pátek 9. září 2016

Maska na obličej od Oriflame

Krásný páteční večer,

dnes tu mám pro Vás rychlou recenzi na tuhle masku od Oriflame, kterou jsem právě spotřebovala. Kupovala jsem si ji asi před půl rokem od kamarádky, které jsem chtěla udělat radost, když mi do ruky vrazila katalog ;). Nicméně masky na obličej mám velmi ráda a to hlavně ty jílovitého typu. Je to pro mě totiž taková večerní forma relaxace, kdy můj obličej po nějakém náročném dni nevypadá zrovna úžasně.

Tato se tedy jmenuje Swedish Spa Purifying Face mask with HydraCare+. Měla by tedy hydratovat, což splňuje. Vždycky mám po ní takový svěží a vyživený obličej a taky mi přijde, že skvěle chladí. Hodně jsem ji používala na dovolené, když jsem se právě opalovala a cítila jsem, že mi trošku hoří obličej, tak jsem si ji večer nanesla a skvěle mi jej zchladila a já se s ní cítila skvěle.

Maska je tedy hustší a jílovitá. Voní moc hezky mýdlovo-sladce. Je zelená a pokud máte právě začervenalý obličej, tak maska tou zelenou právě tyto barvy zneutralizuje. Na pleti ji nechávám cca 15 - 20 minut a poté ji houbičkou smyji. Vždy nanáším hydratační krém, ale ani by nebyl potřeba.

Já jsem tedy s touto maskou velmi spokojená a určitě bych si ji objednala a koupila znovu. Tuším, že mě stála 100 Kč.





3 komentáře:

  1. Presne niečo také by som potrebovala po lete na svoju pleť - niečo čo hydratuje, ale nepodráždi :) Super recenzia a posledná fotka nemá chybu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Maska vypadá skvěle! Pokud budu mít přístup k Oriflame, objednám :)

    OdpovědětVymazat
  3. No Tobě to sluší :) Já používám teď masku od Yves Rocher :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!