neděle 31. července 2016

Garnier Body Oil Beauty - peeling vhodný pro suchou pokožku

Krásný nedělní večer,

sice nám venku prší, ale někomu z nás to opravdu velmi vyhovuje (mně), jelikož se v poslední době opravdu nejradši ze všeho válím doma v posteli, koukám na různé seriály a nebo píšu články na blog. Sluníčko ale zbožňuju, takže doufám, že se zase brzí objeví, i když to mírné ochlazení je taky fajn.

Dnes se spolu ale podíváme na jeden peeling od Garnier Body Oil (New) Beauty, který jsem dostala od kamarádky, ale koupit jej můžete třeba na parfums.cz. Musím se přiznat, že jsem dlouho žádné tělové peelingy nepoužívala a teď toho poměrně dost lituju, protože tenhle produkt mi padl do oka hned po prvním použití. Nedávno jsem na něj však četla i poměrně průměrnou recenzi s kterou já osobně nesouhlasím, ale respektuji ji, protože máme všichni odlišný typ pokožky a způsob péče o ni, tudíž jsou tyto recenze velmi individuální a subjektivní. Pokud tedy mohu mluvit za sebe, tak já mám kůži mastnější, zřídka kdy suchou a velmi hladkou a proto ani moc nemusím používat různé hydratační krémy, ale peelingy mám celkem ráda, protože pokožku zanechají hladší a na pohled pružnější.

Tento produkt obsahuje 4 oleje a to Arganový, Makadamiový, Mandlový a Růžový. Pokožku by měl zbavovat odumřelých buněk, hydratovat a zajistit ji hloubkovou výživu. Co opravdu dělá je to, že moji kůži nechá naprosto sametově hladkou a ten pocit je prostě k nezaplacení a váš přítel či přítelkyně toto jistě ocení. Navíc, pokud produkt použijete na místa, kde si budete hned poté odstraňovat chloupky, tak docílíte ještě lepšího výsledku, protože právě ty jemné mikročástečky obsažené v tekutině pomohou chloupky dostat do polohy vhodné k následnému holení.

Jak jsem již psala, tak já mám kůži mastnou, ale tento produkt je vhodný spíše pro suchou pokožku a to díky obsaženým olejům, ačkoliv si myslím, že hydratace prospěje jakékoliv pokožce. Nicméně to, co vám chci sdělit je, že právě vy, kteří máte tuto suchou pokožku, tento peeling určitě vyzkoušejte. Já osobně po použití ve sprše pak už ani nemusím používat žádný hydratační krém, jelikož tento krok je již obsažen právě v tomto krasavci.

Podíváme se i na balení a vůni, která je naprosto úžasná a taková jemná. Cítím tam mandle a takovou nějakou silnější květinovou vůni. Po použití ji ještě chviličku ucítíte, ale po čase vyprchá. Balení je klasické tubovité, nemám s ním žádný problém.


Použití: Já preferuji masážní metodu aplikace a to provádím tak, že si ve sprše produkt nanesu na místa, která chci peelingovat a touto žínkou od Manufaktury kůži masíruji cca 10 minut. Podle mne tak docílíte nejlepšího efektu a navíc tak předcházíme tvorbě celulitidy.






A co vy? používáte nějaké peelingy? 

6 komentářů:

  1. zloženie vyzera fajn 👌🏻 asi vyskušam :)
    adrianestyle

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám pokožku normální a mazání tělovými mléky mohu s klidem vynechat. Peelingy mám ráda protože je to pěkná masáž těla a navíc po něm tělo většinou i pěkně voní což je fajn. tento Garnier olejový peeling neznám ale věřím že je radost ho používat.

    OdpovědětVymazat
  3. vyzerá veľmi dobre, zatial som od garnier peeling nemala, iba z oriflame a bola som spokojná ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Mám suchou pokožku, takže to by byl ideální peeling pro mě :) Ani jsem nevěděla, že garnier má i tento tělový peeling. Momentálně používám peeling od Weledy a ten taky můžu doporučit :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je náhoda, akurát mi došiel telový peeling a rozmýšľala som, čo nového si kúpiť. Tento vyzerá zaujímavo, hlavne keď obsahuje toľko olejov.

    OdpovědětVymazat
  6. Nevypadá špatně, já mám nejraději olejové peelingy od Saloos a v nejbližší době se chystám vyzkoušet cukrový od Dermacolu :)
    Lovely imperfections

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!