pondělí 11. července 2016

Opalování s Hawaiian Tropic - Sunbathing with Hawaiian Tropic

Krásné pondělní dopoledne,

již minulý rok jsem dělala recenzi na suchý opalovací olej od Hawaiian Tropic, odkaz zde. Olej jsem si velmi oblíbila, protože se do pokožky rychle vstřebal a vlastně byl opravdu suchý, jak se píše na obalu. Opálila jsem se moc hezky a rychle, tudíž jsem byla velmi spokojená. Používala jsem tedy ještě jiný produkt s ochranou SPF 30, který jsem ale nanášela jen ráno nebo ještě pak když sluníčko svítilo opravdu silně. Například loni, když jsem byla v Portugalském Algarve, tak tam bylo na sluníčku až 50°C, takže jsem se musela mazat opravdu často. Dnes ale máme i v České republice 33°C a tak je potřeba nějaký dobrý opalovák a proto se dnes podíváme na tohoto krasavce z Ameriky.
...................................................................................................................................................................

Beautiful morning guys, 

I´ve already reviewed one product from the Hawaiian Tropic sun creams and it was a dry oil. You can see the article here. The oil absorbed into my skin very quickly so I was truly satisfied because I do not like having my hands or body oily while being outside. I have to admit that I also tent to use another cream with a higher protection because for example last year, when I was in Algarve in Portugal where the temperature reached 50°C on the sun, it was neccessary to use a very high protection to prevent sunburn. Nevertheless, we have very hot days in the Czech Republic as well because the temperature today is reaching 33°C so there is need of a good sun cream. 


Nicméně dnes se podíváme na opalovací krém s SPF 30, UVA a UVB ochranou od značky Hawaiian Tropic, kterou můžete objevit třeba v Albertu, ale já jsem si jej kupovala na www.parfums.cz, protože tam nakupuji poměrně často a ceny tam mají opravdu příznivé.

...................................................................................................................................................................

Nevertheless, I am going to show you a sun lotion with SPF 30 from Hawaiian Tropic with UVA and UVB protection, which you can buy in your local drug store or any e-shop with these products.



Na obalu je napsáno, že krém neobsahuje žádný olej, ale naopak je plný vitaminu C a E, že má tropickou vůni, což mně voní jako kokos. Není mastný a pokožku zanechává hebkou a zářivou. Balení obsahuje 200ml a otvírání je na zacvakávací víčko, takže aplikace je velmi příjemná.
...................................................................................................................................................................

On the packing is written that the cream is oil-free, non greasy, with vitamins C and E, very water resistant and leaves the skin glowing and soft. It has also a tropical fragrance which reminds me a coconut. The product has 200 ml and the application is very easy. 



Co se konzistence týká, tak ta je taková hustší až krémovitá. Tekutina se dobře roztírá, na kůži nezanechává žádné šmouhy, nelepí, není mastný zkrátka se dobře vstřebává a nebudete o něm ani vědět až na tu krásnou vůni. Stačí opravdu málo, abyste produkt nanesli na celé tělo. Já krém používám již od počátku mé opalovací sezóny a nespálila jsem se, takže jsem velice spokojená a jak jsem již psala, tak ta krásná parfemace produktu mě neustále vábí k další a další koupi.
...................................................................................................................................................................

The consistency of the cream is thicker but you can spread it very well all over your body without any smudges left. You don´t need a big amount of it, it isn´t oily or sticky after usage and you just won´t notice it on your skin except the nice fragrance. I have been using this product since the beginning of the summer season and I haven´t had any problem with sunburn but my skin is not that light so I don´t usually have problems with it anyway. However, I love the coconut smell of this cream so I just always buy it mainly because of that. 

Koupit jej můžete přímo na tomto odkazu: www.parfums.cz za 159 Kč.

Shrnutí: 

Cena je příznivá, ochrana kůže výborná a vůně neodolatelná. :).


12 komentářů:

  1. That's a cute pic of you at the bottom :) Thanks for sharing this review with us.

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Podle tvé recenze mě to hoodně zaujalo, jelikož jsem blondýna a muj pigment je dost mizerný, hledám něco co nebude smradlavé, lepivé, nebudu mastná jak papír od tlačenky a co mi pomlže k lehkému opálení ale ne ke spálení. Já a sluničko je trošku peklo, buď se pekelně spálím nebo ani kousek tý hezký hnědý :( Jak píšeš, že si se ani nespálila naopak rychle opálila, tak mě to zaujalo hned! Navíc jestli to voní jako kokos ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jjj, voní krásně! ale dávej si na to pozor, protože já se opaluju poměrně dobře. Nicméně zkus ještě použít rakytníkový olej. On jak je oranžový, tak dodá pokožce takovou hezkou bronzovou barvu, ale je ji potřeba stejně nějakým krémem s ochranným faktorem namazat.

      Vymazat
  3. Děkuju moc za tip. :) Ač jsem zrzka s pletí brunetky, opaluji se stejně jako slečna nade mnou - prostě špatně. Asi to zkusím, jelikož už fakt nevím, co mám dělat. :d Děkuji! ^^

    Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hhh, tak doufám, že to i na Vás bude fungovat :)

      Vymazat
  4. Pekná recenzia! Ja zbožňujem opalovacie mlieko od značky Piz Buin, taktiež som sa s ním nespálila a opaľuje krásne do hneda, no Hawaiian Tropic ma moc zaujalo a zrejme ho budem musieť vyskúšať, vďaka za super tip :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nad týmto opaľovacím krémom som uvažovala, no nakoniec som kúpila iný. Vyzerá skvelo :)
    my blog: THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!