neděle 11. září 2016

RAW dortík - RAW cake

Krásný nedělní podvečer,

dnes mám pro Vás super zdravý receptík na RAW dortík, který jsem dnes poprvé zkoušela vyrobit a naštěstí se mi povedl a jsem na sebe moc a moc pyšná! RAW znamená v překladu syrový, což znamená, že je to vyrobené z tepelně neupravovaných potravin, bez mouky a cukru. Dort jsem právě ochutnala a je moc dobrý, akorát tedy příště nemusím ani přidávat ten sirup, protože datle jsou už tak dost sladké. Ingredience jsem přidávala podle sebe, takže je vše orientační. Nicméně korpus je vždy sušší a náplň tekutější. Snad se Vám můj receptík bude líbit a třeba jej doma také vyzkoušíte, jen tedy neznám přesné gramy, protože jsem to míchala jen tak od oka.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Beautiful evening guys, 

I am so proud of my self because I have managed to make my first RAW cake and it tastes just delicious! You should have tried my recipe because if you have such a sweet tooth like me, you won´t regret to make this healthy variant of this RAW cake. 

Ingredience Korpus: 

Vlašské ořechy (hrst), slunečnicová semínka (1/2 hrníčku), kokosový olej (2 lžíce), kokosové máslo (asi hrst), sypaný kokos (půl hrníčku), sušené datle 150 g, agáve sirup (nebo jiné sladidlo) dle chuti, himalájská sůl

Vše rozmixujete a až dosáhnete takové suché, ale tužší konzistence, tak jej nasypte na pečící formu, kterou předem vyložíte pečícím papírem namazaným kokosovým olejem

Ingrediences corpus: 

Walnuts, sunflower seeds, coconut oil, coconut butter, sprinkled coconut, dried dates, agave sirup, himalayan salt

Mix all together till you reach a solid but dry consitency and put it on the baking sheet lined with baking paper which has some cocunut oil on it. 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Náplň: 

hořká čokoláda s kávovou příchutí (já mám tuto BIO z Francie) 1/4 balení, kokos (2 lžíce), datle (velké množství) cca 200g, mléko bez laktózy (dle toho, jak je směs tekutá, stačí 2-3 lžíce), pomazánkové máslo bez laktozy (seženete v Kauflandu) půlka balení, agáve sirup dle chuti, kokosový olej (1-2 lžíce).

Vše rozmixujeme, až budeme mít takovou lepivější a tekutější hmotu. Stačí hodně ředit mlékem. Poté vše pomalu rozetřeme na korpus.

Nakonec posypeme kokosem, skořicí a kakaem. Necháme vychladnou nejlépe přes noc nebo alespoň 3 hodinky. 

Filling: 

dark chocolate with a coffee flavour, coconut, dates (big amount), lactose free milk and cream, agave sirup, coconut oil. All mix together, till you reach a more liquidy consitency and spread it all over the corpus but carefully! 

Finally, spread some coconut spinkles, cinnamon and cocoa on the top and leave it in the fridge over night or at least 3 hours. 

PS: you don´t need to put any sweetener in, dates are already very sweet. 




10 komentářů:

  1. Wow! This looks amazing. I love that it's vegan. I went vegan two years ago and haven't looked back :)

    I'm gonna put this recipe on my pinterest <3

    xo Azu

    www.raven-locks.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. thank you!!!! i love these cakes as well :)

      Vymazat
  2. Tortička vyzerá super, možno raz vyskúšam. :)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá to skvěle, jenže já jsem vysadila i kakao, tak nevím :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Mňam :) k snídani by se mi hodil :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!