neděle 28. srpna 2016

Poslední dny prázdnin....Last days of holidays and Bourjois Paris

Krásný nedělní večer!

konečně jsem se dostala k počítači! trošku jsem se bála, že na mě zapomenete, ale snad se mýlím, protože občasné návštěvy se na blogu čas od času objevují. Nicméně já vám tedy povím, co se v posledních dvou týdnech dělo. Byla jsem na dovolené ve Francii a to přímo v oblasti Vendée, u Atlantského oceánu. Bohužel i bohudík jsem tam neměla přístup na internet, takže jsem si volné dny patřičně užila. Hodně jsem relaxovala na pláži a opalovala se. Na pár dní jsem odcestovala do Španělska karavanem. Byl to opravdu super zážitek a doufám, že i Vy jste se měli tak dobře, jako já.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hey guys, 

I have finally managed to go on my computer and write a review. The reason why I was so busy is that I was actually on holiday in France and Spain and I didn´t have any internet connection. I enjoyed my free time and I hope that You were also relaxing as much as me. 


video




Dnes se spolu podíváme na pastelku na rty od Bourjois Paris Color Boost  v odstínu 08 Sweet macchiato. Na parfums.cz jsem si totiž před třemi týdny objednala pár produktů o kterých se na blogu také brzy zmíním, nicméně z této rtěnky jsem naprosto nadšená. Nejdříve jsem si ji vyzkoušela v DM drogerii, kde je teď nově i stojan této značky. Líbil se mi tam i jeden vínový odstín 06 Plum Russian, ale ten bohužel na e-shopu nebyl k dostání, takže jsem si bez váhání objednala alespoň tento.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 Today´s review is on a Color Boost Lipstick from Bourjois Paris in shade 08 Sweet Macchiato. I am really amazed by this product and it has became one of my favorite nude lipstick. I can use it everyday to work, school just anywhere. It is very neutral shade, wearable for any occasions. 



Je to taková cihlová neutrální barva na každodenní nošení a proto ji mám tak ráda. Mému odstínu pleti sedí opravdu skvěle. Nevím tedy, jestli jsem letní či zimní typ, ale oranžové a teplejší barvičky mi dle mého názoru sluší nejvíce. Naopak jsem zkoušela takovou světlejší mléčnou hnědou a ta mi vůbec nesedí. Každopádně já jsem za tuto pastelku opravdu nesmírně ráda, protože ji mohu nosit každý den do práce nebo jen tak. Hezky zvýrazní mé rty, ale není nijak křiklavá a neurazí. Patří mezi můj nude nebo-li neutrální odstín, který je nositelný ke každé příležitosti.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

It is a brick shade that suits me well. It makes my lips optically bigger and leaves a glossy finish on them. I really love these warm colours because they just look pretty natural. 




Obal je skvělý. Já mám už 2 jiné pastelky od Astoru a Jordany s kterými jsme také moc spokojená. Aplikace je totiž velmi jednoduchá a proto je mám raději než rtěnky . Lehce a jednoduše je nanesete na rty, aniž byste přetáhly a když, tak prstem barvu bez problémů setřete. U výrazných rtěnek je toto většinou problém. Na obalu je uvedeno, že produkt na rtech vydrží 10 hodin s čímž bych nesouhlasila, protože je tak hydratační, že barva za hodinku či dvě samovolně zmizí. Naopak pigmentace je suprová, takže rty stačí jednoduše přetřít a budete vypadat zase skvěle! Finish je leklý a opticky pak tento produkt zvětšuje rty.






Vůně je příjemná. Taková trošičku sladší, ale nevýrazná. Na rtech ji neucítíte. Navíc obsahuje SPF  15.

Já jsem tedy s touto pastelkou nadmíru spokojená  a určitě si na https://www.parfums.cz objednám další odstíny, protože je tam mají levnější než v drogeriích.

Doufám, že se Vám moje recenze líbila a dejte mi vědět, jestli jste tyto pastelky od Bourjois zkoušeli. 

5 komentářů:

  1. Dufam, že si si Francúzsko užila aj ja som tam bola a zamilovala som si ho♥ ceruzka na ústa je krásna!

    na mojom blogu prebieha Giveaway bola by som rada ak by si sa zapojila ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Těším se, až povyprávíme, jak ses měla :) A barva pastelky je hodně hezká, Tobě tyto odstíny moc sluší :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!