sobota 13. února 2016

Valentine´s day and a beauty tip

Krásnou před-Valentýnskou sobotu! 

budete zítra slavit Valentýna? já jsem bohužel trošku nachlazená a musím se učit na zkoušku a letos Valentýna bohužel neslavím, protože nemám s kým, ;) (jen tedy s mými nejbližšími), ale i tak Vám ukáži svůj Valentýnský tip na účes a krajkové tričko, které bych si třeba právě já vzala v tento den na nějakou schůzku. Jsou to obyčejné ,,Dutch" copy, pletené nahoře od čela až konečkům. Na Youtube najdete určitě spoustu tutoriálů na tento účes. Doufám, že se Vám můj účes líbí a ještě si nezapomeňte přečíst můj další tip na micelární vodu od Avene


Have a Happy Valentine´s day tomorrow, guys! I hope you are doing well, I am sorry that I am not writing in English so often but I have been really busy with my exams recently and I also got a new part-time job so I am so tired that I am ill now but anyway this year, the only Valentine is my beautiful raindeer friend ,,Sobík" :D. But I wanted to share with you my idea about how you could look on your Valentine´s day. It´s just two dutch braids and a lace top. I think that it looks super cute and I´m sure that you can get a yummy kiss from your loved one. I can also recommend you a micelar water from Avene which is good for problematic or oily skins. I have been using it for 3 months and it´s really reducing the skin oil. But I have to admit that the only good thing for my skin is a sugarfree diet and that is impossible for me to keep so let´s say ,,bye" to a perfect looking skin. Anyway, enjoy your Valentine´s day. Love you and thank you for your kind comments.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tuhle micelární vodu od Avene používám již 3 měsíce a kupovala jsem ji na
e-shopu www.parfums.cz, jako obvykle. Hledala jsem nějakou čistící vodu na problematickou pleť, protože se mi na bradě nehorázně rozjelo akné a tak se o pleť musím starat o něco lépe. Její cena je bohužel trošku vyšší (430 Kč na www.parfums.cz), ale dle mého názoru za to tento produkt opravdu stojí. Micelárka redukuje přebytečný maz a pleť dobře zmatňuje, ale nevysušuje. Používám ji spolu s mycím gelem, kterým obličej nejprve omyji a pak dočistím právě touto pleťovou vodou, kterou nanáším na vatový tampónek. Doporučila bych vám, abyste si dávali pozor při nalévání vody na vatičku, protože stačí opravdu maličko. Já si tam toho vždycky dám až moc a potom mám úplně mokrý obličej a produkt rychle ubývá, což je samozřejmě škoda. Jinak má lahvička takovéto pevné zavírací víčko (viz fotka), takže se nemusíte bát, že by vám tekutina někde vytekla. 

Voda neobsahuje alkohol, což je opravdu parádní, jelikož nijak neirituje akné či další nedokonalosti, ale naopak je zklidňuje a dezinfikuje. Ani parfemaci jsem žádnou nepostřehla, takže s ní můžete bez problémů odličovat i části kolem očí a nosu. Co se týká mých zanícených pupínků, tak jsem bohužel úbytek či zlepšení nijak extra nezpozorovala, ale zase se mi netvoří žádné navíc, pokud si to tedy sama svým nípáním nezpůsobuji, tak je pleť po vyčištění gelem a micelárkou v poměrně dobrém stavu. Pro mě má tato voda ale určitě velké plus za to, že je vhodná na citlivou pleť a opravdu dobře ji čistí. Na póry dle mého názoru nijak nepůsobí, možná je jen čistí, ale nestahuje nebo tedy alespoň ty moje ne. Balení je dokonce poměrně velké, protože má 400ml, což mě osobně vydrží určitě tak 5 měsíců, jelikož jsem po třech měsících v půlce. Takže suma sumárum tuhle micelární vodu doporučuji všemi deseti. Srovnat ji mohu jen s micelárkou od Ziaji, kterou jsem kdysi používala, ale ta mi taky velice vyhovovala a byla i o něco levnější, takže už záleží na vaší pleti. 

Hezky si užijte Valentýna a dejte mi vědět, jestli máte také problém s akné a co jste si na sebe na Valentýna vzali právě vy. 


PS: Nezapomeňte na neodolatelné rty...i když po líbačce bude rtěnka všude :D. 
PS: Don´t forget to have irresistable lips.


34 komentářů:

  1. Takhle Ti to moc sluší :) Já si nejspíš vezmu jedny hezké sexy šaty :D co mám a budu připravovat právě příteli dobrůtku, takže si uděláme klídek u mě.
    Přeju hodně štěstí u zkoušky :) Já už mám hotovo, tak jsem ráda, že můžu na chvilku vydechnout.
    Ta rtěnka má krásnou barvu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Veru! jé, to je hezký, to se příteli bude určitě líbit :). Závidím ti, že už máš hotovo! já snad už v úterý taky! rtěnka je z jedné sady a později jsem zjistila, že je to nějaká kosmetika z Číny a ty rtěnky jsou maximálně pigmentované! fakt bomba ;)

      Vymazat
  2. micelárna voda vyzerá fajn :) aaa seknú ti tie dva copky :)) vzájomné sledovanie? :)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší ti to :) Já letos nemám s kým slavit valentýna, ale zajdeme si zítra s rodinou na oběd do restaurace, tak aspoň něco :))

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dík! já taky ne, ale stejně jsem nemocná, takže budu odpočívat a učit se matiku ;)

      Vymazat
  4. Pěkné copíky :) já taky nemám slavit s kým, takže zítřek strávím jako každý jiný den :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ja s priateľom nejako Valentín neoslavujeme, ale aj tak ma dnes ráno čakala ruža, čo ma veľmi potešilo :)

    http://accessoriesforbeauty.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Pery sú základ rovnako ako aj účes. :) Mne micelárka od Avène nevyhovovala tak som prešla na zelenú radu od Biodermy a neviem si ju vynachváliť.
    www.tobecreativehasnolimits.blogspot.sk
    Pozývam ťa na moju Valentínsku giveaway. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tu jsem ještě nezkoušela, díky za pozvání

      Vymazat
  7. Ja som sa bola na Valentina s drahym poriadne najest az prejest :), ale myslim si ze byt doma s blizkymi ma tiez svoje caro :). Inak tiez trpim na akne a momentalne sa mi straaasne zhorsilo, tiez je na brade. Nepomaha mi nan viac menej nic, sice sa mi teraz zazdalo, ze ked som zacala pouzivat kokosak nie je az take vypukle...ale no...nejak extremne rozdiel nevidno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, to akné je zlo..ale já jsem teď zkusila nejíst sladké a už šestý den to úspěšně zvládám a musím říct, že se mi ta brada dost zlepšila! taky mi na to jinak vůbec nic nepomáhá. Určitě na to udělám několik článků.

      Vymazat
  8. Skvělá inspirace, bílou halenku bych si taky klidně vzala a sluší ti. Dutch copy by byly pro mě trošku problém, zamotala bych se do toho a stálo by to za nic. O akné mi ani nemluv, sice už ho mám minimum a netrápí mě tolik co dřív ale hold mastnější pórovitá pleť co mám já je háklivá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Terko!!! ty copy bys dala! jn, ta pleť je holt boj. Dneska jsem nakoupila zdravé potraviny, tak uvidíme, jestli se zadaří :)

      Vymazat
  9. Copíky ti moc pasujú. No ja sem si oslávila valentíne cez skype, takže super fakt :-D Micelárku bych skusila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak skype má své kouzlo, to jsem zažila zase minulý rok přes skype :)

      Vymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem vyloženě tuhle od Avene nikdy nezkoušela, ale věřím, že je fajn, už jenom proto, že je to francouzská značka :D ale chci teď zkusit od bideormy tu pro děti, všichni ji teď vychvalují :) A doufám, že zkouška dopadla dobře! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hahha, ty a ta Francie :) fakt? tak na tu se kouknu. Joooo, dopadlaaaaaa!!! děkuju za optání :*

      Vymazat
  12. škoda, že jsi neměla s kým, copy by určitě zabodovaly, tobě moc sluší. :) Já také neměla s kým... sice přítele mám, ale... :) takže jsi v tom určitě nebyla sama :)D

    http://somethingbykatep.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju! tak to jsem ráda, že jsem v tom nebyla sama :)

      Vymazat
  13. Moc Ti to sluší, ty copky jsou moc pěkné :) A Valentýna nijak neprožívám, takže tak :)
    www.piosek.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Nyc post =)


    Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll follow back =))

    http://beautorgeousworld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you! gonna have a look on your blog!

      Vymazat
  15. Hı dear great post!!
    wold like to follow each other on GFc G+ ? please let me know on my blog so l can follow back .. thank you kiss

    http://beautybeybi.blogspot.com.tr/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!