neděle 17. dubna 2016

Celulitida - Cellu Blue

Krásné nedělní ráno! 

doufám, že vás vzbudilo sluníčko tak, jako mě a že jste do nového dne vstali odpočatí a plní energie. Na mě dnes čeká studium matiky, jelikož se blíží zápočty a navíc na konci dubna letíme s pár spolužáky na stipendijní pobyt do Švédska, takže to musím všechno dohnat ještě před tím. Dnes bych vám tedy ráda ukázala jednu takovou věcičku na celulitidu, která mi byla poslána až z Francie. Nabídku na vyzkoušení jsem přijala a tak tedy Cellu Blue testuji již dva měsíce. Návod, který byl v balíčku popisuje, jak se má produkt správně používat a že výsledky by měly být viditelné v průběhu tří měsíců. Více info můžete najít i na jejich stránkách www.cellublue.com.

Je to vlastně taková gumová baňka, kterou když zmáčknete, tak se přicucne ke kůži a vy s ní pak jezdíte po vašich problematických partiích (viz fotky). Podle toho jak moc ji zmáčknete, tak hodně se vám pak přisaje ke kůži a více to bolí a můžou se vám udělat i modřiny, takže opatrně. Nicméně, pokud to budete dělat jemně, tak se nemusíte ničeho bát. Doporučuji vám na pokožku před použitím baňky aplikovat nějaký olej. Mně osobně se osvědčil kokosový, ale občas používám i olivový či masážní.  

Výsledek: musím říct, že už po týdnu jsem viděla, že byla kůže taková vypnutější a hladší a pravidelnými masážemi problematických partií opravdu dosáhnete úbytku celulitidy, protože i před tím jsem si sama doma masírovala stehna skořicí nebo rozemletou kávou, což podporuje cirkulaci částí, které máte pod kůží a tím pádem se vám tak bude tvořit méně dolíčků. Je možné, že na každého to bude působit jinak. Také záleží na vaší životosprávě, sportovních aktivitách a pitném režimu. Každopádně bych vám tento produkt mohla doporučit a jediné co mi brání k efektivnějšímu výsledku je to, že mě to po těch třech týdnech přestalo bavit a tak jsem to pak dělala obden, protože na to musíte mít chuť, náladu a čas ;).

K sehnání je ve Fann parfumeriích, přímo na tomto odkazu https://www.fann.cz/produkty/cellublue/, kde je i video, jak se s tímto produktem zachází. 









10 komentářů:

  1. No vypadá to zajímavě, nevím jak dlouho by mě to takhle bavilo aplikovat, možná týden. Já myslím že bez pohybu a trochu upravené stravy se celulitidy stejně člověk nezbaví.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě to po chvíli přestalo bavit ;) ta strava a pohyb jsou důležitý, jak jsem psala :)

      Vymazat
  2. Zrovna o víkendu jsem dávala dohromady článek a teda i video. Už teď Ti ale řeknu, že já jsem ho nepoužívala, protože mě ta masáž hrozně bolela. Zkoušela jsem to s masírováním několikrát, ale vždycky po pár sekundách jsem skončila, že se to nedalo vydržet. Ale věřím, že když to člověk bude používat pravidelně, tak se výsledky dostaví, ale asi už se bude muset masírovat celej život, aby se nevrátila :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? to mě moc nebolela, hlavně s tím olejem to bylo oka. Jo, myslím si, že se musí masírovat často a ten pohyb a strava no ;)

      Vymazat
  3. No, tak to je super, že jsi zaznamenala výsledek a že to nebyly jen tak tři promrhané týdný :) Jinak držím palce, ať matika dobře dopadne - sama toho mám teď nad hlavu až až :(

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá to hodně zajímavě, ale uplně si nejsem jistá, jestli bych měla chuť a vůli se večer odhodlat k takové aplikaci. Připomíná mi to baňkovou masáž :) Každopádně věřím, že po pravidelném používání, může být výsledný efekt zajímavý :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta pravidelnost je důležitá, ale taky se mi každý večer nechce :). Výsledek za to ale opravdu stojí ;)

      Vymazat
  5. Vypadá to trochu strašidelně, ale asi bych něco takového potřebovala i já, celkem věřím, že to funguje, je to koneckonců logické. Tak děkuji za tip a snad se k také dostanu. :)

    vlasopece.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha to vypadá, ale souhlasím, fakt to funguje :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!