úterý 20. září 2016

Love me like you do by Essence

Krásné úterní odpoledne,

svoje články vždycky začínám buď počasím a nebo tím, jak jsem se měla v posledních dnech a tak dneska začnu trošku jinak a to tím, co se uskuteční zítra :). S Verunkou z blogu veru-life.blogspot.com plánujeme takové podzimní focení, jen tak se sejít a popovídat si, čímž rovnou plním mé cíle v bloggování, jelikož jsem v minulém článku psala, že nějaké spolupráce určitě do budoucna uvítám. Na schůzku se moc těším a vy se těšte na nějaké fotečky.

Nedávno jsem vám také ukazovala svůj nový gel lak od Essence, ale v temně modrém odstínu Castle by night. Tento si koupila mamka a jmenuje se ,,Love me like you do", což je krásná zastřená starorůžová barvička. Moc jsem si ji oblíbila a myslím si, že se skvěle hodí ke všem věcem, které právě já osobně nosím, protože jak můžete vidět, tak se mi barevně hodí ke svetru i košili.

Vlastnosti laku jsou úplně stejné, jako toho modrého odstínu. Stačí dvě vrstvy, lak nepruhuje, rychle schne a vydrží tak dlouho, dokud nezačnete mýt nádobí, vytrhávat plevel na zahradě atd., protože já pokud vážně dělám jen ,,papírovou práci", tak mi lak jen odrůstá a vydrží mi třeba i dva týdny.





Tuhle matnou rtěnku od Bourjois  v odstínu 07 Nude -ist, jsem si dnes zkoušela v DM drogerii, ačkoliv jen tedy na hřbet ruky, protože na pusu bych si ji z hygienických důvodů nenanesla, ale odstín mě naprosto nadchnul a uvažuji o jeho koupi. Je to taková hodně růžová nude a myslím si, že může slušet úplně každému.


Také jsem vyzkoušela tenhle kit na obočí, jenž se mi s ním upravovalo velmi dobře a ještě teď vypadá úžasně. Je tam vlastně světlejší barvička krémovitější konzistence a pak ta tmavá je jako oční stín. Tuším, že tmavší část je na ocásek obočí a ta světlejší na ten začátek a dokreslení. Je to ta druhá, čili tmavší varianta a patří značce L'oreal, takže se na něj určitě podívejte. 



7 komentářů:

  1. Matnou rtěnku Jani mám v odstínu 06 Pink pong a je fakt skvělá, zaschne krásně do matna :) A tento odstín by Ti slušel určitě. Těším se na zítřek :*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fákt? ty odstíny jsou hezký všechny, to je pravda :)

      Vymazat
  2. lak je perfektny a nudist je skvela a dryi neuveritelne jedna y mojich najoblubenejsich a naozaj sa hodi kazdemu
    galantosfun

    OdpovědětVymazat
  3. Lak je krásný, jsem moc ráda, že jsem objevila tvůj blog a okamžitě tě začínám sledovat :)
    Beauty by K. - na blogu najdeš soutěž :)

    OdpovědětVymazat
  4. Essence laky mám moc ráda, odstín se mi líbí! Ten kit na obočí také vypadá pěkně!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!