neděle 17. července 2016

Random post, Festival

Krásné nedělní odpoledne,

doufám, že se máte dobře, protože venku máme hezké počasí, tak věřím, že si užíváte volné neděle. Já jsem včera, vlastně i dneska byla na Open Air festivalu, kde se přestavil i brazilský DJ Rodrigo Ardilha a i když nehrál špatně, tak já jsem od něj čekala i nějaký latinský styl hudby, ale nic takového nezahrál a proč taky, když v Česku to asi moc lidí stejně neposlouchá. ;). Nicméně jsem si akci užila a doufám, že se teď v létě podívám na nějakou obdobnou.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beautiful sunday afternoon, 

I hope you are doing well, we are having nice weather outside and I suppose that you are enjoying your free sunday. This night, I have been at an Open air festival where a Brazlian Dj Rodigo Ardilha performed his show. He wasn´t bad but I expected some latino music even though I understand that Czech people are keen on different kind of styles. Nevertheless, I enjoyed it and I hope to go to another fest like this one. 




Teď už si jen užívám 7. řadu seriálu The Sons of Anarchy a film Očista, viděli jste jej?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Now, I am just enjoying the seventh season of the Sons of Anarchy. and gonna watch a movie called The Purge:) Have you seen it guys? 



2 komentáře:

  1. That festival sounds amazing! Glad you had fun...even though they didn't have the music you expected. Maybe next time they'll have some different types of music.

    Enjoy the rest of your weekend <3

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Musela to být skvělá akce, koukám že máme podobný styl hudby. U nás dnes není moc hezky trochu prší takže jsem doma.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!