pátek 12. srpna 2016

Avon Célebre

Krásný pátek přeji!

doufám, že se máte fajn a ačkoliv je počasí trošičku nepříznivé vzhledem k ročnímu období, tak hádám, že si užíváte prázdninových dní a třeba tyto teploty oceníte při odpoledních nebo večerních vycházkách do přírody. Já se tedy momentálně chystám na cesty do zahraničí, takže na blog moc často přispívat nebudu, ale občas jsem hodím nějaké fotky z cest a můžete se určitě těšit na spoustu dalších recenzí na kosmetické produkty či fotočlánky z různých tripů. Mějte se hezky a užívejte si léto! 

Dnešní recenze je věnovaná květinové toaletní vodě od Avonu Célebre, kterou jsem ráda nosívala, když jsem byla ve svých ,,teenage" letech a abych si toto období připomněla, tak jsem si na http://www.parfums.cz/ tuto vůni znovu objednala a na to že ji mám teprve půl měsíce, tak už mi zbývá jen půlka. Já mám osobně velmi ráda květinové a svěží vůně, které nejsou moc sladké a kořeněné, protože mě z těch silných vůní pak bolí hlava. Tahle toaletka je velmi levná a já ji používám většinou ráno a během dne. Dle mého názoru patří spíše mezi letní vůně a je to taková jistota, protože nijak nepřekvapí, ale ani to zase není žádná tuctovka. 



Vůni je jemná ovocně-květinová. Cítím v ní pivoňky a jasmín, které jsou obsažené v srdci toaletní vody. Když chci opravdu vonět krásně a intenzivně, tak používám svoji oblíbenou vůně od Marca Jacobse Eau So Fresh a ta je fakticky velmi květinová, takže v porovnání s touto bych Celebré zařadila spíše do takové elegantně zastřené květinové vůně. Nevím jak to správně popsat, takže si ji určitě někde vyzkoušejte na ruku a myslím si, že jako taková denní levnější varianta svěží vůně bude super. 

Flakonek je velmi jednoduchý. Klasický rozprašovač s víčkem a jednoduchý nápis názvu parfému Celebré na lahvičce. K tomuto produktu mají i tělový krém a když jsem tyto dva produkty použila dohromady, tak jsem kolikrát i sklidila pochvalu, že mám moc hezký parfém. 

Výdrž je střední. Záleží kam si parfém nanesete. Já jej většinou nastříkám na oblečení, tedy tričko a trošičku do vlasů a na krk. Na těchto místech mně osobně parfémy vydrží nejdelší dobu a většinou i lidé postřehnou, že nějak voním, protože se mi stává u kamarádek, že se mě třeba ptají, jestli cítím jejich super drahou a novou voňavku a já většinou nic ani necítím, protože si vůně nanášejí na zápěstí a trochu za uši. 


Co víc dodat. Jeho koupí jistě nikoho neurazíte, je to opravdu taková neutrální a čistá vůně, takže se bude hodit i jako dárek pro kamarádku či maminku. 

A co Vy? jaké typy vůní máte nejraději? 

7 komentářů:

  1. ja taky miluju voňavky hlavně avon a yves rocher užasní článek http://berenike92.blogspot.cz/,http://berenik24.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám ráda spíše sladší vůně Jani :) A zrovna včera jsem listovala katalogem Avonu, tak jsem si objednala jednu toaletku a 2 parfémované spreje a taky 3 tělové oleje ve spreji, protože tento katalog měl fakt výhodný ceny :). No jinak počasí mi nějak nesedlo, vlezla na mě nemoc, takže trávím dny v posteli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, tak doufám, že se brzy uzdravíš! já si od Avonu nic moc nekupuju, ale občas si vzpomenu na nějaké produkty, které jsem si u nich dříve kupovala a objednám si je znovu :).

      Vymazat
  3. Jé, no na ten si pamatuji, ten jsem měla taky, když jsem byla taky teenka :D :). A naprosto souhlasím, je to takový letní ideál, ideální parťák :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vyzera super, ja mám od Avonu jednu z mojich najobľúbenejších voňaviek, City Rush, bohužiaľ, momentálne nie je v ponuke:/

    Letná giveaway na blogu!

    OdpovědětVymazat
  5. Jej. Volakedy davno som ju aj ja rada pouzivala.
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!