sobota 19. března 2016

Dusty pink - Alverde

Krásné sobotní ráno, 

doufám, že se máte moc dobře a že si užíváte sluníčka, které k nám v posledních dnech zavítalo. Já skoro každý den trávím ve škole a pak na brigádě, takže jsem bohužel neměla vůbec možnost vyjít ven a užít si toto krásné počasí, nicméně příští týden už budu mít více času, tak to snad napravím. 

Každopádně dnes bych Vám ráda ukázala moji poměrně novou rtěnku od Alverde v odstínu 27 Dusty Pink, kterou jsem si kupovala v DM drogerii a už jsem vám ji myslím ukazovala i na své facebookové stránce. Tahle rtěnka se stala velmi rychle mojí favoritkou, protože ji na rtech vůbec necítím, dobře se nanáší, rty nevysušuje a navíc ta barva je naprosto roztomilá a řekla bych, že je vhodná snad pro každý typ jak tmavší, tak i světlejší. Ten odstín je takový zastřený až polomatný, tudíž není moc výrazný, ale na rtech vidět je. Troufla bych si říct, že je to taková neutrální růžová, která je k dennímu líčení naprosto perfektní. Dala by se taky použít třeba k hodně výraznému líčení očí, protože už pak jen rty maličko doladíte touto šťavnatou růžovou. 

Výdrž je průměrná. Řekla bych, že na rtech vydrží tak dvě až tři hodinky a pak potřebuje opětovnou aplikaci, ale když bych ji třeba srovnala s rtěnkami od Essence, tak ty vydrží opravdu krátkou dobu, protože jsou hodně máslovité. Takže ty přetírám opravdu často.

Obal je klasický, takže tam nevidím žádné nedostatky, právě naopak je pevný a víčko na něm krásně drží a zelená barva jen krásně podtrhává kosmetiku Alverde.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hey guys, hope you are doing well! Recently, we have had such a good weather here in the Czech republic so we try to enjoy it as much as possible because the winter has been sooo long. Anyway, today i wanna show you one of my favorite lipstick by Alverde which is a brand from DM drug store. I totally fell in love with this beauty because it´s super easy shade to wear, the consistency is very light and doesn´t dry out my lips and it just looks super natural and you can basically wear it anytime. I really recommend you to give it a try and you won´t regret especially if you are looking for a lipstick that is suitable for daily uses.










Za mě má tahle rtěnka opravdu velké plus a určitě si koupím i další odstíny, protože mým rtům tato konzistence rtěnky naprosto vyhovuje. A co Vy? máte nějakou rtěnku od Alverde?

29 komentářů:

  1. To je pěkná barvička :) Já od Alverde z dekorativky nic nezkoušela.
    To je super, že máš brigádu :)
    PS: Když Tě potkám ve škole, nebude vadit, že Tě pozdravím? :) Užij si víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! hahah jasně, že můžeš :) já jsem si uvědomila až zpětně, že jsi to byla ty :), jinak bych tě taky hned pozdravila :).

      Vymazat
  2. Přesně tato rtěnka je i mým posledním rtěnkovým přírůstkem. Mám ji moc ráda, barva je taková decentní a jak píšeš neutrální. Nevysušuje, není mastná a pěkně drží na rtech. Používám ji ted skoro denně

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem spíše na tmavší a červené a růžové se mi moc nelíbí, ale takhle vypadá na tobě vážně skvěle!:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Barvička je nádherná! Od Alverde mám pouze barevný gel na obočí, jinak u nás je Alverde věčně vybraný, takže není moc možnost něco skvělého ulovit. Po rtěnce se ale podívám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten gel je prý dobrý! Fakt? u nás je taky teda, ale ještě tam něco dokážu schrastit :D

      Vymazat
  5. Farba je veľmi pekná! Od Alverde som skúšala zopár kúskov a zatiaľ som mala šťastie na podarené kúsky :)

    OdpovědětVymazat
  6. I heard something about this brand :) would you like to follow each other via GFC?? let me know and I follow you back :)
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Alverde rtěnky jsem nezkoušela, měla jsem akorát gel na obočí a ten byl fajn :) Ale je to moc hezká barva :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  8. I follow you back as 113 :)! Kisses!
    http://kreconowlosaa.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, tak tenhle odstín ti moc sluší, to je pecka! :) Nestuduješ náhodou na UPCE? Protože jestli jo, tak to je teda něco, díky blogům teď narážím na hodně blogerek co tam studují a já se nestačím divit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! ano ano, studuju, ty tam taky studuješ teda? hahah tak to je super :) někdy se můžeme všechny sejít :)

      Vymazat
    2. Ano, já taky, jsem tam na fildě, ale ještě jsem tě tam nikdy nepotkala :) No jasan, někdy můžeme dát nějaký blogersko-univerzitní dýchánek :D :)

      Vymazat
    3. Já na ekonomce, taky jsem tě nikdy nepotkala :) s dýchánkem souhlasím :D

      Vymazat
  10. Také jsem si pořídila Alverde rtěnku a byla jsem příjemně překvapená, určitě si pořídím i nějaké další :)

    Monnica ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! taky jsem byla překvapená!

      Vymazat
  11. Od Alverde jsem dekorativku ještě nezkoušela, ale na základě tvé recenze se nejspíš podívám po nějaké rtěnce! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Pěkná recenze i rtěnka :) od Alverde jsem ještě nic nezkoušela :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ja som tiež ešte od Alverde nič neskúšala, ale chcela by som si kúpiť gél na obočie od tejto značky :) nevieš či je dobrý? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten jsem bohužel nezkoušela, ale taky si jej chci pořídit, četla jsem na něj totiž pozitivní recenze :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!