neděle 26. června 2016

Marc Jacobs - Eau so fresh

Krásnou neděli přeji!

často chodím ,,očuchávat" voňavky do Sephory a mnoho z vůní už dokážu bez problémů rozeznat. Nejraději mám svěží, květinové vůně, které nejsou sladké ani moc těžké či kořeněné. Vybírala jsem si tedy mezi Miss Dior - Blooming Bouquet, Michael Kors - Sexy Sunset, S.T. Dupont - Passenger a Marc Jacobs - Daisy a Eau So Fresh. Všechny tyto zmíněné vůně mi jsou velmi příjemné a určitě si je ráda někdy koupím. Už jsem tedy vlastnila Daisy a měla jsem ji opravdu moc ráda a spoustu lidí zaujala. Avšak já jsem se na první ,,oňuchání" absolutně zamilovala do Marca Jacobse - Eau So Fresh.



Popis vůně:

Nejsem žádný expert, ale myslím si, že vůně dokážu popisovat poměrně barvitě a mám na ně dobrý nos. Každému tato vůně nesedne, protože je poměrně dost květinová a svěží. Vždycky když si ji na sebe našplíchám, tak mi přijde, jako kdybych zrovna prošla zahradou plnou rozkvetlých lilií, jasmínu či pivoňek, ačkoliv srdce parfému se skládá z jasmínu, květu jabloně, fialky, liči a růže. Vůně tedy není vůbec sladká, je vhodná do jarního a letního období, je taková ostřejší, ale postupem času se z pokožky kůže síla vůně vytrácí, rozkládá se a voní trošičku jemněji. Určitě bych chtěla ještě říci, že to není žádná babičkovská vůně, jak by někomu mohlo připadat. Naopak je velmi elegantní a není vůbec tuctová. Já můžu za sebe říci, že neznám nikoho, kdo by ji vlastnil, ale když už ji někdo má, tak to rozhodně hned rozpoznám.


Flakonek: 

Ten snad mluví za celý parfém aneb květiny úplně všude a svým designem si mě prostě dostal. Je to jedinečné víčko plné rozkvetlých kvítků a elegantní skleněný flakon se zlatým názvem parfému dodává luxusní dojem. Rozeznatelný je na sto honů a na poličce s mými parfémy je neskutečně krásnou ozdobou.


Cena a koupě:

Ta je vyšší a věřte mi, že je mi opravdu líto dávat velké peníze za tyto věci, ačkoliv mi dělají radost. Já totiž nejsem vůbec materialistka a raději investuji peníze do cestování, vzdělávání a zábavu. Nicméně člověk si prostě musí dělat radost a tak jsem si po dlouhé době pořídila něco, co jsem opravdu chtěla. Na www.parfums.cz jej seženete za cca 1400 Kč za krásných 125 ml, což vám vydrží celkem dlouhou dobu, protože je to poměrně velké balení. Já jsem jej tedy kupovala přímo na tomto odkazu http://www.parfums.cz/marc-jacobs/ ,balíček přišel velmi dobře zabalený a s produktem jsem nadmíru spokojená. Seženete jej i v Sephoře nebo jiných parfumeriích.


A jaká je právě ta Vaše nejoblíbenější letní vůně? 

34 komentářů:

  1. Teda Jani! Vypadáš nádherně v těch šatech a s těma rozpuštěnýma vlasama, to Tě jen tak nevidím (vždycky jsem Tě zatím viděla s culíkem) :)
    A fotky se Ti taky moc povedly! :) Balení má parfém krásný moc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju Veru! joo, já nosím pořád culík nebo zapletený vlasy, protože se mi jinak strašně cuchají a trhají se mi, když je pak češu. :)

      Vymazat
  2. Lovely photos. That dress looks so pretty on you!

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadáš jako panenka, to byla moje první myšlenka při pohledu na první fotku :-D
    Miss Dior-Blooming B.je moje jedna z nejoblíbenějších vůní. Od Marca Jcobse mi voní nejíce Decadence a Honey, vždy si k nim musím přičichnout na letišti. Moje nejoblíbenější je však Roberto Cavalli-Paradiso. U mě nemá zatím nikdo jiný konkurenci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahah :) Taky mám moc ráda MD Blooming a i ty další, které jsi vypsala :)

      Vymazat
  4. Jé hezké šaty a květiny :) Já chodím do Sephory teda taky dost často, ale ani ne tak kvůli očuchování vůni, ale spíš si tam pořád zkouším různé kosmetické věci :) Momentálně používám od lancomu la via est belle (teda doufám, že se to tak píše :d), ale tuhle bych si taky klidně nechala líbit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! La vie est belle je taky krásná, ale na mě moc sladká :)

      Vymazat
  5. Moc ti to sluší, tato vůně mi taky moc voní, ale to víceméně všechny od MJ :)
    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
  6. Parfém jsi popsala skvěle,květinové vůně mám ráda, ale na mě osobně je parfémek trošku dražší, možná někdy v budoucnu:) Jinak flakonek se ti skvěle hodí k šatům, které máš mimochodem úplně nádherné.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  7. Flakón parfému je skutočne nádherný! Ja som sa teraz zamilovala do toaletnej vody od Clarins Eau Des Jardins :)

    OdpovědětVymazat
  8. Flakón parfému je skutočne nádherný! Ja som sa teraz zamilovala do toaletnej vody od Clarins Eau Des Jardins :)

    OdpovědětVymazat
  9. Super fotky, také pozitívne. Flakónik je super, ale až tak veľmi mi vône od Marca Jacobsa nevoňajú. Možno tá najklasickejšia Daisy :)

    OdpovědětVymazat
  10. Je to krásná vůně, už jsem ji také očichávala!!

    OdpovědětVymazat
  11. Je to krásná vůně, už jsem ji také očichávala!!

    OdpovědětVymazat
  12. Je to krásná vůně, už jsem ji také očichávala!!

    OdpovědětVymazat
  13. Květinové vůně mám taky hrozně ráda:) I když teď u mě jasně vede Si Intense :) T0 se stále nedokážu nabažit:)
    ¨
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee, tak tu neznám. Určitě se na ni juknu.

      Vymazat
  14. Flakónek krásný, lak na nehty i lodičky krásné! Je fajn, že vůně není extra sladká, ty totiž ráda vážně nemám. Ale chápu, že každému voní něco jiného :) Já mám strašně ráda vůně spíše kořeněné a nebo citrusové :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujiii. Taky nemám ráda přeslazené vůně, ale citrusové a kořeněné můžu spíš v zimě, jen ne ve velkém množství.

      Vymazat
  15. Krásné fotky! Má boží flakonek a už dloouho přemýšlím o koupi :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  16. Měl jsem Daisy tu původní a byla zamilovaná! :) Určitě vyzkouším v parfumerii i tuhle, po této recenzi! :)
    www.lifestylebirdie.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsem ráda! Daisy jsem taky měla a je super!

      Vymazat
  17. to sú krásne fotky..úplne na nich žiariš :) parfém ma teda naozaj úchvatné balenie..už niekoľko krát som ju skúšala aj v parfumérií :)

    BeautyMuffin

    OdpovědětVymazat
  18. krasne fotky a aj recenzia :) pripomenulo mi to trochu moj oblubeny elegantny sviezi trochu kvetinovy parfem od hermes v alternative http://www.parfumylacno.sk/parfumy-eshop/parfumy-fm-pre-zeny/novinky-parfumy-pre-zeny/luxusny-damsky-parfum-fm-361-nezamienajte-s-hermes-jour-d-hermes-detail :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!