úterý 21. června 2016

Klorane Mangový olej pro suché vlasy s ochranou před sluníčkem

Krasný úterní podvečer,

venku vládne vcelku krásné počasí, ačkoliv je malinko dusno, tak se dá venku docela v pohodě fungovat. Dneska jsem začala sbírat nějaké třešně, protože jich máme opravdu požehnaně a já je naprosto zbožňuji a těším se, až si z nich udělám nějaké smoothie. Doufám, že i vy si užíváte letního počasí a veškerého ovoce a určitě mi dejte v komentářích vědět, jestli už u vás také rostou třešně. 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
we are having nice weather outside, just a bit closed  but you can enjoy a nice walk in nature, read a book or just like me, pick up some cherries on your garden. We have a lot of them and I just cannot wait to make out some good smoothies. I hope that you are enjoying this nice term and let me know down bellow in the comments, if you like cherries as much as me. 


Také nechcete aby se vám v létě od sluníčka vyšisovaly vlasy? tak rozhodně vyzkoušejte tento mangový olej od Klorane. Já jsem jej kupovala ve Francii, ale viděla jsem ho i na www.parfums.cz za cca 360 Kč.  Tento produkt jsem si velmi oblíbila a jak můžete vidět, tak už mi v lahvičce zbývá opravdu minimální množství. 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Don´t you want to have your hair parched out from the sun? so you should absolutely try this Mango oil by Klorane because it is an incredibly good product for dry hair. I bought it in France but I am sure that you can find it on some e-shops.


Já mám vlasy spíše mastnější, ale to neznamená, že se mi konečky nevysušují, ba naopak je mám výrazně přesušené a proto často používám právě nějaké oleje či balzámy. Aplikuji si je většinou buď když už mám vlasy mastnější a ten den si je budu mýt. To znamená, že si oleje nanesu po celé délce vlasů až ke kořínkům a chviličku pokožku hlavy masíruji. Produkty nechávám působit cca 1hodinu až dvě a pak vlasy pořádně umyji. Druhá varianta je právě až po umytí, kdy ještě do mokrých vlasů produkt našplíchám, ale snažím se, abych vlasy neměla zbytečně moc olejnaté a naším je pouze ke konečkům vlasů a trošku do délek. 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I have rather oily hair but it does not mean that my ends aren´t dried out so therefore I often use oils and balms. I use two different ways of application. The first one is before washing my hair. I spray the product all over my hair and massage the scalp. I leave it there for approx. 1 or 2 hours and then wash it out properly. The second way is just after washing my hair, I sprach the product right on my ends but be careful not to make them greasy. 

Olej slibuje regeneraci, výživu a ochranu před sluníčkem, což mohu potvrdit, protože se mi vlasy po používání tolik nekrepatí, lesknou se a vypadají zdravěji. Musím se také zmínit o parfemaci produktu, která je celkem dosti silná. Řekla bych, že ani žádnou jinou vůni v den aplikace nemusíte vůbec používat, protože už budete celkem dost provonění. Nicméně vůně je to alespoň pro mne zvláštní. Absolutně nevoní sladce a ani po mangu. Připomíná mi hořkou pomerančovou kůru s nějakou aromatickou rostlinou, možná borovici. Řekla bych, že mám na vůně docela dobrý nos a baví mě je popisovat a hodně z nich rozeznám, jen když kolem mě někdo projde. Bohužel to tak mám ale i se smradlavými věcmi (heheh).
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

The oil promises good regeneration, nutrition and protection against the sun which I considered as the absolute truth. I have to mention the fragrance which is fairly strong. If I were you, I would not use any other perfume because this product has already very strong smell. I would not equated it with mango because to me, it smells like a bitter orange with some aromatic herb such as a pine. I think that I have quite a good nose for fragrances so believe me. On the other hand, I can as well smell some bad odors. (ahaha) 

Co více dodat? balení je velice příjemné. Stačí dvě až tři zmáčknutí a do dlaní či přímo na vlasy a poté jemné rozčesání či prohrábnutí prsty. Sehnat jej můžete přímo na tomto odkazu: http://www.parfums.cz/klorane
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
The package is very comfortable. You need to press just twice or three times, depending on your hair and brush it through. I hope you like this review and let me know which products work out the best for you. 


Po nanesení - After application

Před nanesením - Before application

11 komentářů:

  1. Pekný článok :)
    Pozývam ťa na môj blog, kde prebieha GIVEAWAY: partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Minulý týden jsem taky byla na třešních, bylo jich požehnaně :D :) Ten olejíček vypadá dobře, zrovna nějaký na vlasy sháním, tak ho zkusím, jestli ho někde uvidím :)

    https://lifestyle--story.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pozvání. Olejíček vyzkoušej!

      Vymazat
  3. U nás třešně ještě nejsou. Na zahradě máme pozdní a ty většinou bývají tak v půlce července, ale ty jsou rudé, velké a fakt skvělé, už se na ně těším. Vyšisované vlasy naopak chci. Jsem od přírody blondýna ale přes zimu mi vůasy trochu ztmavnou a tak je fajn když mi je sluníčko vyšisuje a já si potom nemusím vlasy dobarvovat. Každopádně si taky dávám balzámy nebo oleje na sucho na celou délku až pak si vlasy umyji. Tento sprej neznám ale na léto je takovýto přípravek rozhodně třeba.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky si dávám na vlasy různé masky, mám je celkově moc ráda :)

      Vymazat
  4. Ty jo, o něm jsem ještě neslyšela, ale moc děkuji za tip, zní to hodně parádně, obzvláště pro mé vlasy a ještě teď v létě, kdy dostávají fakt zabrat. To by se mi úplně hodil :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!