pátek 24. června 2016

Outfit post

Krásný páteční večer, 

dnes tu mám pro Vás krátký outfitový post. V poslední době se nejraději oblékám pohodlně a ležérně. Ráda nosím džínové šortky do pasu, které mám z Ebay a jednoduché topy. Tohle tílko mám z Primarku a boty jsem kupovala ve Španělsku, ale už si nepamatuju jméno obchodu, nicméně jsou velmi pohodlné. Vlasy většinou v těchto vedrech nosím stažené do drdolu a ráda nosím neonové rtěnky a bronzovou tvářenku. Přímo tuto mám od Flormaru stejně tak, jako CC cream. Nakonec jedna upravená a rozmazaná fotka ahaha a film, který mě v poslední době zaujal ,,The Danish girl". Opravdu se na něj podívejte, protože děj příběhu je velmi zajímavý. Hezký víkend!!!! 




10 komentářů:

  1. Krásný outfit. Takovýto styl oblékám i já dost často :-) Akorát drdoly nosím málokdy.

    OdpovědětVymazat
  2. Top má skvělou letní barvu a moc se mi líbí boty. Já teď nejčastěji chodím v šatech :)

    OdpovědětVymazat
  3. V Primarku mají super výběr tílek, tvoje je toho důkazem. Outfit je super na léto, také spíš preferuji vlasy v drdolu. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. krásna farba, výborne ti to ladí :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!