pátek 17. června 2016

14 questios tag: Facts about me - Fakta o mě

Krásné páteční odpoledne,

vždycky ráda čtu všechny možné tagy, protože se o vás můžu dozvědět spoustu zajímavých věcí a protože jsem vám o sobě i já chtěla povědět něco málo o sobě, tak jsem na internetu vyhledala nějaký tag a odpověděla na otázky. Ráda bych, abyste v něm pokračovali a třeba mi do komentářů dali vědět, že jste jej sepsali. Tak doufám, že se vám i ten můj bude líbit.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hey guys, 

I have always liked reading some question tags on internet so I have decided to create my own one. You can read some interesting things about me and if you want, you can continue this tag and write something about yourself. If so,let me know because I will be happy to read it. Enjoy!

1. Oblíbený blog? Je jich opravdu hodně, ale mezi mé oblíbené patří například Petralovelyhair, vivaluxury nebo veru-life.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1. Favorite blog? I have a lot of them but I really like www.petralovelyhair.com,http://vivaluxury.blogspot.cz/ http://veru-life.blogspot.cz/ and others.

2. Jaký je tvůj největší sen?  Chtěla bych procestovat celý svět s nějakým pěkným milovaným mužem. (Snílek ahhaah)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2. What is your biggest dream? I wanna travel all around the world by Volkswagen california or kombi with a loved boy by my side (but i would be driving heheh). 


www.bestcarmag.com
3. Tvoje oblíbená písnička?  Jakákoli hraná na kytaru nebo piano. Mám ráda latinské písně a oblíbenou mám třeba tuto francouzskou. 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
3. What is your favorite song at the moment?: Any kind of song that is played on guitar or piano. I also love latino songs, Spanish or French ones. Currently, I like for example Tairo. 



4. Jaké je tvé oblíbené jídlo? Ryba se salátem a brownies.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
4. What is your favorite food?: Fish with salad and good sauce or Brownies.

5. Oblíbená kniha? Jedna, co jsem si koupila ve Španělsku. Una Mochila para el universo. Píše o tom, jak žít s našema emocema.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
5. Favorite book of all time?: Una mochila para el universo. It is a book that I bought in Spain and I really like it. There is described how to live with our emotions. 

www.casadellibro.com

6. Oblíbený parfém? Jednoznačně Marc Jacobs - Eau so Fresh. Když jsem jej poprvé ucítila, tak jsem věděla, že k sobě patříme. Jestli ho tedy někdy někde ucítíte, tak jsem poblíž.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
6. Favorite Perfume?:  Definitely Marc Jacobs - Eau So Fresh. When I first smelt this perfume I knew that it fits me the most. So when you smell it somewhere I am around. heheh 


www.parfums.cz

7. Jsi vdaná? Ne, nemůžu najít takového blázna, jako jsem já.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
7. Are you married?: Nope, I can’t find anybody who is as crazy as me.

8. Už jsi někdy byla v cizině, jestli ano, tak kolikrát? Už jsem navštívila 14 zemí a žila jsem ve třech z nich více jak půl roku.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
8. Have you ever been out of the country, if so how many times?: So far, I have visited 14 countries and I have lived in 3 of them more than 6 months. 




9.Mluvíš nějakým cizím jazykem?: Mluvím anglicky, španělsky, francouzsky a pasivně rusky či ukrajinsky. Je to můj největší koníček, takže je to pro mě opravdu zábava. Chtěla bych se naučit i Portugalsky, ale asi bych v té zemi musela žít, protože té mluvené verzi celkem těžko rozumím.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
9. Do you speak any other language?: I speak English, Spanish, French and passively Russian or Ucrainian and I speak Sarcasm fluently hehehe. Just kidding. It is my biggest hobby and I love studying all of them. I would like to learn Portuguese but I would need to live in the country for a while to catch their pronounciation because I cannot understand a word of the spoken version.

10. Máš ráda sociální média?: No, jako to je těžká otázka. Moc ne, ale sdílím na nich spoustu fotek, protože mám rodinu a spoustu kamarádů v zahraničí a chci s nimi být aspoň trochu v kontaktu. 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
10. Do you like social media? Mmm, it is a difficult question. I am not a big fun of Facebook although I share some photos there because I have a lot of foreign friends and most of my family members and friends live abroad. It is kinda trendy to be there but I personally prefer to be outside with my friends and enjoy real moments rather than hanging out on Facebook or other social media. 

11. Jaké sporty máš ráda?  Zbožňuju ježdění na kole a bruslích. Baví mě i surfování, ale jelikož v Česku nemáme moře či oceán, tak jej nemůžu provozovoat. Nicméně mě baví všechny možné sporty, jen v basketbalu jsem úplnej looser. heheh
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
11. What sports do you like? I love biking and roller skating. I am a big fun of surfing but I cannot practice it because we don´t have any sea or ocean in my country. Nevertheless, I like almost all of the sports as long as I can enjoy the game. (PS: I am bad at basketball but I have an execuse...my height 160cm hehehe :D) 

12. Oblíbené seriály?: Je jich poměrně dost, ale ráda mám The Sons of anarchy, Gossipky, Malé Prolhané lhářky, HIMYM, Hra o trůny.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
12. Favorite TV show?: There are a lot of them as well. My definetely favorite is The sons of anarchy. I also like The Game of Thrones, Gossip Girls, Pretty Little Liars, Dr. House, HIMYM, Lost but I haven´t finished watching some of them. 

13. Oblíbený film?: Taky jich je hodně. Nejraději mám kriminálky nebo akční. Mezi mé oblíbené patří Hangover, Argo, Jobs, Altas Mraků.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
13. Favorite Movie?: There are a lot of them but I like for example: the Hangover, Jobs, Argo, Vantage Point, Cloud Atlas.

14. Jaké je tvé oblíbené číslo?  Je to vtipný, ale je to 14! Tohle číslo se mi od jisté doby stále všude objevuje, ale bohužel nevím, jaký má význam, takže pokud jste někdo numerolog, tak se mi ozvěte a ráda se o tom dozvím více. 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
14. What is your favorite number? It is very funny but 14! I have been in touch with this number a lot during last few years. It is appearing in my life so recently that sometimes I am really freaked out. I have no idea what it means but if anyone of you is interested in numerology, let me know and I will be happy to find out more about its meaning. 

Doufám, že se Vám můj tag líbil a určitě jej taky zpracujte a dejte mi pak vědět do komentářů a já si ho ráda přečtu. Hezký víkend! 

4 komentáře:

  1. Taky bych nejradši procestovala Zemi s milovaným mužem :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat
  2. Věřím, že určitě potkáš nějakýho sympaťáka a s ním ten celej svět procestuješ, já mám takovej sen taky, sympaťáka už mám, tak teď ten zbytek :). Ale už teď toho máš procestováno hodně :). Mě zase nebaví míčové hry :). Mňam, já mám chuť na brownies teď a děkuju za zmínění ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Máš toho procestováno hodně, to rozhodně. Já ani tak netoužím procestovat celý svět ale rozhodně bych se chtěla kouknout i jinam, třeba někam do Jižní Ameriky nebo do Afriky :-) . Jedno je ale jisté, chtěla bych zkusit žít někde v zahraničí, je mi celkem jedno kde, momentálně mám našlápnuté Španělsko, tak si to chci udržet a po škole udělat Adiós Česko! :-D
    Parfémy Marca Jacobse mám ráda a alespoň jeden bych si chtěla pořídit. Latinské písně miluji už od dob kdy jsem byla mladší, pamatuji si že jsem byla ulítlá na Shakiru a musela jsem mít i její desku. Sportuji ráda ale nemám ráda míčové hry, hlavně volejbal! Pěkný tag.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!