úterý 3. května 2016

Švédsko - Sweden Photodiary

Krásný úterní večer, 

v neděli jsem se vrátila ze stipendijního pobytu ze Švédska (Gotland - Visby), kde jsem byla s pár spolužáky a dvěma profesorkami v rámci školy. Spolupracovali jsme na různých projektech týkajících se IT a Businessu, navštívili jsme spoustu významných firem a zažili něco jako tu TV show ,,Den D". Byl to opravdu skvělý týden plný zážitků a nových zkušeností. Určitě se jukněte na fotky, kterých je teda minimum z toho co jsem nafotila, nicméně mi dejte vědět, jak se Vám líbí a jestli jste třeba už někdy ve Švédsku byli. Muacksssss


 


























9 komentářů:

  1. Je super že si takhle užíváš a navíc ti to v životě i k něčemu bude. Já jsem ve Švédsku nebyla ale určitě bych se sem ráda podívala, znám pár lidí z blízkých kteří zde žijí. Tak třeba někdy to vyjde. Dala bych si tu dobrotu, asi nějaký druh sladkého pečiva, vypadá moc dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, máš pravdu :). Jj, něco jako koláč, ale proslazený :)

      Vymazat
  2. Muselo to být krásné. Ve Švédsku jsem strávila jeden den ve Stockholmu, klidně bych tam byla měsíc. Severské země jsou úžasné. Fotky se ti vydařily, vidím tam tu průzračnost vzduchu a vody, jakou jsem zažila ve Finsku

    OdpovědětVymazat
  3. It seems to be a great trip. :)
    Thank you for following my blog, I followed you back now. :)

    P&P style ♡ ☯ ☮ --- DIY --- fashion --- and more --- ☮ ☯ ♡

    OdpovědětVymazat
  4. Krásný fotky, jde vidět, že jste si pobyt užili :) Byla jsem ve Švédsku na poznávacím zájezdě a moc se mi tam líbilo
    Jinak na Den D se občas díváme s přítelem a baví mě to :)

    OdpovědětVymazat
  5. Musíš být vážně dobrá, že jsi získala možnost zúčastnit se stipendijního pobytu :) Je vidět, že sis to tam užila :)

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, budu ráda, když se zúčastníš :)
    Giveaway

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  6. Muselo to tam být skvělé. I já bych se jednou chtěla podívat do nějaké severské země.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!