čtvrtek 24. března 2016

Rapid Ruby by Rimmel

Krásný zelený čtvrtek přeji!

nemocná si ležím v posteli a přemýšlím, o čem psát. Samozřejmě, že se vůbec nenudím a měla bych se spíše připravovat na písemku z makroekonomie, ale jelikož si vždycky ve svých volných chvílích lakuji nehty, tak jsem se rozhodla, že o svém úžasném nejnovějším úlovku také alespoň napíšu recenzi. Sice jej mám už asi půl roku, ale vyzkoušela jsem jej pořádně až dnes. Jedná se o lak na nehty od Rimmelu v odstínu 320 Rapid Ruby, což je krásná krvavě červená barvička, která jde svým odstínem spíše do vínova. Je to hravá, vyzývavá, ale elegantní barvička vhodná pro odvážné dámy. Na nehtech vypadá naprosto skvěle a zaujme oko nejednoho pána, ale i dámy. Navíc je to řada ,,60 seconds Super Shine, takže schne velmi rychle a díky širokému štětečku je aplikace velmi jednoduchá. Koupit jej můžete třeba na www.Notino.cz nebo v jakékoli drogérii se stojany Rimmel.

Výdrž laku je průměrná. Přijde mi ale, že když používám podkladové báze a top coaty, tak laky na nehtech vydrží déle jak týden, což je opravdu báječný, protože si člověk pak nemusí stále předělávat manikúru a neztrácí tak zbytečně čas, pokud to tedy vyloženě nevyhledává. Co víc k laku říci? nepruhuje, nebublinkovatí, rychle schne a kryje v jedné vrstvě. Je to opravdu nádherný odstín a já tyhle ,,Rimmelácké" laky naprosto zbožňuji. Tohle je k této řadě laků několikátá recenze, takže sami můžete vidět, že jsou tyto produkty opravdu moc dobré. Hlavně se mi líbí jejich široký výběr odstínů, které jsou naprosto krásné.

A co Vy? máte nějaký lak od Rimmelu z této řady?

Přesně tento odstín můžete koupit na tomto odkazu: www.Notino.cz

Nakonec ještě přidávám fotku z tří hodin jógy, která se konala na naší univerzitě v Pardubicích. Musím říct, že to bylo velmi zajímavé, ačkoliv jsem byla dost nachcípaná a moc jsem si akci neužila, tak ale i přesto doufám, že se k józe opět dostanu a že mě více chytne.









42 komentářů:

  1. Mám rovnaký lak od Rimmelu v odtieni Queen of Tarts :) Rimmel namiešal krásne červené odtiene, aj ten tvoj je veľmi vydarený.
    pozývam ťa na môj vynovený blog, kde práve prebieha súťaž so značkou Benefit!
    http://beautydonuts.blogspot.sk/2016/03/beauty-novinky-vichy-sally-hansen.html

    OdpovědětVymazat
  2. tak snad už je ti lépe a neproležíš Velikonoce, to bych ti nepřála :/. Ten lak je super, líbí se mi tenhle odstín. Jé, ty jsi byla na té józe :). Já tam chtěla jít taky,ale moc se mi to nakonec nehodila :/. A koukám, že jsem zase o dost přišla :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, jo, už je, díky! Jo jo, byla fajn! tak příště určitě doraž, ať se tam aspoň konečně setkáme :)

      Vymazat
  3. Ta barva je moc hezká, mně by se líbila ještě o něco tmavší:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Lovely post! Maybe we could follow each other on GFC and instagram @djonovic_milica? If yes, follow me and I follow back as soon as I see it.
    Let me know with a comment on my Blog

    http://allbymilica.blogspot.com/

    kisses

    OdpovědětVymazat
  5. Super odstín!!

    www.italianfashionpasta.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Přesně tento lak mám taky, kupovala jsem si ho na podzim, protože jsem strašně toužila po takové barvička. Dá se říct, že jsem ho nosila takřka celý podzim :)

    March Favourites

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, ta barvička je naprosto krásná, taky jsem ji často na podzim nosívala :)

      Vymazat
  7. Ten odstín je nádherný, dobře jsi vybrala! :))

    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Tento lak patrí medzi moje najobľúbenejšie! :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Nádherný odstín! :-) Tyto laky nám ráda, kvůli rychlému zasychaní! :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherný odstín! :-) Tyto laky nám ráda, kvůli rychlému zasychaní! :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Amazing post.
    I following your blog now,please follow me back
    http://carolineworld123.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. follow me via gfc and facebook and i follow back
    http://betrendylbeyourself.blogspot.de/

    OdpovědětVymazat
  13. Hello dear,
    you have such a nice blog! Would you like to follow each other on GFC? It would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    OdpovědětVymazat
  14. Great post! :)
    I following your blog now, please follow me back :)

    http://aniam10.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Nice shade. :)
    Would you like to follow each other? :) Just let me know, where (GFC, Bloglovin, Twitter) you are following, and I follow you back. :)

    P&P style ♡ ☯ ☮ --- DIY --- fashion --- and more --- ☮ ☯ ♡

    OdpovědětVymazat
  16. Amazing post, dear! :) Do you want to follow each other? If yes, please follow me with GFC and Google, instagram, write a comment
    and I follow you back :)

    With love.
    Diana.
    http://www.mirandabeautyworld.com/

    OdpovědětVymazat
  17. Amazing nails
    I following your blog now,please follow me back ;)

    mypinkdreams3.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!