pátek 20. května 2016

Too Faced - Melted

Krásné odpoledne,

zápočtové zkoušky jsou v plném proudu a já jsem totálně zaneprázdněná a ani nestíhám obcházet vaše blogy a nebo vůbec psát ten svůj. Nicméně v dubnu jsem měla narozky a a dostala jsem rtěnku od Too Faced - Melted v odstínu Melted Berry, kterou jsem si vybrala v Sephoře. Tuhle tekutou rtěnku jsem chtěla už strašně dlouho, ale protože je trošku dražší, než by se očekávalo, tak jsem si ji moc kupovat nechtěla, ale narozeniny plní přání a taky ji tady mám.

Její obal je naprosto jednoduchý, ale má své kouzlo. Tučný a nedbale psaný název na obalu je opravdu originální. Víčko je šroubovací a aplikátor je houbičkový z něhož se vám po zmáčknutí tuby objeví po málu tekutiny. Tu si pak pomaličku nanesete na rty, ale doporučuji rozhodně použít konturku, alespoň u tohoto odstínu je to nutností. Lesk je hodně pigmentovaný a lehce rtěnkou přetáhnete. Barva je to taková krvavá červená bez shimmeru. Je dlouhotrvající, ale ne zase nijak extra. Na hrníček se obtiskává, jak můžete vidět na fotce a po zaschnutí na rtech vydrží cca 4 hodinky a pak už se ztrácí. Nevysušovala mi rty ani se moc neslévala do vrásek, spíše až po těch třech hodinkách.

Suma sumárum rtěnku hodnotím velmi kladně a určitě bych ráda vyzkoušela i další odstíny. Mimochodem ta první fotka je z instagramu s filtrem, tak se koukněte na reálnější barvu odstínu až na té druhé fotce ;).

A jak se máte Vy? znáte Melted?







7 komentářů:

  1. Mám se stejně zaneprázdněně jako ty :D. Teď večer si teda s přítelem děláme zahájení zkouuškovýho, aby se nám pěkně dařilo, ale jinak se pořád učím :). Tak držím pěsti, ať se Ti vše daří plnit
    Rtěnka Melted má krásný odstín, Tobě tyhle barvy moc slušíjou :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo, já jsem taky pořád v učebnicích ;/. díky a tobě taky!!!

    OdpovědětVymazat
  3. Hlavně ať dobře dopadneš :-) Odstín je krásný, to se musí nechat, na rtech vypadá též nádherně ale já nemám ráda když na rtech cítím něco mokrého, vlhkého jako jsou lesky a některé tekuté rtěnky, prostě to nesnesu na rtech a musí to dolu. Je fajn že alespoň něco vydrží a hned se neztrácí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) já jsem viděla jen nějaké na YT a byly pozitivní :)

      Vymazat
  4. Vypadá to krásně, ale na Melted jsem četla různorodé recenze, tak nevím, jestli do ní půjdu

    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
  5. Too Faced mám neskutočne rada! ♥ Na Melted sa nejaký čas chystám aj ja, asi vezmem ten odtieň ktorý máš aj ty, je nádherný :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!