čtvrtek 21. července 2016

A znovu ty vlasy - Hair again

Krásný čtvrteční večer, 

stále si jistě užíváte poměrně fajnového počasí a letních aktivit s tímto počasím spojených. Já bych vám dnes ráda pověděla něco málo o tomto kondicionéru od Yves Rocher s Jojobou, který jsem si koupila ve Francii, ale k sehnání bude určitě i u nás. Tento produkt je vhodný pro suché a poškozené vlasy a jelikož já mám naopak mastné vlasy, tak i přesto jsem jeho využití shledala v určitých délkách mých vlasů a to, v konečcích a střední části vlasů. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Beautiful thursday evening, 

I believe that you are still enjoying some summer activities in accordance with this lovely weather. Today´s post is gonna be about a hair conditioner from Yves Rocher that I bought in France. Thanks to the jojoba and sweet almond oil, it recovers and smooths your ends very nicely. It is suitable for dry and frizzy hair and even though I have my hair quite oily at the roots, I love using this product on my lenghts and ends. It nourishes them very well and I can notice a difference after usage.

Jak určitě víte, jak já mám vlasy poměrně dost dlouhé a jemné. Kondicionér jsem vždy po umytí vlasů nechala působit tak 10-15 minut v délkách a poté jej dobře vymyla. Konzistence je taková krémová, balzámová ani ne moc hutná. Nikdy mi nezanechal mastné vlasy, ba naopak byly vždy velmi hydratované a ráno vypadaly naprosto skvěle. Tento produkt jsem si velmi oblíbila i vzhledem k jeho skvělé vůni, obsahuje totiž sladký mandlový olej, který voní naprosto božsky. Určitě s další koupí nebudu váhat a tento produkt se stává jedním z mých oblíbených produktů na vlasy, protože na roztřepené konečky je vážně super. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

As you already know, I have a very long and thin hair so I leave the conditioner approx. 10 - 15 mins on my hair and then rinse it well. The consitency is creamy but not thick so it does not leave your hair oily, conversely it moisturizes it very well. I really love this product also because of its smell which I have already mentioned is sweet almond oil. It clearly became one of my favorite hair product and I will not hesitate to buy it again. 




12 komentářů:

  1. Tvá recenze zní hezky. Já si celou tuto řadu koupila minulý měsíc a začátkem nového měsíce(srpna), je začnu používat. Roztřepené konečky potřebuji zredukovat a tak si myslím že mi snad trochu tato řada pomůže.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu? tak to se těším na tvou recenzi. Mně pomohla, takže jsem spokojená :)

      Vymazat
  2. Hmm, tak tohle nevypadá vůbec špatně :) Jestli můžu holky doporučit za sebe, tak to je tahle rekonstrukční kůra na konečky - http://eshop.aloxxi.cz/aloxxi/aloxxi-styling/rekonstrukcni-kura-na-roztrepene-konecky-aloxxi-100ml. Vážně můžu vřele doporučit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Používala jsem ho minulé léto a taky jsem byla spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  4. Od Yves Rocher som mala už nejaké šampóny a bola som celkom spokojná, no kondicionéry som od nich zatiaľ neskúšala. Tento sa mi zapáčil, zrejme sa po ňom pôjdem pozrieť, keď domíňam aspoň polovicu zásob :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já využívám tuhle novou značku. ALOXXI produkty jsou souzněním a přírody tím, že obsahují vzácné antioxidanty, rostlinné složky a botanické oleje. Vlasy jsou krásně zdravé a dobře se rozčesávají. Poradila mi tuto značku moje kadeřnice.

    OdpovědětVymazat
  6. No já taky vyzkoušela značku Aloxxi. Vždy jsem měla problém se zničenými vlasy. Nyní jsou vlasy jak hedvábí, dobře se dají rozčesat, a vlasy tak hřebenem při česání nelámu. Mají několik prodůktů na webovkách. záleží, jaké má kdo vlasy. www.aloxxi.cz

    OdpovědětVymazat
  7. jojo, tuto značku mi doporučila moje holička a dodnes ji používám. Každý však potřebuje na vlasy trochu něco jiného, mrkněte na http://eshop.aloxxi.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Od Aloxii jsem si zakoupila esenciální šampon. Obsahuje směs sedmi olejů. Vyživuje vlasy a vlasovou pokožku, zadržuje vlhkost a posiluje vlasy zevnitř. Jsem s ním spokojená.

    OdpovědětVymazat
  9. Moje holička mi poradila na mé věčně se krepaté, zničené a lámavé vlasy dražší, avšak velmi účinnou kosmetiku. Konečně nemusím kvůli suchým a krepatým vlasům co tři měsíce k holičce. mrkněte na http://eshop.aloxxi.cz/akcni-sety-aloxxi

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!