sobota 23. ledna 2016

Tipy na seriály

Krásný večer, 

v poslední době ujíždím na seriálech a to fakt, že ujíždím. Dříve jsem se dívala spíše na takové ty ,,holčičí" novelky, ale postupem času mě začaly bavit spíše krimi a scifi seriály. Od loňského roku sleduji The Pretty Little Liars, což je spíše mysteriózní drama pro dívky, ale má to taky takový napínavý děj a celkem dobrou zápletku. Teď ale ujíždím na naprosto skvělém motorkářském seriálu ,,The Sons Of Anarchy", který mi byl doporučen v září a já už teď dojíždím poslední šestou sérii. Určitě se na něj jukněte, jestli vám nevadí zbraně, prostitutky, drogy a krev, jenž se objevují snad v každém díle. Navíc se můžete kochat hlavním hrdinou Jaxem Tellerem, který svoji roli hraje naprosto božsky a navíc je tam úplně k sežrání. Občas mi vadila některá jeho rozhodnutí a to, že je tak vznětlivej, ale to k tomu holt patří. Samozřejmě i muži si přijdou na své, jelikož se v seriálu často objevují krásná děvčata. 

Ostatní seriály jsou vážně jen tipy, které mi byly doporučeny, takže se jukněte na trailery, tak jako jsem to udělala já a pokud jste už některý ze seriálů viděli, tak mi určitě dejte vědět, jak se vám líbil a nebo mi klidně doporučte nějaký jiný. Sice bych se měla učit spíše matiku, ale už mám za sebou všechny ostatní zkoušky, tak se po večerech holt na nějaký ten seriál za odměnu podívám :). 

The Sons Of Anarchy 

Dexter

Peaky Binders - Gangy z Birminghamu 


Narcos 



16 komentářů:

  1. Já většinou u seriálů nevydržím. Jediný shlédlý seriál byl Prison Break a to všechny epizody.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? tak to se na něj teda musím opravdu podívat :)

      Vymazat
  2. Dextera mám veľmi rada. Ja som nedávno dopozerala The Knick a veľmi odporúčam. Rovnako miniséria na motívy knihy od A. Christie 10 malých černoškov :)
    Owl Heaven

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tip! určitě se na ně juknu :)

      Vymazat
  3. Ani jede neznám, ale já teď začala koukam na 2 Broke Girls a za včerejšek jsem zkoukla 20 dílů, je to skvělý. Určitě díky za tip! :-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Zaujímavé tipy. Z toho čo spomínaš poznám len seriál Dexter. Môjmu mužovi sa veľmi páčil, ale ja som mu nepodľahla. Namiesto toho som sa namotala na seriál Arrow :D (http://www.csfd.cz/film/318290-arrow/prehled)

    Janka
    MargiFashion

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! The Arrow je údajně super, už je na mém listu :)

      Vymazat
  5. Ani jeden tedy neznám, ale vím, že na Dextra koukalo spoustu mých kamarádů, tak bych to také mohla zkusit, i když si nejsem jistá, jestli to úplně bude můj šálek kávy, ale uvidíme :ú

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, přesně tak ;), já jsem dokoukala ten první seriál, tak si teď musím zvolit nějaký další, tak asi zkusím toho Dextra :)

      Vymazat
  6. Wau super tipy ! :) Z týchto ani jeden nepoznám, ale určite si nejaký vyberiem, pretože teraz práve nemám ani čo pozerať :D :)

    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  7. joj, nepozerala som ešte ani jeden, ale rada by som Dextera :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ja osobne seriály zbožňujem a stále nejaké pozerám a objavujem nové! :) Ďakujem za ďalšie typy isto sa do nejakého nového seriálu zase zažeriem :))))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!