středa 15. června 2016

Random post

Krásný středeční ráno,

doufám, že se máte dobře. Já se právě užírám čerstvě nasbíraných jahod. Tohle roční období mám ze všech nejraději, protože máme spoustu třešní a jahod, navíc není zase tak hrozné teplo a všechno krásně kvete. Tenhle post je takový pohodový, ale příště už čekejte nějaké obsáhlejší recenze produktů, které momentálně používám, protože jich je opravdu hodně. Každopádně buďme rádi za krásné počasí a pokud fandíte fotbalu tak, jako já, tak se nezapomeňte dívat na Euro 2016, které se letos koná ve Francii a fandit našemu týmu :). A jak se máte právě Vy? 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hey guys, I hope you are doing well. I am just eating some fresh strawberries that I picked up in our garden. I really love June because everything is in blossom and I can eat a lot of fruit and vegetable. I exepect that everyone is enjoying good weather and on top of that watching the EURO 2016 or at least I am doing it right now. hehehe Muackssss







13 komentářů:

  1. Mňam, jahody mám ráda :) Zrovna o víkendu jsem jich taky pár měla, protože mamka dělala marmeládu a je výborná. Jinak Ti řeknu, že se moc dobře nemám, pořád mě ještě čekají 4 zkoušky, tu poslední mám ještě 1. července, je to náročný :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak hodně štěstí! určitě je dáš všechny. Marmeláda bude určitě výborná :)

      Vymazat
  2. Bože mňam tie jahody ♥ My ich máme teraz doma stále a mamka z nich stále niečo vypeká alebo robí smoothie:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  3. Tiež som dnes mala jahody, tie proste milujem. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  4. Looks delicious!!

    http://modernastrega.blogspot.com.ar/

    OdpovědětVymazat
  5. U nás jahody ještě nejsou ale už začínají pomalu červenat. Já se hrozně těším až si z nich budu dělat jahodové smoothie protože z těch ze zahrádky je nejlepší, smoothie z jahod z obchodu je kyselé a bez chuti. Jahody, maliny a třešně mám nejradši, hlavně třešně takové ty velké rudé..

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mám ze všech období nejraději to, kdy se dá nosit tílko nebo lehký svetřík, slunce moc nepálí a všude je hromada ovoce♥ Hlavně těch jahod!

    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  7. Miluju jahody a třešně! Zrovna dneska mamka volala, že má pořádnou úrodu :) Tak se těším, až o víkendu nějaké sezobu :)
    Meet My Lovely World

    OdpovědětVymazat
  8. úúú, jahôdky vyzerajú nesmierne chutne, hneď by som si dala :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. nič nie je lepšie ako čerstvé jahody! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!