neděle 21. února 2016

Maybelline Color Drama

Krásné nedělní ráno!

tak Vám poslušně hlásím, že jsem úspěšně zvládla poslední a nejtěžší zkoušku z matematiky, takže jsem neskutečně moc spokojená a tento týden jsem si mohla alespoň trošku od toho učení oddychnout a pomaličku se začínám těšit na letní semestr. Nicméně, za tu zvládnutou zkoušku jsem si musela udělat radost a odměnit se, tudíž jsem zašla do Rossmanna a koukala jsem se po nějakých rtěnkách, které mám z dekorativní kosmetiky asi nejradši. A to jsem narazila na tuhle úžasnou rtěnku v tužce od Maybelline New York - Color Drama v odstínu 210 Keep it classy Nejdříve jsem si ji čárla na ruku a byla jsem neskutečně překvapená obrovskou pigmentací tohoto produktu. Zkusila jsem tedy i jiné odstíny a byla to báječná hitparáda intenzivních barev, které mě osobně opravdu příjemně šokovaly. Potom jsem si tedy vybrala odstín, který by se mi nejvíce líbil, tužku jsem otřela ubrouskem a vyzkoušela ji na rty. V ten moment jsem se do tohoto zázraku zamilovala.  Hned jsem si ji musela koupit a spěchala jsem domů, abych si barvu mohla pořádně prohlédnout v zrcadle a prozkoumat vlastnosti rtěnky. Mimochodem sehnat ji můžete i na tomto odkazu www.parfums.cz a popřípadě se tam můžete podívat i na další odstíny.

Po opětovném vyzkoušení jsem zjistila, že rtěnka je hydratační, tedy vůbec nevysušuje rty. Navíc tužka po rtech lehoulince klouže, je jakoby mastnější a dokonce bych ji přirovnala k tekutému lesku či rtěnce. Finish je tedy lesklý a barva je maximálně intenzivní. Stačí jedna vrstva a budete se až divit, jak je barva výrazná, ale díky tomu, že Maybelline vybrali nositelné odstíny tužek, tak se nemusíte bát, že byste je vytáhli jen na slavnostnější akce. Výdrž je spíše průměrnější, po jídle a pití je potřeba barvičku aplikovat znovu, protože vzhledem k máslovitější konzistenci rtěnka nic moc nevydrží, avšak jsem nepozřela, že by mi barva někde utíkala ze rtů, takže není potřeba použít konturovací tužku. Také se mi na ni líbí, že ji na puse skoro ani necítím, což nemohu říct o všech rtěnkách, které mi třeba rty vysušují a já pak mám tendenci okusovat kůžičku na rtech.

Odstín je takový zvláštní. Já mám právě tyto netypické barvy moc ráda. Je to taková zastřená starorůžová či taupe s kapkou fialové. Slušet podle mě bude spíše tmavovláskám, ale já osobně bych tuhle barvu zařadila mezi takové ty neutrálky. Určitě je zajímavá, ale dá se kombinovat téměř s jakýmkoli líčením, protože je skoro až nude. Pokud tedy sháníte nějakou levnější variantu rtěnky, která je hodně pigmentovaná, tak určitě sáhněte po této tužce od Maybelline New York, nebudete toho litovat.

Já jsem ji kupovala v drogérii Rossmann, ale jak jsem již psala výše, tak sehnat ji můžete i na www.parfums.cz, pokud tam nakupujete rádi, tak jako já.

Znáte tuhle rtěnku v tužce?








37 komentářů:

  1. Teda koukam jak je barva vyrazna :) ale moc pekna. Ja tyto tuzky znam z blogu, ale na zivo jsen je zatim nezkoumala :). Tak aspon vim na co priste mrknout

    OdpovědětVymazat
  2. Lovely shade <3

    Thanku for the visit, followed back =)

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzerá fajn, krásny odtieň!

    Na mojom blogu práve prebieha Giveaway s Weledou a budem veľmi rada, ak sa zúčastníš :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  4. Ten odtieň je nádherný aj na perách vyzerá úžasne :)
    www.leekralova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  5. Love the color!!

    Lilu's Voyage
    Lilusvoyage.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Krásna farbička :) a super pigmentovaná, väčšinou tieto farbičko-rúže bývajú skôr také sfarbené masielka. Vďaka za tip, musím sa po nej mrknúť.
    Som po dlhšom čase na tvojom blogu, veľmi pekný vynovený dizajn :) aj u mňa na blogu sa čo to zmenilo, okrem dizajnu, aj názov + youtube kanál, pozývam ťa ku mne
    beautydonuts

    OdpovědětVymazat
  7. Krásny odtieň si zvolila. Priznám sa, že s rúžmi v ceruzke nemám skúsenosti.
    Rada vyskúšam :)

    MargiFashion

    OdpovědětVymazat
  8. vypadá perfektně, skočím se mrknout do drogérky :)
    saturday mood

    OdpovědětVymazat
  9. tak to ze je hydratacna by som necakala no budem sa musiet poobzerat po nejakom odtieni co sa mi bude hodit
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  10. Looks so nice on you! I really like your blog! Are you interested in following each other? I started following you via GFC, I hope to hear from you soon :)♥

    Best wishes,
    Gilda

    OdpovědětVymazat
  11. tá farba sa mi veľmi páči :) už dlhšie zháňam niečo podobné :)

    http://miskaholla.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  12. Ta barva je úžasná! Moc se mi líbí :)

    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  13. This Maybelline color drama lipstick have a nice color ^^ Love it!
    Would you like to support each other by follow on GFC & G+?
    Please Let me know if you follow me and I’ll follow back asap!

    Love xx
    Official Seol ♥

    OdpovědětVymazat
  14. Beautiful colour of this lipstick. I use Max Factor and Astor, maybe I will try Maybelline some day. If You say it so good...

    blog minimalissmo
    Follow

    OdpovědětVymazat
  15. That maybelline lip liner looks BOMB!!!
    I have to try that shade soon
    xxx
    Winnie
    itsjustwinnie.blogspot.co.uk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!