pondělí 15. srpna 2016

Karin Herzog Profesionální čistící gel na obličej

Krásné pondělní ráno, 

všichni jistě používáte nějaký produkt na odlíčení make-upu a vyčištění pleti. Já jsem přímo tento dostala od jedné firmy k vyzkoušení, za což jim velmi děkuji a ráda bych zde zmínila pár svých zkušeností s tímto produktem. 

Recenze bude spíše neutrální, protože jsem s tímto čistícím gelem spokojená asi tak na půl, ale vůbec to neznamená, že by to byl špatný produkt, jen prostě nesedí mojí mastné a problematické pleti. Momentálně se potýkám s menším problémem na bradě ve formě akné a tento produkt a další jiné mi v cestě za krásnou pletí bohužel moc nepomáhají. 

Nicméně začneme nejdřív něčím pozitivním a to je skvělá vůně, jenž mi voní po mandlích. Dalším pozitivem je krásně hebká a hydratovaná pokožka po vyčištění pleti. Já jsem tedy gel nejdříve nanesla na svoji už hodně starou houbičku, kterou už mimochodem musím vyměnit za novou a vždycky jsem obličej krouživými pohyby masírovala. Produkt se ale vždycky na houbičce i pleti držel poměrně dlouho a nechal ji tak zvláštně mastnou. Většinou jsem jej zkoušela pořádně umýt ještě několikrát, ale moc to nešlo. Takovou zkušenost má mimochodem i spousta dalších blogerek, které tento produkt také testovaly. 

Pleť mi produkt vyčistil tak z půlky. Často jsem ještě dočišťovala tonikem a pak bylo vše v pořádku, což se ale nicméně musí dělat tak jako tak skoro po každém vyčištění vodou a gelem, takže to jako mínus ani nevidím. 

Nechci říct, že by byl produkt špatný, ale řekla bych, že by se spíše hodil vlastníkům suché pleti, protože mě tedy pokaždé dost zmastil obličej, takže jsem jej používala jen večer. Určitě se ale na produkt jukněte, protože by zrovna Vám mohl vyhovovat. www.karinherzog.com.




5 komentářů:

  1. Veľmi pekný článok! :) A gél vyzerá dobre :)
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Jani :) mně čisticí gely baví z těch kosmetických věcí nejmíň :D. Dvou jsem se zbavila a teďka jsem měla od Garnier v DM boxu, tak ten mě začal bavit, protože má pumpičkový balení, tak je to takový praktičtější :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nebude problem s akne suvisiet s tou naozaj velmi starou hubickou - na fotke som sa jej az zlakla :-) ? Urcite v nej uz byva vela bakterii.
    O gele som citala uz velmi vela recenzii. Z toho co som citala vyhovuje suchej pleti a pri sposobe odlicovania uterakovou metodou. Vyskusas od tejto znacky aj dalsie vyrobky?
    Kaviareň u mačky

    OdpovědětVymazat
  4. já mám pleť většinu času neutrální, ale mamina ji má úplně vysušenou, dovedu si představit, že díky té mastnotě by ji právě pomohl :) pro mě by asi také nebyl...

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!