sobota 9. dubna 2016

Avon - Pur Blanca

Krásný sobotní večer!

dnes se spolu netradičně podíváme na jednu toaletní vodu od Avonu, kterou mám musím se přiznat už hodně dlouhou dobu a snažím se jí teď vypotřebovat. Vůbec to ale neznamená, že je tato vůně špatná, naopak mi velmi voní, ale vždycky jsem na ní tak nějak zapomněla. Teď se ale chystám na nákup nové a oblíbené vůně od Marca Jacobse - Eau So Fresh, která mi neskutečně moc voní a proto bych ráda vypotřebovala vůně, které mám už delší dobu. Právě proto jsem se rozhodla napsat tuto recenzi, protože si myslím, že si ji tato toaletka zaslouží, jelikož je cenově velmi přijatelná a je tak neutrální, že by mohla vonět nejen každé ženě, ale i muži. Jedná se tedy o  Eau de Toillete - Pur Blanca od Avonu. 

Hey guys, I wanna show you one perfume that I have been recently wearing a lot but just because I need to finish it out and of course because I like this fresh and flowery fragrance. I am really crazy about perfumes, I love to smell well and I already have my favorite one which is the Eau So Fresh by Marc Jacobs. Nevertheless, the one that I am showing you today is from Avon - Pur Blanca, so if you are searching a perfume that is kinda neutral, for every day usage and not so sweet, then choose this one.


Popis:

Je to jemná, čistá a romantická vůně. Vhodná pro celodenní nošení. Není vtíravá a je neutrální. Dále bych ji popsala jako svěží, květinová, malinko sladká, ale ne moc.Vůně se během dne hezky rozloží a k večeru ji stále cítím hlavně v oblasti za ušima, ale už voní jinak, protože po 4 hodinách už cítíme spojení našeho pižma s hlavou parfému či toaletky, takže na každém pak bude vonět nebo taky smrdět jinak. Určitě si vyzkoušejte alespoň tester a koupí této vůně určitě nikoho neurazíte.

Cena:

je velmi přijatelná,  50 ml stojí cca 160 - 170 Kč.

Balení: 

Já mám tento flakonek ve tvaru koule, ale na parfums jej prodávají v lahvičce zřejmě s rozprašovačem.

Objednat si ji můžete buď u vaší Avon lady nebo na e-shopu www.parfums.cz, kde jsem ale koukala, že mají novější balení, které najdete přímo na tomto odkazu: /www.parfums.cz/.



Nakonec bych jen dodala, že po kosmetice jsou právě parfémy mojí největší sběratelskou vášní a jsem na nich úplně závislá. Je pro mě hrozně důležité, aby vůně kterou nosím, charakterizovala moji osobnost. Já jsem tedy pro svěží květinové či citrusové vůně, avšak občas mám ráda i těžší dřevité parfémy, které nejraději nosím v zimě nebo na večer. 

Jaké vůně patří mezi ty Vaše oblíbené? 

25 komentářů:

  1. Tuto vůni neznám ale jelikož mi vůně od Avonu vůbec nevoní, snad ani jedna, moc mě neláká ani tato. Každopádně vím že spousta lidí v mém okolí je má dost ráda a neznám skoro nikoho kdo by od Avonu nevlastnil nějakou jejich voňavku. Já mám ráda momentálně od Roberto Cavalli Paradise jinak Miss Dior také není špatná a z těch levnějších mi voní některé od Oriflame.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně voní ještě jedna od Avonu, ale už nevím jak se jmenuje, každopádně mám ráda i velice drahé vůně, jako je Hermés Jardin nebo právě toho Marca Jacobse. Miss Dior mám taky v oblibě a Roberta Cavalliho tu zlatou, nevím jak se jmenuje :)

      Vymazat
  2. Ja mam PurBlancu taky doma akorat v baleni s rozprasovacem. Me voni jako hodne dalsich vuni z Avonu. Ja mam rada jak sladke tak svezi vune :) Moje asi nej byla Sensuelle z Avonu tu jsem si koupila celkem 3x

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu Sensuelle neznám, musím si ji ovonět :)

      Vymazat
  3. Od Avonu mám pár voňaviek a sú vážne skvelé, takže určite sa pozriem aj po tejto :)
    My blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  4. lovely product ;3
    aniam10.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Mala som ju pred nejakým časom, naozaj krásne vonia ♥

    OdpovědětVymazat
  6. Pur Blanca je nejoblíbenější vůně mojí mamči. Alespoň vždycky vím, která ji udělá největší radost:) Vůbec jsem nevěděla, že je k mání i v tomto balení!! :)

    http://www.verustyle.cz/2016/04/1ctvrtleti-testovani-kosmetiky.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, já už ji mám dlouho, tak třeba ani už tohle balení nevyrábějí :D

      Vymazat
  7. Tuhle má kamarádka a voní opravdu krásně! :))

    http://s-hejvi.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Pur blanca je skvělá vůně. :) celkem si ji vystihla ;)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  9. Já vím, že ji kdysi měla babička, jí moc voněla, ale já musím bohužel přiznat, že můj šálek kávy to teda úplně nebyl :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každému voní jiné vůně, mně třeba nevoní sladké, ale zase můžu některé hodně kořeněné.

      Vymazat
  10. beautiful fragrance the Avon :) and lovely blog too! Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog leaving a comment so I can follow back. Thank you. ♥ ♥
    http://thatisammore.blogspot.it/
    That’s amore

    OdpovědětVymazat
  11. Tu jsem měla před pár lety... Docela příjemná vůně :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  12. From Avon perfume I really Love "Luck" :)
    I follow You and invite on my blog candymona

    OdpovědětVymazat
  13. Tak s touhle vůní jsem prožila skoro celou střední :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!