pondělí 6. června 2016

White dress

Krásné pondělní poledne,

venku je opravdu krásně a já mám konečně trošku víc volna, takže si snažím zorganizovat šatník a vyhodit či recyklovat věci, které nepotřebuji. Každopádně dnes jsem Vám chtěla ukázat šaty, které jsem si koupila na Ebay. Dlouho jsem hledala nějaký kousek v tzv. ,,boho stylu" a právě na Ebay jsem toho objevila strašně moc. Včera mi domů přišly dva velké balíčky, ale věci zatím nemám pořádně odzkoušené, tak Vám jen ukáži ty šaty, s kterými jsem velmi spokojená.

Látka je transparentní, ale jsou tam dvě vrstvy, takže si pod ně můžete vzít třeba jen bílé tílko a bílé kraťásky, protože jsou šaty poměrně dost krátké, ale jestli si budete dávat pozor, tak si pod ně můžete vzít třeba jen plavky. Jinak mi tedy přišly s ulomeným plastovým kroužkem u ramínka, tak jsem si tam vytvořila jiné držátko, tudíž jsem si vadu vyřešila sama.

Šaty můžete koupit přímo na tomto odkazu http://www.ebay.com/. Stály mě 207 Kč i s poštovným, což je celkem dobrá cena a přišly mi do 2.týdnů.

Jak se Vám šaty líbí?







15 komentářů:

  1. SO CUTE AND PREFECT FOR SUMMER
    http://www.melodyjacob.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Šaty se mi moc líbí, taky se mi takovýhle styl zamlouvá. Rozdíl mezi obrázkem z Ebay a tvoji fotkou je takový že Ebay ty věci má prostě dobře naaranžované

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, to je pravda. jsou pěkné, ale materiál je takový hodně levný no ;)

      Vymazat
  3. Šaty jsou krásný a opravdu moc Ti sluší :) Já teď čekám na plavky z Aliexpressu, tak jsem zvědavá, jak mi padnou

    OdpovědětVymazat
  4. Vyzerajú na tebe veľmi pekne :) ja som sa vždy bála kúpiť si oblečenie z Ebay, lebo kamarátke raz prišli šaty, ktoré vyzerali úplne inak ako na obrázku :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! opravdu? mně se to naštěstí zatím nestalo

      Vymazat
  5. ja by som sa bála objednávať takéto šaty z ebay a podobne,lebo mám skôr skúsenosti, že príde nejaká handra :D ale tieto sú krásne! na leto ako stvorené :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jjj, já už mám s Ebay dcl dobrou zkušenost, tak se nebojím :) a díky

      Vymazat
  6. Krásne sú! Super na leto, k moru, do horúčav :)

    OdpovědětVymazat
  7. nice dress!

    http://www.thefashionprincess.it/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!