sobota 23. července 2016

Maska na vlasy Kallos Frutta

Krásný den,

určitě víte, že ráda pečuji o své vlasy a mám je poměrně dost dlouhé. Je to pro mě už i taková posedlost, protože si myslím a vím, že vlasy jsou korunou ženské krásy. Já o ně tedy náležitě pečuji a této délky jsem docílila právě častým používáním různých olejů, masek a občasného domácího zastříhávání konečků. Tentokrát se podíváme na vitamínovou masku od Kallosu - Frutta, kterou jsem si v poslední době velmi oblíbila. Tato značka pochází z Maďarska, což jsem osobně ani nevěděla a jejich produkty mám velice ráda a to také díky jejich příznivé ceně. Já si masky kupuji na parfums.cz, kde za tuto zaplatíte  45 Kč a balení obsahuje 275 ml, což když ji budete používat 1x týdně, vydrží zhruba  2 - 3 měsíce.

Hey guys, 

you obviously know that I love taking care of my long hair and it has became a weekly routine and such obsession to use lots of different kind of masks and oils. I also cut my ends by myself and I do it roughly every 3 or 4 months. However, I am gonna review a mask that I have been using recently a lot and that I am in love with. It is a vitamin mask by Kallos - Frutta. This brand is a hungarian one and I truly love their products a lot. They are both cheap and effective on my hair. 






Použití: 

Já mám mastné vlasy, takže masku aplikuji jen do délek a na konečky vlasů a to většinou tak, že si do ruky naberu bohatou vrstvu produktu a nanesu jej na vlasy a pořádně rozetřu po celé délce. Nakonec vlasy zatočím a ještě jednou je celé potřu a zafixuji do drdolu gumičkou. Produkt nechávám působit 15 minut a pak umyji celé vlasy. Většinou masku používám když vím, že si ten den budu mýt vlasy, protože pak je mám skvěle hydratované a hladké.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Use: 

I have got oily hair so I apply it only onto my lenghts and ends of my hair. I take a rich amount of the product and spread it all over my hair, then I secure my hair to a bun and leave it working approx. 15 mins. I always use these products before washing my hair because then it leaves it really smooth and hydrated.



zdroj obrázku

Shrnutí: 

Já jsem s maskou velmi spokojená, protože po jejím použití vlasy nevypadají roztřepeně a nejsou tak vysušené. Navíc tento růžový zázrak krásně ovocně voní a jeho aplikace je jednoduchá. Rozhodně pak vlasy nemám zplihlé, ale to hlavně kvůli tomu, že produkt nenanáším až ke kořínkům. Cena je taky příznivá, tak ji určitě neváhejte vyzkoušet. Sehnat ji můžete přímo na tomto odkazu: Kallos Frutta.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Summary: 

I am very satisfied with the mask because my hair isn´t frizzy and overdried after usage. On top of that, the mask smells really good, kinda fruity. I definitely don´t have lank hair after the application because I don´t put it close to my roots as I have already mentioned before. Don´t hesitate to try out this great product, it is worth it and does not cost the fortune either.


4 komentáře:

  1. Přesně před rokem jsem si z Parfums objednávala masku Kallos, nějakou hydratační už si nevybavuji název, mám ji vypotřebovanou :). Já taky vlasům dopřávám masky i oleje, prospívá jim to a jde to poznat, že dostaly péči

    OdpovědětVymazat
  2. nice hair product
    so lovely
    http://www.melodyjacob.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Na tuhle masku jsem na Parfums také koukala, ale paradoxně mě odradila její cena, bála jsem se, že nebude nic moc, ale teď už alespoň vím, že se jí bát nemusím :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
  4. Kallos kozmetika je celkom fajn :) ja som skúšala latte masku od Kallosu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!