neděle 3. dubna 2016

My food diary

Krásné nedělní ráno! 

konečně nám již několik dní svítí sluníčko a tak si můžeme užívat hezkého počasí. Já to mám tak, že jakmile je takhle hezky, tak začínám jíst hodně salátů, ovoce a celkově se stravuji zdravěji, ale je pravda, že i v zimě jím poměrně zdravě. Mým hříchem je sladké! nemusím jíst celý rok uzeniny, brambůrky či svíčkovou, ale zase ani na dva dny nedokážu ze svého jídelníčku vypustit cukr. Hodně se takovéto ,,nezdravé hříšnosti" snažím obměňovat za ovocné smoothie, hořké čokolády nebo také vymýšlím či se nechávám inspirovat recepty, které jsou dobrou náhradou klasických variant. Například jsem si zkoušela vyrobit Nuttelu z datlí nebo Brownies z červené řepy a tak podobně. Třeba právě ta Nutella mi moc nechutnala, ale Brownies bylo opravdu výborné. Pojďte se tedy podívat na pár fotek jídla a produktů, které momentálně obohacují mojí každodenní jídelníček. 

1.SALÁTY VŠECHO DRUHU

Většinou si smíchám nějaký mix salátů s olivovým olejem, rajčátky, okurkou, paprikou a olivami. Pak už jen podle chuti přidám třeba dvě vajíčka nebo tuňáka. Samozřejmě vše ochucuji, takže nadrcený pepř, Himalájská sůl a konopná semínka jsou u mě jako doma.  Ráda mám ale i luštěniny a když jsem žila ve Španělsku, tak jsem se tam naučila ,,Lentejas", což je čočka se zeleninou a má tam být i klobása nebo žebírko, ale já se klidně obejdu bez, i když musím uznat, že je to s tím velmi chutné. Také mi moc chutnají mořské plody, nejvíce tedy krevety a všechny možné druhy ryb.













 NUTELLA 

Nečekejte Nutellu :D, to vám rovnou můžu potvrdit, ale je to dobrá pomazánka na palačinky. Je dost sladká a můžete ji jíst i jen tak samotnou. Příště sem určitě hodím receptík, pokud byste chtěli. 


 OVOCNÉ SMOOTHIE 

To Vám asi nemusím představovat, určitě všichni pochopí, že se rozmixuje jakékoli ovoci nebo i zelenina a vznikne vám nějaké výborný nápoj. Já si do něj ještě dávám chia semínka díky nimž pak tělo lépe využije potřebné vitaminy z ovoce. 






 RAKYTNÍK A RAKYTNÍKOVÝ OLEJ 

Mám výhodu, že jej máme doma a táta si z něj sám vyrábí olej, takže jej používáme opravdu na vše. Já jej přidávám do smoothie, buď jen bobulky nebo i olej a ten také nanáším při opalování na kůži, protože mi přijde, že se po něm opaluji opravdu rychle a barva jde do bronzova, protože Rakytník je sám o sobě oranžový a tak si můžete představit jaké benefity má. 



ČAJE 

Zrovna včera jsem si natrhala plno kopřiv a už si snažím pročistit tělo touto úžasnou rostlinou, kterou má k dispozici každý z nás. Jen pozor, dobře ji omyjte. Čaj je dobrý na pročištění krve, blahodárně působí na pleť a vlasy. Hlavně jestli máte akné, tak si čaj určitě udělejte a pijte na pročištění. 







28 komentářů:

  1. Super článek, salátky vypadají hodně dobře. Také jsem se s nástupem jara začala docela dost jíst - např. miluji šopák. Dneska si určitě skočím pro zeleninu a udělám si nějaký s tuňákem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šopák je dobrej :) určitě si nějaký udělej!!!

      Vymazat
  2. Taky mám ráda různá tyhle zdravá jídla :) Jednak mi chutnají a jednak vím, že jsou pro moje tělo prospěšný. Je super, že jsi zkoušela domácí nutellu, zajímavý :)

    OdpovědětVymazat
  3. This look very nice ;) Great post,
    I am following you too ;)
    http://aniam10.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

  4. So in love with your blog! You've got such a fresh style and it really is a pleasure to read it!
    Would you like to follow each other on GFC? If yes just let me know once done and I'll be right back!
    xoxo
    Patricia http://patriciacori.blogspot.ch

    OdpovědětVymazat
  5. Hello dear,
    fantastic post! The food looks great!
    Thank you for your comment, I'm following you back!
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    OdpovědětVymazat
  6. mmm :) great post
    mypinkdreams3.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

  7. Hello! Thank you for your comment on my blog.
    I follow you.
    Let's be friends!
    Kisses!

    http://www.mirandabeautyworld.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Skvělý článek, také teď piji koprivový čajík! :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Moc krásná jídla :) já to mám hodně podobné, zrovna včera jsem dělala hlávkový salát s tuňákem a vejcem ;) a smoothies jsem rozjela někdy na začátku roku a jsou skvělé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, souhlasím!!! smoothies jsou nejlepší!

      Vymazat
  10. OMG, your post makes me hungry! great pictures dear!
    btw, would you like to follow each other? i'm following your Gfc now, i hope you can follow me back;)
    let's be friends, thank you:)

    saycintya.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Looks amazing! Wow

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog.

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Sladké je taky jeden můj velký nepřítel a náš boj není zrovna jeden z úspěšných :D, snad se mi ho ale jednou podaří dotáhnout do konce :D, ale ty saláty vypadají fakt božsky, hned bych si dala ten s tuňákem, mňam :)

    OdpovědětVymazat
  13. Everything looks tasty :)

    http://megmegi.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Great post!!
    Can we follow each other ? Follow me and i'll follow you back!
    Bye

    OdpovědětVymazat
  15. Mňam, samé dobroty! Teším sa na recept na domácu nutellu :)

    OdpovědětVymazat
  16. Líbí se mi jak umíš míchat saláty, já udělám max dva a to vždycky téměř stejný :D, na nutellu klidně recept dej, určitě se mrknu. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj, trpela jsem akne a ty koprivy opravdu pomohli. ja to jeste kombinovala s touto lokalni tycinkou www.lekarnasporilov.cz/podle-vyrobce/laboratoires-pierre-fabre-sa/avene-cleanance-lokalni-tycinka-na-akne-0-25g-1.html a po akne prakticky ani stopa ;) Jinak super blog, budu dal cist

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!