pondělí 25. července 2016

Pusinka's News

Krásný prázdninový večer, 

dnes jsem si pro vás připravila novou rubriku ,,Pusinka's News, kde se dozvíte to, co mě momentálně baví, co je u mě nového a co právě dělám. Ráda bych tak s vámi sdílela nějaké info o mě, abyste věděli, s kým máte tu čest :). 

Beautiful summer evening, 

I have prepared a new section of articles called ,,Pusinka's News, where you will find out what I currently like doing, what´s up and so on. I would love to share some new info about things and activities which I am keen on. Enjoy! :) 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1. Čtení knížek - v létě, když mám více času, tak moc ráda čtu. V poslední době si vybírám anglicky psané texty a momentálně čtu ,,The Plymouth Express" od Agathy Christie. Je to taková oddechovka, ačkoliv některá slovní spojení nejsou zase tak jednoduchá. Nejraději si čtu večer, když zapadá slunce a je takové to akurátní teplo. 

1.Reading books - I love reading books in summer. Recently I have been choosing English books more than the Czech ones and I am currently reading ,,The Plymouth Express" by Agatha Christie. It´s an easygoing story but I am enjoying it as well. I adore reading while the sun is going out and the weather is just fine to be outside on a bench. 



2. Věc, kterou si chci koupit:

Když opomenu to, že mám opravdu obrovský wishlist věcí, které bych momentálně potřebovala a chtěla, tak mezi jednu z nich patří ,,Holahoop" https://www.hula-hoop.cz/, což je takový ten kruh, kterým se krouží v pase, ale tento je těžší a efektivnější, pokud chcete mít hezčí bříško.

2. A thing that I wanna buy: 

If I forget about all the things that I have got on my wishlist right now, I wanna have a special Holahoop that makes your tummy and hips amazing! of course you need to work out on it but with a good music, it has to make wonders! 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3. Kosmetika

V DM drogerii mají nově stojan Bourjois a já jsem si strašně moc oblíbila dva odstíny pastelek na rty a to právě ty, co vidíte na fotce. Ta Sweet Macchiato je spíš na denní nošení a je to taková cihlová nude, ale hodně sedí mojí barvě rtů, ale na vás světlejších by mohla být výraznější. Druhá je potom Plum Russian, což je odstín vínovější a ten bych si vzala třeba i na slavnostnější příležitosti. Určitě si je brzy koupím, protože jsou super!

3. Cosmetics 

In DM drug store is place a new brand Bourjois and I have found there two amazing lipsticks which you can see in the photo. One is Sweet Macchiato, which I would wear during the day and it is kinda color of my lips but a bit better. And the other one is Plum Russian and it is like a vine shade that is suitable for evenings. I really want these, because they are super easy to use. 




Ještě jsem tedy objevila tuhle super věc na obočí od L'oreal Paris. Je to pastelka, kterou nanesete na obočí a na druhé straně je takový hustý štěteček a tím barvu hezky do ztracena rozmažete. Odstín Cool Brunette sedí mojí barvě obočí a určitě bych si i tento produkt neváhala koupit, ačkoliv pozor na jeho obrovskou pigmentaci.

I have also found this super pen for eyebrows by L'oreal Paris in shade Cool Brunette. It is an awesome product because u just apply the pen on your eyebrows and smudge it with the dense brush which is on the other side of the pen. So easy! but be careful, because it is very pigmented. 



5. Levandule - tady není co dodat. Zbožňuju jak voní a do bytu se vždycky hodí. 

5. Levandre - there is nothing to say..I adore how it smells and it is always so beautiful decoration. 


6. Smoothies - začala sezóna rajčat, švestek a vlastně skoro všeho a já si užívám veškerých nápojů plných vitaminů. Na fotce můžete vidět čistě rajčátka, pepř a mátu, ale místo ní je lepší bazalka, kterou jsme neměli.

6. Smoothies - the season of tomatoes has already started and I love making my drinks out of them. In the pic, you can see kinda Bloody Mary made of tomatoes, pepper and mint. You can use instead basil.


7. Letní outfit - Plavky, průsvitné tílko, klobouk, kraťasy do pasu a nějaké fajn sandálky. To je asi můj nejoblíbenější outfit. Loni by to byly určitě šaty, kterých mám plnou skříň, ale chutě a styl se mění. 

7. Summer outfit - Swimsuit, a transparent top, a straw hat, short high waisted jeans and some flipflops.That is my favorite style this year, kinda casual but last year, I loved the most dress which overfilled my wardrobe. 


8. Oblíbený seriál - pořád dojíždím PLL poslední řadu a nehorázně na ni ujíždím. Na youtube se koukám i na nějaká videa o lhářkách, například toto s detektorem lži, je to fakt sranda ahaha. Taky dokoukávám The Sons of Anarchy a rozkoukávám The Arrow. 

8. Current favorite tv series - I have been finishing watching the Pretty Little Liars and I am enjoying it a lot. I watch some sunny YT videos with the main characters. Have a look at that one. Apart of that, I am still watching the Sons of Anarchy, last season. And I have started to watch the Arrow. 



9. Momentálně oblíbené jídlo

Hmm...olivy, grilovaný sýr, ryba, saláty.

9. Current favorite food 

Hmm...olives, grilled cheese, fish, salads. 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
10. Místo, kam bys chtěla cestovat

Evropa - Španělsko, Portugalsko, Montenegro, Maďarsko, Jižní Amerika - Argentina, Brazílie

10. Places you would like to travel to: 

Europe - Spain, Portugal, Montenegro, Hungary. South America - Argentine, Brazil 



16 komentářů:

  1. The colors of the lipsticks are beautiful!

    Greets from the EDELFABRIK
    Chrissie

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelý článok. :) Je fajn, že čítaš knihy po anglicky určite si s tým zdokonaľuješ angličtinu :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkně vymyšlený článek.
    Já bych se měla stydět ale knihy nečtu i když bych měla. Hula Hoop je dobrá věc a brala bych ho klidně taky. Na Bourjoice jsem se ještě nebyla mrknout a popravdě teď ani neplánuji, až budu mít cestu do Dmka tak se určitě podívám, tyhle pastelky mám nejraději, daleko radši než rtěnky. Levandule mám v pokoji také a jsou skvělou dekorací po celý rok. SMoothie z rajčat, pepř to je moje a kdy máme ve skleníku spoustu rajčat dělám si ho opravdu často, vždy mě to posílí, bohužel máta nám nějak pošla a tak letos hold budu bez ní. Klobouček ti sluší, já si na jeho nošení stále nezvykla. No a země kam bych se chtěla podívat? Určitě Jižní Amerika (Brazílie, Equádor, Chile, Peru), potom do Afriky a do Indie. Bohužel nelákají mě nabídky cestovních kanceláří ale nejraději bych vše brala na vlastní pěst a hlavně se podívat a zažít to co turisti nevidí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za tak obsáhlý komentář! já mám právě tyhle pastelky taky nejradši! S tím cestováním to máme stejné! tak se třeba někdy domluvíme na společné cestě :)

      Vymazat
  4. Knížku miluju a čtu celoročně, ale musím uznat, že v létě je to přece jenom něco jiného, když je teplo a hezky a můžu si s knížkou zalézt na zahradu.. to mě fakt baví! Jinak levandule je úžasná, miluju její vůni. Doteď jsem milovala okurkovou limonádu, ale nedávno jsem ochutnala levandulovou a nemůžu se jí nabažit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím! fakt? levandulovou limču jsem ještě nechutnala.

      Vymazat
  5. Nice post :)
    I am in love with your blog :)

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    OdpovědětVymazat
  6. Knížku už jsem si nepřečetla pěkně dlouho, když nepočítám milion knih ke studiu :D.
    Brýle Ti Jani moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Knižky v angličtine čítam poslednú dobu dosť často aj ja :)

    Pozývam ťa na letnú Giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu! :)
    Hello, my name is Ev

    OdpovědětVymazat
  8. Peknučký článok :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkný článek :) taky si teď ráda čtu a piju smoothie :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!