úterý 31. května 2016

My favorite mascara - Moje oblíbená řasenka

Krásný úterní večer,

dnes bych vám ráda ukázala moji oblíbenou řasenku od Rimmel London ,,Wonder´full" s arganovým olejem. Zpočátku mi moc nevyhovovala, jako málo která řasenka, ale když trošku vyschla, tak se náhle stala mojí favoritkou. Musím nejdříve konstatovat, že řasenky skoro vůbec nepoužívám, ačkoliv jich mám asi šest nebo sedm. Svoje řasy mám totiž poměrně dlouhé a černé a sama sobě se více líbím právě bez řasenky. Někdy si ale usmyslím, že bych chtěla mít dramatičtější look a tak ji použiji a v poslední době právě sahám nejvíce po této od Rimmel London. Odkaz na ni najdete zde: www.parfums.cz.

Nejdříve začnu obalem, který vypadá elegantně a otvírání je klasické šroubovací, takže nic proti ničemu. Kartáček pak můžete vidět na fotce. Dobře řasy odděluje a neslepuje. Má takové ty malinké bodlinky, které se právě dostanou na ty spodní řasy a dodají jim na objemu. Jak jsem psala, tak když je řasenka trošku sušší, tak má alespoň pro mne lepší vlastnosti a jednoduše se s ní manipuluje. Já většinou nanáším dvě  vrstvy. Nejdříve si nalíčím jedno oko, nechám jej trošičku zaschnout a mezitím líčím to druhé a ještě jednou takto znovu.

Já se na ně nesnažím dávat hodně vrstvy, protože mi pak řasy jakoby ztěžknou a padají dolů, což se mi moc nelíbí,protože moje oči vypadají unaveně. Tudíž mi opravdu stačí jen decentní vrstva. Produkt také obsahuje arganový olej, který o řasy pečuje a dodává jim lesk. Během dne jsem ji neměla nikde rozmazanou pod víčkem a drží opravdu celý den bez hnutí, takže s ní jsem velmi spokojená a můžu vám ji jenom doporučit, ačkoliv zrovna vašim řasám sedět nemusí. K dostání je buď na www.parfums.cz nebo v jakékoli drogérii se stojanem Rimmel.

Cena je také velmi příznivá. Platila jsem něco málo kolem 150 Kč. Viděla jsem, že mají i různé varianty této řady a dokonce jsem už na nějakých blozích četla další kladné recenze, takže se na tento povedený produkt jistě jukněte.

Povězte mi, jaká je právě ta Vaše oblíbená řasenka.







10 komentářů:

  1. i lovee that mascara ! its so good!

    http://www.carolinapinglo.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný obal, já mám z této řady v zeleném obalu. Ze začátku mi nevyhovovala ale teď ji mám moc ráda a používám ji nejčastěji. Je ale pravda že už jsem měla v rukách lepší řasenky než je tato. Máš štěstí že máš řasy černé a řasenku nepotřebuješ. Já mám řasy celkem dlouhé i husté ale zase světlé, takže nejsou moc výrazné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jasný, no já zase ten objem. Ta zelená mě taky láká :)

      Vymazat
  3. Přesně tuhle řasenku jsem Jani měla, už ji mám spotřebovanou :). A ze začátku mi vůbec nevyhovovala, řasy mi vždycky lehly, jak byla mokrá. Pak jsem ji nějaký čas nepoužívala, dala jsem ji druhou šanci a řasy dělala nádherný. Fakt, jak vyschla, úplná paráda. Několik lidí se mě i ptalo, jestli mám řasy nalepený :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ, přesně tak! souhlasím s tebou, Veru :) nejdříve byla dost mokrá a pak když vyschla, tak byla super.

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!