neděle 19. června 2016

Interesting YT videos - Tabacco and Chocolate

Krásný nedělní večer,

doufám, že jste si hezky užili víkend. Dnes bych vám chtěla ukázat dvě videa, která mě překvapila a šokovala. Absolutně nejvíce asi toto video o tabáku. Přiznám se, že jsem vůbec netušila, co za sbíráním této rostliny stojí a byla jsem opravdu hodně udivená. Videa jsou v angličtině, ale určitě se na ně jukněte. Už jen kvůli tomu, jak sběrem těchto rostlin trpí děti a jiné osoby, nikdy tuto věc podporovat rozhodně nebudu. Sami posuďte, jak tento tabákový business ničí životy lidí.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hey guys, 

I hope that you have enjoyed your weekend. I wanna show you couple of videos that I have recently seen and that are actually very shocking for me. I have never known how badly are the people in the tabacco business treated. Children, while picking up the tabacco plants, suffer of many things. It´s really awfull. Have a look at the video and consider the situation by yourself . I personally don´t like smoking but  people who smoke time to time for pleasure are fine because they can control it. Anyway, I don´t want to judge anyone, you are all managers of your lives. 


Čokoláda

Já čokoládu naprosto zbožňuju, když ale vidím tohle video, tak mi z toho opravdu dobře není. Teď si jako přirozeně řeknu ,,Tak ja tu čokoládu jíst nebudu" , protože se mi nelíbí, jak ty děti kvůli nám trpí. Na druhou stranu vím, že mi to vydrží opravdu jen chvíli a stejně si ji zase jednou dám a navíc tím nic nevyřeším. Jen chci říct, že mi je těch lidí opravdu líto a doufám, že se ta situace nějak změní.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Chocolate 

I really love chocolate and when I watch this video, I really don´t like it. I can naturally say that I won´t eat chocolate anymore because I don´t like how are the people treated because of us. On the other hand, I know that after couple of weeks, I will begin eating chocolate again and it actually does not solve anything. I just wanna say that I really feel pity about the people there and I hope that the situation will change soon. 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!