sobota 9. ledna 2016

Ziaja zklidňující oční gel - Eye Gel

Krásný sobotní večer, 

dnes tu mám pro vás po delší době recenzi na pečující kosmetiku a jednat se bude o zklidňující oční gel od značky Ziaja, který jsem si objednala z e-shopu www.parfums.cz. Mým prvním očním gelem byl jeden z Lidlu, který nebyl vůbec špatný a jelikož jsem se dočetla, že by ženy měly používat právě hlavně krémy nebo gely na oblast kolem očí, tak jsem jej zařadila do své každodenní rutiny. Oční pečující gely tedy používám již přes rok a musím říct, že mám ráno po probuzení tuto oblast hezky hydratovanou a vůbec se mi nedělají žádné kruhy pod očima. Sice je pravda, že se mi tedy ani nikdy moc nedělaly, to už jsem musela být opravdu hodně unavená nebo když jsem třeba v noci nemohla usnout, tak jsem ráno měla takové váčky pod očima a celkově byly tak nějak oteklé. Tenhle gel je ale super v tom, že když mám právě nějakou takovou náročnější noc, tak mi tyhle gely opravdu moc pomáhají a musím si zaťukat na čelo, opravdu s kruhy pod očima nemám vůbec žádný problém. 

Tubička má 15ml produktu a vydržel mi přes půl roku, takže za tu cenu je to opravdu super koupě. To samé platí i pro oční krém z Lidlu. 

Když bych porovnala tento gel s krémem z Lidlu, tak bych ani jednomu produktu nemohla nic vytknout, ale gel od Ziaji je asi o kapku lepší v tom, že chladí a vždycky mi večer to unavené podoční okolí tak nějak uklidní. Gel je průhledný, bez parfemace a měl by projasňovat, zklidňovat a zmírnit projevy unavených očí. Je vhodný i pro uživatele kontaktních čoček. Také obsahuje vitamin B5 a extrakt z Eufrasie. 

Konzistence: je to gel, který není ani moc hustý ani řídký. Dobře se roztírá a nikam neteče, takže se nemusíte bát, že by se vám dostal do očí. 

Aplikace je jednoduchá. Malou kapičku gelu si prsty vťupkáte kolem očí, gel se vždy rychle vstřebává, takže se nemusíte bát, že by se vám dostal do očí, i když mě se tam už dostal a vůbec mě v nich neštípal. Jen si toho gelu nevymáčkněte až příliš, protože stačí opravdu jen malá kapička. 

Gel můžete sehnat přímo na tomto odkazu: www.parfums.cz, kde jsem ho za 89,- Kč kupovala já. Nebo ho seženete určitě i v nějakých specializovaných prodejnách, ale u nás v Pardubicích jsem Ziaju viděla jen v Globusu a to byly spíš nějaké ty kazety s tělovými krémy, takže já si jejich produkty objednávám přes e-shopy.  




Používáte oční gely? jak se staráte o oční okolí? 

28 komentářů:

  1. Od Ziaji jsem nějaký oční krém chtěla zkusit, gelík by mohl být ještě lepší..;)

    http://kate-trends.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já oční krém mám, ale jsem mega lenoch a spíš ho nepoužívám :( :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :) hhh třeba ani není potřeba v tvém případě ;)

      Vymazat
  3. Veľmi pekná recenzia. Ja očný krém používam denne.
    S touto značkou skúsenosti nemám. Ďakujem za tip :)

    MargiFashion

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! a není zač :). Taky je používám denně.

      Vymazat
  4. Gel vypadá dobře a cena je taky fajn. Já sama oční krémy nepoužívám právě kvůli čočkám. Moje oční mi to nedoporučila, nosím čočky kontinuálně, tzn. že v nich i spím a vyndavám pouze jednou za měsíc, když je měním za nové.
    Možná bych tenhle ale zkusila, když píšeš, že čočkám nevadí a nedostane se do očí :).
    Mám nový blog a každá podpora třeba komentářová, nebo odběr přes GFC potěšííí :)). Máš moc hezký blog a bydlíme od sebe celkem kousek! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. můj blog -> fancy-ss.blogspot.cz

      Vymazat
    2. Určitě jej zkus, na obalu je právě napsané, že jsou vhodné i pro uživatele čoček a mě se do očí nikdy nedostal, hned se vstřebá do kůže a já se v noci hodně otírám obličejem o polštář a ruce a nikdy nic, takže si myslím, že za zkoušku stojí. Určitě se na tvůj blog kouknu :) a kdepak bydlíš ty?

      Vymazat
  5. Královehradecký kraj :), do Pardubek jezdíme často do globusu :D!

    OdpovědětVymazat
  6. Královehradecký kraj :), do Pardubek jezdíme často do globusu :D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aha, aha, tak to bychom se třeba někdy mohly sejít a třeba spolu vytvořit nějaký společný foto-článek. :)

      Vymazat
  7. já si myslím, jako kosmetička, že krém pod oči není vůbec potřeba, stačí pod ně máznout klasický krém :)
    http://www.plesatazpevacka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já bych si pod ně třeba ten svůj krém dát nemohla, je hutnější a kdyby se mi dostal do očí, tak by to asi ráno nevypadalo moc dobře ;), ale každopádně určitě i obyčejný krém bude fungovat dobře :)

      Vymazat
  8. Jsem nepučitelná a všem těm gelům a krémům se vyhýbám jak čert kříži, protože mě to mazání prostě nebaví :D Proto s tímto výrobkem žádné zkušenosti nemám, ale celkově jsem už pár věci od Ziaji vyzkoušela (mám ji vedle baráku :) a hlavně všechny ženské v rodině si hrozně pochvalují krémy s kozím mlékem :)

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to máš super, že máš obchůdek s Ziajou tak blízko, tady u nás nikde není :(. Já mám ráda i tu jasmínovou řadu.

      Vymazat
  9. vyzerá zaujímavo, ja už dlhší čas hľadám nejaký očný krém, ale zatiaľ som žiadny nenašla. Ziaja značku poznám a z vlastnej skúsenosti viem, že je dosť dobrá. Tak uvidím, pozriem sa po tomto, ďakujem za tip :) vzájomné sledvanie?

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, to jsi mi právě hodně pomohla! Občas se mi stává, že se ráno probudím a mám hrozně napnutou kůži pod očima. Stále netuším, čím to je, ale vždy to potřebuji nějakým krémém hodně chladit. A tohle je pro mě jako na zavolanou, rozhodně se po tom poohlédnu a ještě jednou děkuju za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vůbec nemáš zač! ráda poradím. Já jej používám už dlouhou dobu a nemohu si jej vynachválit. Vůbec nedráždí, okolí pod očima mám ráno vždycky dobře hydratované a málo kdy se stane, že by se mi objevily kruhy pod očima z únavy a to i když se špatně vyspím :)

      Vymazat
  11. Vyzerá pekne. Mne by trebalo už niečo pod oči lebo tie kruhy pod očami od nespavosti už vidno na kilometre.

    Discoveringglam

    OdpovědětVymazat
  12. Já nepoužívám žádný speciální gel na oční okolí, ale blíží se magická pětadvacítka, takže bych nad tím měla minimálně přemýšlet. Navíc na Ziaju jsem slyšela jenom dobré recenze. Děkuji za tip :)
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, to určitě :) Ziaja je opravdu super, takže můžu jen a jen doporučit ;)

      Vymazat
  13. mám veľmi dobrú ale riadne drahú verziu od Mary kay, takže keď miniem, siahnem asi po tomto, zaujal ma :)
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já Mary Kay skoro vůbec neznám, zkoušela jsem od nich jen štětec na minerální pudr a byl bezva. Tenhle gel určitě doporučuju. Dobře hydratuje a vůbec nedráždí.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!