neděle 31. ledna 2016

My current wish list

Krásný večer,

dnes se s Vámi podělím o svůj quicklist wishlist aneb o věci, které si přeji a jenž bych si ráda v nejbližší době pořídila. Určitě bych chtěla nějaký batoh do školy v tomto stylu, protože mě nebaví nosit kabelky z nichž mě bolí rameno a ničím si tím záda. Zálusk mám na potrhané černé kalhoty, které stále vidím na inspirativních obrázcích na instagramu a hrozně moc se mi líbí a k tomu ty kotníkové botky. K narozeninám si chci udělat radost mým nejoblíbenějším parfémem od Marca Jacobse ,,Daisy" a nebo tou druhou růžovou verzí.

Určitě jednou must have nutností je foťák, který mi moc shází. Ten můj mi loni ukradli v Barceloně, tak si snad z brigády našetřím na nějaký nový. K tomu bych si ráda pořídila nějaká sluchátka a mp3 přehrávač, abych mohla začít z jara zase hezky sportovat a doladit bych to mohla nějakou soupravičkou od Adidasu, jako je třeba na fotce. A posledními věcmi jsou letní kousky a to šortky s vysokým pasem, které už dlouho sháním a dlouhá sukně. 

Nakonec zbývají jen vlásky, které jsem si začala zesvětlovat. První ombré mi bohužel moc dobře nedopadlo, tak počkám měsíc a pak to zkusím znovu a uvidíme, jak to dopadne.

A co si zrovna přejete Vy?

My current wish list

22 komentářů:

  1. Pěkný wishlist. Mě také ukradli foťák a pesně ten co máš na listě bych chtěla není drahý a je celkem slušný, hlavně není tolik obrovský a těžký. Maxi sukni letos sháním také protože minulý rok jsem žádnou pěknou nikde neviděla. U jsem teď zvědavá a těším se na tvůj nový vlasový look :-) Tak jen doufám že si ty věci všechny splníme..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! fakt? tj tak to jsme na to zrovna měly smůlu. No, ono to ombré teď není moc vidět, ale až to vylepším, tak to určitě vyfotím a sdílím :)

      Vymazat
  2. Krásny wishlist! Tiež by som si vedela vybrať! Napríklad topánočky sa mi veľmi páčia a tiež čierny batôžtek :)

    OdpovědětVymazat
  3. Hezký wishlist :) Já bych teď nutně potřebovala nové kalhoty nebo rifle.

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, Daisy si chci také pořídit :) Jen mám momentálně spadeno ještě na Lancome, tak uvidíme, která zvítězí jako první :)) A přeji ti hodně štěstí, ať ti ombré na podruhé vyjde perfektně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tu Lancome jsem si ještě neoňuchala :) ..vyzkouším! a moc děkuju :*

      Vymazat
  5. Ja stále uvažujem o štetcoch na líčenie, možno nejakú elektroniku/program na úpravu fotiek a videí no a oblečenia a kozmetiky nikdy nie je dosť :D..:)

    accessoriesforbeauty.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. Tak ty boty jsou naprosto dokonalý!!!
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Presne takýto vak aký máš na wishliste potrebujem ! :D :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  8. Nádherné batůžky jsi vybrala! :-) Také by se mi takový hodil!

    OdpovědětVymazat
  9. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hey thanks Andjela, I am gonna visit your blog :)

      Vymazat
  10. Dlhú sukňu si chcem zaobstarať tiež, veľmi pekný wishlist. :)
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  11. ja tak rada sledujem wishlisty :) ..keď som si prečítala to s tými kabelkami,že ich nerada nosíš a ničia chrbát..hneď som si spomenula na seba..mám doma 19 kabeliek :DD a jeden ruksak :D ..ja už mám pravdepodobne aj tak po chrbtici..:) ..ale inak takýto štýl ruksakov moc nemusím,ale tieto sú fakt pekné :))

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hahah njn, jako mně se zase líbí ty batohy, ale někdy si připadám hampulácky :D a batoh ještě nemám :D. Dnes jsem se na jeden hezký koukala, tak uvidím, jestli si pro něj zajdu :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!