čtvrtek 14. července 2016

Ukrajina II. - Ucraine II.

Krásný večer,

už jednou jsem vám ukazovala fotky z Ukrajiny a protože se mnohým z vás líbily, tak jsem se rozhodla nasdílet ještě nějaké další, protože jich mám v počítači poměrně hodně a je mi líto, že je snad nikdo kromě mě neuvidí. Fotky jsou přeci od toho, aby se ukazovaly, nebo ne? :).

Ukrajina možná někomu připadá jako chudý stát a ačkoliv ona opravdu je, tak to nemění nic na tom, že tam najdete opravdu krásná a člověkem nedotčená místa, úžasnou přírodu a ochutnáte tam třeba i pravý chleba. Já si tam mimo jiné nakoupila i spoustu oblečení (to bych nebyla já ahah), protože Ukrajinky se strojí opravdu krásně a tak jsem neváhala a zašla do tamnějších obchodů. Také jsem se snažila poznat kulturu tohoto národa a vysledovat jejich tradice a zvyky. Doufám, že se Vám fotky budou líbit a dejte mi v komentářích vědět, kam se chystáte na dovču a jestli byste právě třeba na Ukrajinu někdy vyrazili.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Good evening guys, 

I have already posted some photos from Ucraine and because most of you liked them, I decided to share another ones with you. I also feel pity to keep them all closed in my computer and never show them up so therefore I make this article. 

Ukraine might seem like a quite a poor country and it is the reality but it does not change anything on the fact that you can find there place that have not been touched by any human and the nature is simply amazing. You can also taste a very good homemade bread and buy a lot of clothes like me ahhah, because Ukrainian girls wear always very fashionable clothes and dress so beautiful therefore I couldn´t be behind heheh. However, I mostly tried to discover their traditions and culture. 

I hope that you are gonna like my photos and tell me in the comments, where you are planning to go on holidays. Enjoy! 






V tomhle kostelíčku jsem byla křtěná, proto mám ještě další dvě jména, ale nepoužívám je.
...................................................................................................................................................................

I was baptized in this church.




V tomhle hotýlku jsme pobývali po celou dobu výletu. Uvnitř je opravdu velmi čistý a útulný a jídlo bylo výborné!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I stayed at this cosy hotel and it was really clean and comfortable place to stay and the food there was very tasty. 





V tomhle autobuse jsem zažila svoji nejhorší jízdu v životě! ahah. Někde bych měla mít snad i natočené video, takže jestli ho najdu, tak vám ho sdílím, protože fakt stojí za to!
...................................................................................................................................................................

I went through the worst bumpy ride in this bus! ahhah. I should have a video of this crazy advanture so if I find it I will show you this ,,how to survive at least 1 km in this bloody bus" ahahah.





To jsem takhle omylem zavítala na čtyřkolce do čtyřtisícové vesnice plné Romů, kteří se za mnou rozeběhli, jako za husy za husopaskou a měla jsem co dělat, abych jim ujela. Jinak jsou prý ale neškodní a staví si tam spoustu krásných stavení.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
While I was riding on a quad bike, I accidently went to a gipsy village and they suddenly started to run after me but luckily I was quicker than them and I escaped. Otherwise, people say that they are friendly and build a lot of new houses there. 













6 komentářů:

  1. Krásné fotky, Ukrajina má své kouzlo!Ráda bych se tam někdy podívala.

    OdpovědětVymazat
  2. Uuuu ti hadi :D. Jsem taky pokřtěná a mám ještě další 2 jména :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne fotky, ale tých hadov sa aj taktom bojím :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!