neděle 6. března 2016

Čištění problematické pleti - Avene

Krásný nedělní večer,

dnes bych Vám ráda pověděla, jak se starám o svoji pleť, která je mastnějšího typu a se sklonem k akné. Už jsem se zmiňovala, že mě momentálně trápí akné na bradě a musím si zaťukat na čelo, protože se to od února hodně zlepšilo a boláčky prakticky vymizely a teď už se mi hojí malé jizvičky po akné, takže jsem šťastnější a konečně už mě to tak nebolí a netrápí. Kdybyste někdo chtěl vědět, co mi na to pomohlo, tak mi napište a já se pak o článek pokusím. Nicméně dnešní recenze je vlastně součást toho, co mi s léčbou mé problematické pleti velmi pomáhá.

Jedná se tedy o mycí gel od Avene, který jsem si koupila na eshopu www.parfums.cz, ale koupit jej můžete i v lékárnách. Obličej si jím myji každé ráno a večer a to tak, že gel nanesu na tu žlutější houbičku, kterou mám od The Body Shop a jemně jí pak obličej omyji. Houbička je velmi jemná a odstraňuje odumřelou kůži a všechny nečistoty usazené v pórech. Pleť mám pak vždycky krásně čistou a jemnou. Ta druhá, větší houbička je od Manufactury. Je vyrobená z přírodních vláken tropické rostliny lufa a jemného froté materiálu. Na moji pleť je sice trošku drsnější, ale používám ji i na další části těla, jako jsou záda či dekolt, kde mi to tolik nevadí. Teď ale ještě zpět k gelu. Eau Thermal Avene Cleanance Cleansing gel je dle popisu na lahvičcce čistící gel bez mýdla na obličej a tělo. Na mastnou pleť s nedokonalostmi. Hypoalergenní, nekomedogenní, což je vše pravda. Pokožku zbytečně nevysušuje, dobře ji čistí a nijak ji nedráždí. Koupit ji můžete přímo na tomto odkazu /www.parfums.cz/. Já už používám druhé balení a s tímto produktem jsem velmi spokojená. Samozřejmě nezáleží jen na něm, ale také na dalších mnoha důležitých věcech, který ovlivňují naší pokožku.



Doporučit bych Vám mohla i tento čistící gel, který mi byl zaslán jednou Švýcarskou firmou Karin Herzog. Gel naprosto krásně voní a je určen na problematickou pleť. Už po prvním použití jsem byla nadmíru spokojená, ale zatím o něm nechci nic moc říkat, protože jej používám jen chviličku, ale jsem za něj moc vděčná. 


Také jsem od nich dostala kalíšek určitě na boj proti celulitidě, který momentálně používám každý večer spolu s kokosovým olejem a musím říct, že tento vynález se mi opravdu moc zamlouvá. Já si i tak občas masíruji stehna, abych zabránila případné celulitidě a tento kousek plastu mi v tom neskutečně dobře pomáhá, takže se určitě můžete těšit na recenzi.


Musím se vám také pochlubit svým nákupen na www.fitness4u.cz, kde jsem si poprvé v životě objednala a ochutnala proteinový prášek. Koupila jsem si rovnou dva a to sojový a jahodový, stévii, kešu máslo a arašídový prášek. Jsem z nákupu moc spokojená a už se těším na různé buchty z proteinu a palačinky. Ty nápoje mi popravdě moc nechutnají nebo spíš zatím nevím, jak se přesně dělají. Tak mi určitě napište nějaké tipy.

PS: tohle všechno souvisí s tou mojí pletí, jelikož laktóza a cukr mi způsobují paseku na čele a tvářích a když jím zdravěji, tak je moje pleť o dost čistší a hezčí.


Moje první palačinka z jahodového proteinu. Sice byly takový malinkatý, ale chutnaly dobře. Jsou potřené kešu máslem a navrch jsem dala kiwi a byla to mňamka!


Nemůžu se vám nezmínit o Józe, kterou jsem začala cvičit. Pomáhá mi balancovat hladinu hormonů, cítit se dobře ve svém vlastním těle a tím pádem redukuje nahromaděný stres, což je potom vidět právě i na pleti. Takže to určitě nepodceňte a doporučuji vám alespoň 2x týdně cvičit.


A poslední, nejvíce důležitý je: SPÁNEK!!! takže spěte a spěte, hodně relaxujte a uvidíte, že se budete cítit lépe a vaše pleť bude hned jasnější a pupínky utečou třeba do podzemí :) hhh. Mějte se hezky a řekněte mi, jak s akné bojujete vy anebo co právě Vám pomohlo.




16 komentářů:

  1. Taky mi teď přišla pomůcka na celulitidu, tak jsem zvědavá, až ji začnu používat :). Cvičení a spánek souhlasím, to je super pro tělo :). Já tedy mám pleť suchou a pupínek se mi udělá jen výjimečně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ti závidím teda! a na recenzi se těším!

      Vymazat
  2. Jé také cvičím Jógu :) už ji tedy cvičím léta s přestávkami, ale naprosto ji miluji. Snažím se teď cvičit co nejčastěji, mám ráda Jógu klasickou. Těším se i na recenze Karin Herzog :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super! určitě sdílej nějaké fotky s jogou

      Vymazat
    2. Cvičím podle knihy Klasická Jóga od Vimly Lalvani, doporučuji. Dále jsem chodila na Jógu pro začátečníky a pokročilé. Dnes už cvičím jen doma :) nějaké fotky a článek určitě bude. To je dobrý nápad, asi by mně to jinak nenapadlo, psát o Józe na blogu. Myslím, že Jóga je teď hodně populární a je to určitě dobře.

      Vymazat
    3. JJ, určitě to je dobrý nápad :) mě by určitě nějaké ty speciální polohy zajímaly, sama jsem úplný nováček, takže každou radu a tip uvítám :) díky za obsáhlý komentář!

      Vymazat
  3. Avene gel mě velmi láká protože mám stejný tip pleti jako ty. Teď používám od Vichy Normaderm gel a ten sice perfektně vyčistí pleť ale tvorbě akné nijak nezabraňuje. Jóga se mi velmi zamlouvá a přemýšlím že bych s ní také začala, je to určitě prospěšné. Na proteinové fitness produkty moc nejsem a za sebe bych raději volila více ovoce a zeleniny než do sebe cpát toto, ale nemyslím to proti tobě zle. Spánek je také určitě důležitý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, s těmi proteiny máš pravdu. Trošku se mi pleť zhoršila a asi to bude tím proteinem, protože do té doby to bylo okay. Spíš si zkusím koupit ten raw protein. Díky za tvůj názor :)

      Vymazat
  4. So in love with your blog! You've got such a fresh style and it really is a pleasure to read it!
    Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll be right back!
    xoxo
    Patricia http://patriciacori.blogspot.ch

    OdpovědětVymazat
  5. Super článek, já mám tedy nejradši Biodermu, ale i Avene mi přišel dobrý :)

    SmileThess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem Biodermu ještě nezkoušela, jakože micelárku, ale taky mě láká.

      Vymazat
  6. Ja by som potrebovala nejako dat do poriadku moje hormony, momentalne ani neviem ako s akne bojujem, lebo skusam vsetko mozne a cakam na vyledky :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ, to chápu, je to běh na dlouhou trať. Já jsem si ale myslela, že to bylo hormonální a nakonec to byla jen bakterie, takže mi až po 4 měsících zabraly mastičky od kožní a teď mám pleť výrazně lepší. Mám ale zatím nějaké jizvičky, tak snad se ještě ztratí. Udělám článek na to, co mi na to nejvíce pomáhá, tak snad ti něco taky pomůže.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!