čtvrtek 1. září 2016

Nová rubrika a zeleninové chipsy

Krásné středeční odpoledne,

rozhodla jsem se založit dvě nové rubriky aneb ,,FOOD" a ,,HEALTHY LIFE STYLE", i když štítky tu mám již nějaký čas, ale příspěvky jsem věnovala spíše kosmetice. Nicméně já se o zdravou stravu zajímám již od roku 2012, kdy jsem ve Velké Británii přibrala asi 8 kilo a poté zjistila, že mám intoleranci na laktózu a moje tělo toužilo a touží stále po cukru. Začala jsem si tedy vyhledávat zdravější varianty veškerých potravin na trhu a do teď se ještě učím, jak se stravovat a poznat nejlépe, co mé tělo potřebuje.

Dnes se spolu podíváme na čipsy, které si kupuju v DM drogérii. Tyto mě stály asi 15 Kč, ale myslím, že jsou teď nějak zlevněné nebo v akci a obvyklou cenu si nepamatuji, protože si je kupuji čas od času. Jsou to tedy zeleninové chipsy od značky Tretter's a já dnes zkouším příchuť Provence, které jsou lehce slané a je to vlastně řepa a celer. Já jsem je zkoušela už před nějakou dobou a docela mi chutnaly. Nejsou to samozřejmě žádné Bohemia chips, ale i tak se k občasnému mlsání u telky dobře křoupají.


Balení obsahuje 45g a v pytlíčku toho tedy sice moc není, ale řeknu Vám, že ta řepa i celer mají takovou specifickou chuť, že se jich prostě po tom jednom pytlíku nabažíte. Nebojte se ale, brambůrky jsou hezky křupavé a mně osobně velmi chutnají. Pokud by Vám ale tyhle dvě varianty nesedly, tak se dá koupit i mrkev, jenž je přijatelnější a nebo jsem ve Francii objevila banán taky v BIO sortimentu a chipsy chutnaly právě jako nějaké ty bramborové!



Určitě jim dejte šanci a hlavně tehdy, když se snažíte shodit nějaké to kilo nebo do sebe nechcete ládovat samé špatné věci. Já nechci tvrdit, že ty obyčejné brambůrky nejím, asi 2x do roka si je dám, ale když už tak sahám po těchto nebo amarantových, které mi chutnají ze všech nejvíce.


Složení je tedy: Řepa, Celer, rostlinný olej, provensálské kořen, sůl.

Jo a jedna malá rada nakonec. Pokud chipsy nedojíte, tak balíček vždycky dobře uzavřete, protože se dovnitř dostane vlhkost a křoupání je v čudu a i ta chuť je už pak jiná, takže pozor na to ;).

A co Vy? už jste tyto brambůrky zkoušeli? jak Vám chutnají? 

7 komentářů:

  1. Zkoušela jsem je a vůbec jsem jim nepřišla na chuť. Jinak je to ale dobrý nápad

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají specifickou chuť,to je pravda :). Některé mi přijdou trošku nahořklé, ale i tak mi chutnají.

      Vymazat
  2. Pěkný článek :) zatím jsem nic podobného nezkoušela, ale vypadají zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsem je asi dvakrát, poprvé mi nechutnaly, podruhé moc. Nevím co to bylo za error :-) Každopádně si myslím, že to je spíš jako "zdravější" alternativa chipsů. Kaloricky je to podobné nezdravé klasice. Pokud má člověk doma sušičku, tak je asi lepší hodit řepu do ní a usušit ji bez přidaného oleje, koření, soli apod :-)) Na tom jedu prvním rokem a je to paráda, doporučuji :-)

    Skills of Art

    OdpovědětVymazat
  4. Jjj, máš pravdu! já mám doma taky tu sušičku a občas si něco nasuším, ale je s tím hodně práce. Některé chipsy jsou ale kaloricky celkem v pohodě, alespoň ty, co jsem si kupovala ve Francii.

    OdpovědětVymazat
  5. Jani, já jsem si vyloženě ve zdravé výživě koupila řepelky a potom sušenou mrkev a celer a mŇamka :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!