úterý 24. května 2016

Fiverr.com aneb jak si přivydělat

Krásný večer,

dnes jsem objevila skvělou stránku www.fiverr.com, díky níž si můžete přivydělat nějaké penízky za vaše nabízené služby (schopnosti), které dobře zvládáte. Například, já jsem poměrně dobrá v jazycích, tak tam mohu nabídnout například překlady textů nebo psaní esejí v angličtině atd. Osobně si myslím, že jsou tyhle aplikace velmi užitečné a člověk je může jak využít sám pro sebe, tak i vlastně nabídnout vše, co se kdy naučil nebo v čem je dobrý.

Můžete si tam třeba nechat napsat esej od rodilého mluvčího za pár dolarů. No není to super!



Pokud byste mě chtěli sledovat, tak si mě můžete přidat zde: https://www.fiverr.com/janiracak.
Profil zatím nemám moc upravený, ale po zkouškovém to určitě napravím.

Líbí se Vám takovéto služby? využily byste nějaké? 

2 komentáře:

  1. Musím říct, že mi to přijde jako opravdu užitečná stránka! Takový typ přivýdělku mám ráda. :) Teď ještě stačí něco umět. :D
    Diary of Girly Things

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujímavé ešte som o tom nepočula, ale môže to byť zaujímavá vecička :)

    Dominika Makarová fashion blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!