středa 29. června 2016

Nehtíky - Nails

Krásný středeční večer, 

jak si užíváte slunečného počasí? dnes jsem vám chtěla ukázat lak na nehty od Miss Sporty v odstínu 6026, který jsem si nedávno koupila. Moc se mi líbí jeho barva a gelový finish, který na nehtech zanechává. S base a top coatem od Essence se mi lak začínal loupat až po týdnu, i když hodně záleží na tom, jestli děláte nějakou manuální práci. Já třeba v týdnu chodím na brigádu, kde často umývám ovoce a lak se mi většinou i ten den začne sloupávat. 

Jinak tedy stačí klasicky dvě vrstvy k docílení plnosti barvy. Konzistence je hustší a štěteček širší, takže aplikace je velmi jednoduchá. 

Už jste tuto řadu od Miss Sporty zkoušeli? 







A nakonec jeden song, který v poslední době často poslouchám. Sice je trošku smutnější, ale i tak se mi moc líbí.

Už jste viděli můj poslední článek týkající se voňavky Marc Jacobs - Eau So Fresh? Jestli ne, tak se určitě podívejte zde: Marc Jacobs

If you haven´t seen my previous post, check it out here: Marc Jacobs


12 komentářů:

  1. Nezkoušela, ale celkem si mě navnadila, že se na něj zajdu minimálně podívat. :D
    Mr. Kev

    OdpovědětVymazat
  2. Nezkoušela, ale celkem si mě navnadila, že se na něj zajdu minimálně podívat. :D
    Mr. Kev

    OdpovědětVymazat
  3. Nevyskúšala som, ale vyzerá super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, tak přesně tento samý odstín mám doma, asi už rok, ale jsem taková ostuda, že jsem si s ním ještě ani jednou nehty nenalakovala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hahah tak to se divím, protože je moc pěkný :)

      Vymazat
  5. Veľmi pekný odtieň! Mne bohužiaľ zatiaľ žiadny lak nevydržal na nechtoch viac ako 3 dni. Máš to tu pekné, pridávam sa k tvojim čitateľom :) Budem rada, ak mrkneš aj ty ku mne, aktuálne beží na blogu i súťaž: Klaudy´s shopping enjoyment - SUMMER GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
  6. wow tá šedá je presne taká, akú som hľadala.. len škoda, že mne laky vydržia tak 2dni na nechtoch :(
    Drew's Beauty

    OdpovědětVymazat
  7. Wau tebe to ale slusi :) mas krasne saty a tu vonavku som inak mala tiez a je super :)

    OdpovědětVymazat
  8. MILUJU laky od Miss Sporty! Už nepoužívám žádné jiné. Dokonce i poměrně rychle zasychají a v drogerii patří k nejlevnějším. To jsou moje srdcovky! ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!