neděle 4. září 2016

Dermacol AcneCover Make-up

Krásný sobotní večer,

venku máme stále hezké počasí. U nás v Pardubicích je tedy dneska spíše dusno, ale pořád velmi teplo, ačkoliv je znát, že dny se začínají pomalu ale jistě zkracovat a tma už bývá v poměrně brzkých večerních hodinách. Já osobně se tedy na podzim velmi těším, protože spolu s létem mám tato dvě roční období nejraději. A jak to máte Vy? která roční období preferujete?


Minulý měsíc jsem si na mém oblíbeném e-shopu http://www.parfums.cz koupila make-up s korektorem Acnecover od Dermacolu na mastnou a problematickou pleť. Právě nějaký takový jsem sháněla a když jsem viděla tento s korektorem, tak jsem si říkala, že jej vyzkouším. Nicméně ihned po objednání jsem si přečetla pár recenzí na tento produkt, které nebyly vůbec negativní a tak jsem si říkala, že jsem zasejc vyhodila peníze z okna. Naštěstí jsem se ale mýlila, protože mně právě tento make-up sedí a vyhovuje mi, až na pár maličkostí, které vám níže sdělím.


Make-up je tedy určený pro mastnou a problematickou pleť a obsahuje tea tree olej, který by měl zabraňovat tvorbě dalšího akné a také zinek, jenž na naši pleť působí velmi blahodárně. Tak toto mohu tak nějak potvrdit, ačkoliv si myslím, že pokud si pleť dobře čistíte a pečujete o ni, tak skoro žádný make-up by neměl být tím škůdníkem, po kterém by se na pleti tvořily další pupínky. Naopak já shledávám vinu v mé životosprávě. Je jedno jestli si dnes nanesu antibakteriální make-up nebo nějaký zcela obyčejný, pokud ten den spořádám jakákoli mastná jídla, čokoládu, kávu a další nekalosti, tak se mi to na obličeji prostě hned nebo druhý den odrazí. Naopak, když piji hodně vody, stravuji se střídmě, zdravě a nejím tolik sladkostí, tak na pleti vidím velké rozdíly a to v tom, že se mi buď netvoří další pupínky anebo, že ty původní rychleji mizí.


Můj názor týkající se akné: 

Nejsem žádná odbornice, ale já jsem toto sama na sobě po dlouhém pátrání zpozorovala a pokaždé, když se cpu sladkým, tak mám na bradě druhý den hafo boláčků. Když se ale třeba 2.týdny držím daleko od sladkostí a upřednostním ryby, saláty a lehčí jídla, tak se mi pleť po těch 14ti dnech podstatně vyčistí. Problém je ale v tom, že já sladké zbožňuji a tak se s tímto problémem pořád dokola potácím.


O produktu: 

Vraťme se ale zpátky k recenzi. Tento make-up má trošičku hutnější, ale tekutou konzistenci. Dobře se roztírá jak prsty, tak štětcem na make-up a nezalézá do vrásek. Já mám poměrně tmavý odstín, protože jsem hodně opálená a teď mi sedí nejlépe.  Vůně tohoto produktu je specifická a nemusí všem vonět. Je to právě ten Tea Tree olej, ale mně osobně tato parfemace vůbec nevadí. Krytí je střední. Já tedy nakonec používám korektor, který je ve víčku a tím pak různé nedokonalosti perfektně zakryji. Právě ten korektor je na tomto produktu třešinkou, protože je naprosto božský! je tvrdý a dobře se s ním boláčky zamazávají a také je super na oblast pod očima, což vychvalovaly i ostatní bloggerky. Na čem se ale s nimi musím shodnou je fakt, že po něm pleť prostě matná vůbec není! Je jej potřeba dobře zapudrovat a po několika hodinách znovu a pak je vše v pořádku, ale to je mé jediné mínus, které u toho produktu shledávám. Jinak bych si jej určitě neváhala koupit znovu.


Balení je praktické. Hodí se skvěle do kabelky a když potřebuji, tak rychle korektorem opravím nedokonalosti. Většinou make-up dvakrát nenanáším a i přesto, že mám pleť hodně mastnou, tak mi vydrží až do večera, ale s použitím korektoru a pudru.

Cena: 

155 Kč na e-shopu parfums.cz, ale hádám, že bude k sehnání i v drogeriích. 

8 komentářů:

  1. Tvůj problém rovná se i můj. Já mám pleť hodně podobnou jako ty. Prostě za to může životní styl, to co jím, piji, ve kterém prostředí se pohybuji a je jedno kolikrát denně si pleť vyčistím když sním například spoustu čokolády. Léto s podzimem také miluji a tak mi ani nevadí že už je dřív šero a chladnější dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? je to tím hodně no! bohužel :( mně teď hodně pomáhá sprej s mořskou solí :)

      Vymazat
  2. Na akné naštěstí netrpím a jídlo mi málokdy zhorší stav pleti. U mně jsou problém hormonální změny, to se mi vždycky na obličeji něco udělá a minimálně týden drží :-(

    OdpovědětVymazat
  3. I am not familiar with the brand, tho.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!