středa 3. února 2016

OOTD - Retro style

Krásné ráno všem!

dnes se s Vámi podělím o můj dá se říct celkem jarní outfit a to hlavně proto, že včerejší počasí tomu tak opravdu odpovídalo, takže jsme s kamarádkou nelenily a vyrazily do zrekonstruovaného parku v Pardubicích a nafotily tam nějaké outfitové fotky. Myslím si, že se docela povedly, nicméně ohodnotit je v komentářích můžete i vy.

Outfit je poměrně jednoduchý, ale šaty a kabelka jsou spíše v retro stylu. Boty a pásek pak celý look ozvláštní, což působí dle mého názoru elegantněji. Punčochy jsou v barvě mých hnědých vlasů a ladí k lemování kabelky.

Já osobně šaty opravdu zbožňuji a nosím je úplně nejraději a to i v zimním období. Tyto mám z eshopu www.modino.cz, takže je můžete vyhledat přímo pod sdíleným odkazem. Určitě je budu více nosit v létě, jelikož mají na zadní straně u krku síťovaný materiál a jsou ušité z tenoučké látky, takže si je na sobě umím představit v takových těch parných letních dnech, kdy právě tento materiál studí na pokožce. Každopádně jak vidíte, tak se dají nosit i v zimě, když je zkombinujete s teplými punčocháči a pod šaty si můžete vzít nějaké termo prádlo, jenž mám na sobě i já, ale vy jej evidentně nemůžete vidět.

Doufám tedy, že se Vám můj včerejší outfit líbí a určitě mi dejte vědět v komentářích, jestli jsou šaty i Vaším oblíbeným kouskem oblečení.
.






Boty a punčocháče - Ok shop
Kabelka Primark 


42 komentářů:

  1. Outfit vypadá parádně! Ta kabelka šatičky skvěle doplnila! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Teeda moc Ti to slusi 😃 a fotky se Vam povedly

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne šaty a kabelka :)

    accessoriesforbeauty.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Dear, I follow you back #104
    xoxo

    www.bekleveer.com

    OdpovědětVymazat
  5. Jé ty jsi také z Pardubic? :) Tyršáky mám moc ráda, je to tam teď opravdu krááásné a chodím tam moc ráda :) A je pravda, že v úterý bylo opravdu neskutečné teplo, ale možná bych i v tom kraťoučkém rukávu na tu chvíli zmrzla :D, ale moc ti ty šaty sluší, já puntíky miluju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! Jo jo :) já jsem se hned musela obléknout, vítr byl studený, ale na sluníčku bylo teplíčko.

      Vymazat
  6. Krásné fotky i outfit :) moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  7. V mojom šatníku sa veľa šiat nenachádza. Tebe sa tieto veľmi hodia a kombináciou s kabelkou si vytvorila veľmi pekný retro outfit :) veľmi sa mi páči tá farebná kombinácia :)
    www.beautyporadca.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :) taky se mi ta kombinace velmi líbí :)

      Vymazat
  8. Nádherný outfit ♥ Šaty sú dokonalé, sekne ti to ;)

    CRYSTAL PEOPLE

    OdpovědětVymazat
  9. Moc pěkné šaty, jdu se na ně hned podívat! :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný outfit, klidně bych si ho na sebe vzala. Šaty mám moc ráda ale pouze v létě.

    OdpovědětVymazat
  11. Vypadá to krásně a moc ti to sluší. Právě dnes jsem si říkala, že si na jaro pořídím něco s puntíky, vyloženě to v mém šatníku chybí.

    GA Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! puntíky jsou moc hezké :) taky je mám ráda.

      Vymazat
  12. Pekný retro outfit! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  13. beautiful outfit <3 nice dress:)follow:) kisses :*

    OdpovědětVymazat
  14. Kráásny outfit pre krásnu slečnu! :-)

    OdpovědětVymazat
  15. jéé, moc ti žlutá sluší, vypadáš božsky :))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!