pátek 3. června 2016

MAKEUP REVOLUTION - DUSTY

Krásné pátečení odpoledne, 

doufám, že se máte krásně. Počasí se nám hezky vylepšilo a u nás u Pardubic svítí sluníčko a máme tu pěkně teplo. Každopádně já jsem skoro celý den pracovala a ještě mě čeká studování na tu zkoušku z Angličtiny, o které jsem vám posledně povídala. Nicméně moje zkouškové právě skončilo, jelikož jsem se rozhodla, že změním fakultu a budu studovat Angličtinu v praxi, tak doufám, že mě to bude bavit více :). 

Dnes se spolu ale podíváme na jednu moc pěknou rtěnku od Makeup Revolution v odstínu Dusty. Kupovala jsem si ji spolu s matnou rtěnkou v odstínu Beloved, na kterou jsem již recenzi dělala zde. A kupovala jsem je jako obvykle na www.parfums.cz, kde nakupuji velmi ráda a často. 

Rtěnky od MUR jsou opravdu levné, takže je super, že si jich můžete koupit více a vyzkoušet tak spoustu různých odstínů. Já jsem si právě zvolila tento celkem neutrální, který je takový nekřiklavý a jde do růžova. Na rtech vypadá decentně, nijak zvlášť nepoutá pozornost a je vhodný pro jakékoli denní líčení. Rtěnka není matná, ani se shimmerem, ale na rtech se jakoby trošičku leskne, ale samozřejmě se nemusíte bát žádného třpytivého efektu. 

Vůně rtěnky je zvláštní, taková sladká, ale já osobně ji pak po nanesení vůbec necítím, jen když si k ní přímo přivoním. O obalu jsem se zmiňovala i posledně  neurazí, ale ani nenadchne. Je to taková klasika. Škoda, že se název MUR po pár použitích zcela vytratí, ale jinak je balení celkem pevné a jsem ráda, že rtěnka z obalu nevyčuhuje, protože to opravdu nemám ráda, jelikož ji pak tím víčkem můžete omylem zlomit nebo se do ní zarýt. 

Vlastnosti rtěnky nejsou vůbec špatné. Pigmentace je střední, musíte ji aplikovat nejméně dvakrát. Výdrž je spíše průměrná. Záleží jestli něco jíte nebo pijete, pak se rtěnka zcela ztratí, ale jinak vydrží ty dvě až tři hoďky bez hnutí. Já osobně k ní ani nepoužívám konturku, protože barvička nikam neutíká, takže to není potřeba. Trošku mi bohužel leze do vrásek a malilinko vysušuje. Více se toho o ní už snad ani nedá říct. Rtěnku můžete koupit přímo zde: www.parfums.cz

Shrnula bych to tak, že je rtěnka vhodná na denní líčení a pokud se bojíte nosit jakoukoli rtěnku, tak tohle je taková ta neutrální růžová, která sedne každému. Není to žádná hitovka, ale za ty peníze stojí za zkoušku. 

A co vy? máte nějakou rtěnku od MUR? 







5 komentářů:

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!