sobota 2. července 2016

Summer Tag - Letní tag

Krásné sobotní odpoledne,

u nás dost prší a máme tu bouřku. V tomto počasí nejradši relaxuji, takže si pustím nějaké seriály na notebooku a večer se chystám do bazénu, takže si dám pěkně do těla. Připravila jsem si pro Vás krátký summer tag, tak doufám, že se vám bude líbit a dejte mi určitě vědět, jestli se v něčem shodujeme a kam se chystáte na dovolenou právě Vy!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Beautiful saturday afternoon, 

it has been raining all day long and a storm is coming as well so I just relax and watch some tv series on my laptop. In the evening, I will go swimming to move my body a bit. I have prepared this summer tag for you so I hope that you will like it and let me know if you share something with me and where will you go for holidays this summer! 

1. Oblíbený summer look? 

high-waisted džínové kraťasy, jakékoli fancy triko, pohodlné boty a messy drdol. A taky zbožňuju šaty.

1. Favorite summer look? 

High waisted jeans, fancy t-shirt, comfi shoes and messy bun. And any kind of dress. 



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2. Oblíbené must have letní produkt? 

Různé oleje na opalování. Můj oblíbený je Hawaiian.

2. Favorite must have product? 

Various oils to keep my skin soft and a good sun cream. I like for example Hawaiian coconut sun cream.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3. Oblíbená letní vůně? 

Jakákoli svěží a květinová. Momentálně mám nejradši Marca Jacobse Eau So Fresh.

Favorite summer perfume? 

Any fresh and flowery fragrance. I am using Eau So Fresh by Marc Jacobs which I reviewed in one of my previous articles. 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

4. Máš ráda opalování na slunci? 

No, vyloženě válení se na sluníčko ani moc ne, protože to dlouho nevydržím. Spíš na pláži ráda hraju beach volleyball, badminton a u moře jednoznačně většinu času trávím surfováním a plaváním. Já a adrenalin jsme kamarádi ahhaha.

4. Do you like sun-bathing? 

Hmm, actually not much. I can´t just lie down on sand and spend there whole day doing nothing. I prefer playing volleyball, badminton and when I am somewhere close to sea I like surfing or swimming. Me and adrenaline are friends. ahahh

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

5. Oblíbené letní nápoje ?

Pivo a mojito a voda s citronem. Občas Ice coffee a různý smoothie nápoje.

5. Favorite summer drinks?

Beer, mojito, water with lemmon. Time to time I can drink also Ice Coffee or some smoothies. 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

6. Oblíbená letní jídla? 

Grilované ryby a zelenina. Nebo grilovaný hermelín, gazpacho, zmrzlina, saláty.

6. Favorite summer meals? 

Grilled fish and vegetable. Or grilled kinda cheese that we have in the CZR, it is called ,,Hermelín". It is like Brie, if you know that. I also like Gazpacho, Ice cream and salads. 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

7. Letní tradice?

Asi grilování, kamarádi, večerní posezení na terase anebo jen tak ráda zůstávám prostě sama bez lidí.

7. Summer tradition? 

Probably barbecue, friends, evening hangouts with them or I just like staying alone in my bubble. 
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

8. Nějaké plány na dovolenou? Vysněná dovolená? 

Žádné plány bohužel nemám. Chtěla jsem jet na prázdniny do Španělska za prací, ale bohužel musím zůstat doma. Ráda bych někam vycestovala třeba na týden nebo dva, ale letos nemám s kým. ;). Kdybyste měl někdo zájem někam vyrazit, tak mi dejte určitě vědět ahahha. A vysněná dovolená? pro někoho je to možná nuda, ale pro mě je to letos Porto v Portugalsko. Relax, surf, tanec a užívání si této úžasné země.


8. Any holiday plans? your dream holiday? 

I don´t have any plans for this summer even though I wanted to go working in Spain but unfortunately I had to cancel it. However, I would like to travel somewhere for a week or two but this summer I don´t have anyone to go with me...so if you have the same problem, just let me know and I am in to travel anywhere ahahha.  Dream holiday? for someone, it might be nothing special but for me it´s Porto in Portugal or Nazaré. I might just go there for a week alone, chillin surf, dance and enjoying this amazing country. 


11 komentářů:

  1. Pěkný tag! U nás to stále vypadá že bude bouřka ale nakonec z toho nic není. Grilovanou rybu naprosto zbožňuji a celkově grilovačky mám ráda. V opalovací kosmetice dávám přednost též olejům, pro letošek už mám nakoupené. Práce ve Španělsku..Chtěla jsem, dokonce i hledala, něco našla ale nakonec s rozumem uznala že bude lepší udělat si ten jeden měsíc odpočinkový. Kdybych byla ve Španělsku více měsíců pracovat bych šla. Však po škole mám jasný plán a to zkusit si práci ve Španělsku. Kdyby jsi o něčem věděla klidně mi dej vědět.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! když o něčem budu vědět, tak se určo ozvu :) já teď hledám i v Portugalsku, tak uvidím, jestli se něco objeví :)

      Vymazat
  2. Pěkný odpočinkový článek, inspirovala jsem se tvou vůní parfému! :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný odpočinkový článek, inspirovala jsem se tvou vůní parfému! :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé! Přesně na toto jsem u tebe čekala. :) Chtěla jsem poznat nějaké nové letní outfity, tak třeba...? Já si vždycky vezmu uplé kraťásky (většinou riflové), nějaké tričko a pak šedý přehoz delší než kraťasy. Teď to asi zní hodně blbě, ale vypadá to fakt kúl. :d

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fakt? nějaké letní outfity určitě sdílím v nějakém příštím článku :) ten přehoz musí vypadat dobře, třeba jako pončo nebo tak :)

      Vymazat
  5. Veľmi pekný tag! :) Článok sa podaril :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  6. perfektne a burky su super dufam ze budu castejsie toto leto a velmi sa mi paci tradicia grilovania s priatelmi ja mam chodenie po mojej domovine kedze mam dojem ze moc ju nepoznam
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, to já taky, někdy chci cestovat i více po Česku :)

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!