čtvrtek 26. května 2016

Garnier - B.B. Cream

Krásné čtvrteční ráno,

dnes se spolu podíváme na jeden poměrně známý BB Cream od Garnier Skin Naturals v odstínu Medium, který je určen pro normální až suchou pleť, tedy alespoň ten můj. Já jsem ho kupovala na www.parfums.cz, ale bohužel jsem si při koupi nevšimla, že není vhodný pro můj typ pleti a zjistila jsem, že je na mě příliš mastný, tudíž je vhodnější pro ty sušší. Nedávno jsem ale četla recenzi na ten stejný BB od Garnier, ale pro mastnou pleť a autorka článku jej velmi vychvalovala, tak si ho asi také koupím, protože mám právě tyto typy tónovacích make-upů nejraději.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Good morning guys, 

Today, I'm gonna show you a quite famous BB Cream by Garnier Skin Naturals in shade Medium which is designed for normal skin types. Unfortunately, while I was buying the product, I didn' t notice that there was written it so now my skin gets overoily with this product. Anyway, I have been using it for a while and it isn' t a bad product at all. 

The medium shade is suitable for darker skin and it has got an orange undertone. You can easily spread it all over your face and it doesn' t make any caky effect. Nevertheless, after an hour my skin becomes oily and it doesn' t really look well so I would have prefered a BB cream suitable for the oily skin types. The package is designed well and the good thing about these creams is that you don' t need to use any other moisturizer because this is all in one.




Dostáváme se tedy k popisu obsahu a nejdříve bych na něm určitě pochválila jeho odstín, protože sedí mé opálenější barvě pleti, ačkoliv má oranžový podtón. Ten se dá ale dobře rozetřít do ztracena, ale nesmíte jej na obličej nanést ve velkém množství, protože pak budete mít na obličeji příliš hustý film a hůře se s ním pracuje. Konzistence je hustší, ale dobře se roztírá a nezanechává příliš mastný film, ale na mé pleti je po hodince absolutně lesklý, což se mi samozřejmě nelíbí. Nicméně svoji funkci plní dobře a to že kryje nedokonalosti, je jeho dobrá vlastnost. Je také parfemovaný a mně osobně moc hezky voní, přirovnala bych to k vlhčeným ubrouskům, takže je to taková svěží a čistá vůně.


Obal je klasický v tubě a produkt se z něj na štětec nebo ruku aplikuje dobře. Otvírání je také v pořádku a design neurazí. Ještě bych určitě za pozitivum viděla to, že cream pleť dobře hydratuje, takže pokud máte suchou pleť a nechcete se ještě obtěžovat s nanášením krému, tak vám bohatě postačí tohle BBčko. Koupit jej můžete přímo na tomto odkazu: www.parfums.cz nebo i v drogeriích.

BBčko bych určitě doporučila, jen si dávejte pozor pro jaký typ pleti je vhodný a na odstín. Tuším, že mají i Light tedy světlejší verzi.

A co vy? už jste tento BBcream vyzkoušeli?




8 komentářů:

  1. Toto BB jsem kdysi zkoušela, vůně mi vůbec nesedla a navíc mi jenom seděl na obličeji jako mastná maska :-( Nicméně jsem slyšela, že Garnier BB začal vyrábět jinak a prý už je to v pohodě. Obecně mám BB ráda a často je používám

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně tedy voní :), ale mastný je, to je pravda. Já mám BB taky ráda, ten na mastnou pleť bude třeba oka.

      Vymazat
  2. Mám rovnakú skúsenosť ako Wikira, navyše bol príliš oranžový, ale možno sa vážne zmenili :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jjj, určitě :) na mě tak oranžový není

      Vymazat
  3. Tento BBCream mám a až na to že je teď na mě dost tmavý není nejhorší. Na léto když se opálím vypadá dobře ale teď rozhodně ne. Je hutnější a pleť je po něm lesklejší ale při zapudrování to lze zmírnit. není nejhorší ale mám raději jiný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, souhlasím :) není špatný, ale ten na mastnou pleť by mohl být lepší :)

      Vymazat
  4. Pěkný článek :) já s BB creamy bohužel nemám moc dobrou zkušenost :(

    OdpovědětVymazat
  5. Nikdy jsem ho nezkousela, ale sussi plet mam, tak to by bylo neco pro me :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!