybych měla celou řadu od Ryoru, tak by určitě na některé zanícené pupínky působila lépe, ale jinak si ho samostatně už asi nekoupím, protože mě více vyhovovalo tonikum od The Body Shop s tea tree a vzhledem k tomu, že mám teď opravdu problémovou část na bradě, tak asi znovu sáhnu po této variantě. Ještě bych se zmínila o balení, které má otvírání nahoře, takže klasicky na vatičku produkt nakapete. 

Tonikum seženete přímo na tomto odkazu: www.parfums.cz Možná jej seženete i v nějakých drogeriích, kde se prodává značka Ryor. 




A jaké tonikum používáte vy? máte rádi značku Ryor? 

8 komentářů:

  1. Ja mam akne lenze taku divnu suchu plet, takze ked si na nu dam nieco na mastnu mam supiny a stipe ma cela tvar :( inak stahuje toto tonikum aspon pory???

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aha, tak to je zvláštní, to já ji mám zase mastnou. Tohle tonikum nevysušuje, ale póry jsou po něm neměla nějak moc stažené, to spíš právě po tom toniku od The Body Shop z Tea tree řady. Tohle od Ryoru ale zase zklidní pleť a těmi bylinkami tak jako dezinfikuje ty boláčky.

      Vymazat
  2. Toto vyzerá celkom zaujímavo :-) Mňa by skôr zaujímalo zloženie tohto produktu, už dlho zháňam niečo na prírodnej báze :-) Andy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Složení: Aqua,Glycerin,Propylene Glycol,Juniperus Communis Extract, Salvia Officinalis Extract, Melaleuca Alternifolia Oil, PPG-26-Buteth-26(PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Alcohol Denat, Phenoyxyethanol, Ethylhexylglycerin, Parfum ;) tak na jaké to je bázi? :D

      Vymazat
  3. Já používám už jenom micelárky, ale musím přiznat, že na Ryor jsem kolikrát koukala v drogerii :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď taky používám micelárku, ale slyšela jsem, že se má pleť dočišťovat tonikem.

      Vymazat
  4. Na toto tonikum sa chystam uz nejaku tu dobu a nemalo by aj stahovat pory? Pre mna by boo najdolezitejsie to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi i to by mělo, i když si tím stoprocentně jistá nejsem. Koukni se na popis, co mají třeba na parfums. Jinak mně nepřišlo, že by nějak extra stahovalo póry, ale nevěnovala jsem tomu moc pozornost. Ale kde jsem to viděla stoprocentně, tak to bylo u řady Tea Tree od The Body Shop.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!