středa 6. července 2016

Jani´s days

Hezký večer! 

jak pak si užíváte volných dní? červenec patří mezi mé nejoblíbenější měsíce, i když já mám vlastně ráda všechna roční období, když se totiž člověk nenudí, tak je krásný každý měsíc. Kromě toho, že chodím na brigády, tak taky dělám spoustu různých věcí doma a užívám si sluníčka a jistě víte, že zbožňuji cestování a tak šetřím penízky na moje další výlety do zahraničí. Nicméně dnešní článek bude takový oddychový a týkat se bude aktivit, které bych chtěla v červenci zvládnout a ty které již proběhly. Teď se jdu ale honem dívat na EURO 2016 ve fotbale, takže doufám, že se vám tento typ článku bude líbit a těším se na vaše komentáře! 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Good evening guys! 

how are you enjoying these free days? well, if you aren´t living in my country, you probably don´t have bank holidays right now but anyway, I hope that you are enjoying this beautiful month and I think that if we have always something to do, any term of the year can be fabulous. This article is gonna be very easygoing, just about things that I wanna do this month or that I have already done because apart of my working days I do a lot of other activities either at home or out of my town. As you know I love travelling so much and I just earn money to see places so Enjoy my article and I am gonna enjoy the EURO 2016 :) muacksss


Tohle místo se nachází v Česku! vůbec jsem to netušila a byla jsem jím naprosto ohromená. Tento lom bych moc chtěla navštívit, protože vypadá naprosto báječně. 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
This place is actually in the Czech republic and I didn´t know about it! I am honestly astonished by this place and I wanna visit it because it just looks really awsome. 



Další krásné místo! tuhle fotku jsem objevila na svém Instagramu a moc a moc se mi líbí všechny ty barvy tam. Vypadá to opravdu krásně! 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
This place looks really nice as well. I have found that pic on my instagram and I adore these umbrellas and all of the colours. It looks like from a movie or a videoclip.


Hmm...občas si musíme najít čas na umění a tak jsem zkusila nakreslit tuhle podobiznu mě, ale vznikla z toho taková nějaká skřetice ahhaha. Aspoň jsem si ale malování užila a tak nějak se u toho hezky zrelaxovala a vypnula myšlenky. 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mmm...sometimes we need to find some time for art eventhought I wouldn´t call this picture as an artistic stuff heheh. I wanted to draw myself but apparently it looks more as an Jani alias elf from Avatar heheh. Nevertheless, it was so relaxing to switch off my thoughts and just do something different. 

¨
Moje krásný béžový retro kolo s košíčkem a budova, kde jsem skládala zkoušku z anglického jazyka. Je to TOEIC, jestli to znáte, což je vlastně certifikát z Anglického jazyka. 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
My beautiful retro beige bike with the basket is just always with me. We have done soooo many kilometres together ahhah. But anyway, this pictures shows a building where I have done my TOEIC test of my English. I hope I am gonna gain a lot of points. 


Nový design v mém pokoji aneb suché růže a dřevěné písmeno ,,J", které jsem si přivezla ze Švédska. Myslím si, že je to opravdu krásná ač dívčí dekorace.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I have picked up some dry roses outside and made this beautiful design in my room with the wooden ,,J" that I brought from Sweden. I think that it looks really nice and it makes my room so cosy. 



Můj slavný třešňový jogurtovník s rumovými piškoty. Je opravdu jednoduchý a výborný, když do piškotů nedáte tolik rumu, jako já ahahah. Určitě jej doma vyzkoušejte.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
My famous cherry cake made out of jogurts and biscuits with rum. It is really easy to prepare and if you don´t put way too much Rum as I did on the biscuits then it is a really yummy cake. 



A naposled můj letní outfit. Šortky, nějaké pěkné triko a kšiltovka jsou pro mě momentálním ,,musthave"
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
And there comes my summer outfit - a cap, shorts and a nice top are must have in my summer closet.


9 komentářů:

  1. Lovely photos. I like the outfit you're wearing with the hat. So cute!

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Velká Amerika, pěkné místo v ČR a poslední dobou dost navštěvované a populární ale uznávám že i já bych se sem ráda podívala. Tvé retrokolo vypadá úžasně, určitě je to šetrnější způsob dopravy než autem. Do města super ale já si na něm nedokáži představit vyšlapávat nějaký kopec :-D Dort z rumových piškotů, hmm to musí být mňamka. Šortky s tílkem nosím též nejčastěji, moc ti to sluší a jsem zvědavá kam do světa se vydáš a ušetříš :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hhaha až ušetřím, tak dám vědět, kam vyrazím :D. Jo jo, já na tom kole vyšlapu všechno haaha,naštěstí má dva převody, takže se s ním dá vyjet i menší kopec.

      Vymazat
  3. Ty deštníky bych jednou hrozně chtěla vidět! :D Fakt krásný...
    Mr. Kev

    OdpovědětVymazat
  4. Ty deštníky bych jednou hrozně chtěla vidět! :D Fakt krásný...
    Mr. Kev

    OdpovědětVymazat
  5. Sluší Ti to moc :) Já se dívala, jak se na Velkou Ameriku jede/jde a dočetla jsem se, že je tam Malá Amerika, Mexiko a pak ještě takový menší skály, tak bych se tam taky chtěla podívat :)
    Třešňový jogurtovník musí chutnat skvěle

    OdpovědětVymazat
  6. V tom lomu byli snad všichni v posledních dvou měsících :)

    KOSMETIKA PŘÍRODNĚ

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!