čtvrtek 12. května 2016

Garbanzos de Jani aneb Cizrnová polévka

Krásné čtvrteční odpoledne, 

když jsem byla ve Španělsku, tak jsem si tam moc oblíbila polévku zvanou ,,Garbanzos" což když přeložíme do češtiny znamená ,,Cizrna". Polévku jsem si ale upravila podle sebe, protože preferuji řidší varianty, jelikož ty zahuštěné a plné různých ingrediencí jsou pro mě spíš hlavním chodem než předkrmem. Pokud vám tedy cizrna chutná, tak recept určitě vyzkoušejte. 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Good afternoon guys, 

when I lived in Spain, I fell in love with a soup called Garbanzos which are chickpeaks in English. Therefore, I have decided to make my version of this soup because I don´t like it as that thick as they make it in Spain so I do not add that many ingredience in it but I promise you that it is still tasty and similar to the Spanish one. 




Ingredience: 

1/2 cibule / onion
1 sklenice nebo konzerva cizrny /1 tin of chickpeas
1 sklenice protlaku / peeled and diced tomatoes
1 lžíce olivového oleje / 1table spoon of olive oil
brambory / potatoes
1 lžicka rozmarýnu/ 1 little spoon of rosemary
pepř a sůl dle chuti / salt and pepper to taste
těstoviny / pasta
vejce (nemusí být) / an egg (optional) 

Postup: 

Cizrnu, brambory, rozkrojenou cibuli v celku a protlak vaříme v teplé vodě do změknutí. Přidáme olivový olej, rozmarýn, pepř a sůl. Nakonec přidáme těstoviny a rozšlehané vejce. Podáváme s chlebem.

Procedure: 

Potatoes, chickpeaks, onion and tomatoes have to be boiled in water till they are soft. After that, add the olive oil, rosemary, pepper and salt according to your taste. Later on, add some pasta in and you can whip an add and pour it in the soup. 




10 komentářů:

  1. Mňam, cizrnu mám ráda :) zrovna o víkendu jsme měli cizrnový salát se zeleninou a kuřecím masem k obědu

    OdpovědětVymazat
  2. Cizrnu miluji. Tuhle polévku znám ale nikdy jsem jí nejedla. Měla jsem ale gazpacho a ta mi chutnala, akorát se podává studená a chutná něco jako rajčatovější, kořeněnější a hustá rajská, trochu jako boršč. Já mám raději hustější polévky, zato moc vodové nemusím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Gazpacho jsem měla ve Španělsku taky, moc mi chutná :)

      Vymazat
  3. Nikdy jsem jí neměla, ale vypadá skvěle:-)
    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Cizrnu mám moc ráda, ale polévku jsem ještě nezkoušela, tak se tebou nechám ráda inspirovat :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!