čtvrtek 15. září 2016

Royal Blue

Krásný čtvrteční večer,

už hodně dlouhou dobu jsem sháněla lak podobný tomuto od Astoru Castle by night, který měla moje domácí ve Španělsku. Minulý rok jsem jej nosila často a i když ona povídala, že je to barvička vhodná právě pro starší ženy kolem čtyřicítky, tak podle mě je to nositelný odstín v jakémkoli věku a hodí se opravdu skoro ke všemu. Je to totiž velmi elegantní temná modrá a protože není vůbec křiklavá, tak vlastně ani nikoho neurazí a spíše si myslím, že vám ji spousta lidí pochválí, jelikož není tuctová.


Když ji na svých nehtech nosím, tak se sama cítím velmi chic, elegantně, sofistikovaně a také mi tyhle temnější barvičky navozují podzimní i zimní atmosféru, jenž se blíží čím dál tím rychleji. Dnes jsme tedy měli ještě krásný slunečný den a já mám teplo opravdu ráda, ale také se těším na podzimní období, teplejší oblečení a dýchatelnější vzduch.


Pojďme tedy k samotné recenzi. Jedná se o lak od Essence v odstínu 78 Royal blue. Kupovala jsem jej v DM drogérii, kde ho seženete za cca 50 Kč. Tyto gel laky mám velmi ráda a na mých nehtech vydrží opravdu docela dlouhou dobu, ale musím použít i podkladový a krycí lak od Essence, kterým nehty občas přetírám i ráno, než někam jdu. Večer si nehty nikdy nelakuji, ačkoliv bych na to teoreticky měla v tu dobu v podstatě nejvíce času, ale protože s tím mám špatnou zkušenost, tak to již nedělám. Během spánku si totiž dávám hodně ruce pod hlavu nebo pod tvář a ráno když se vzbudím, tak mám na nehtech obtisknuté vlasy a různé jiné malůvky. Proto si je lakuji ráno a toto se mi pak nestane.


Konzistence laku je hutnější, já osobně si dávám 2 vrstvy, ale stačila by jedna, pokud se vám nelíbí taková ta hodně tmavá, neprůsvitná barvička. Lak nepruhuje, štěteček je širší a dobře se s ním manipuluje. Výdrž zatím přímo tohoto odstínu neznám, protože jsem jej kupovala teprve včera, ale už jeden z této řady mám a týden mi na nehtech vydržel.


Doufám, že se Vám recenze i odstín laku líbí a dejte mi v komentářích vědět, jestli máte rádi podzim a jaké barvy v tomto ročním období nejraději nosíte. 

14 komentářů:

  1. Tak ten je krásný :-), na podzim by se mi takový bodl!
    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Hezký. Na podzim mám nejraději bordo barvu.)
    http://enisara.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Je to hezký odstín laku :) Mám doma podobný tmavý, ale možná až se uvidíme, tak bych Ti ho dala, dala mi ho totiž ségra a já se právě v těchto barvách nějak necítím, jak mám kůži světlou :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ten bude krásný na podzim. Parádní barvička. Já od Essence moc laků nevlastním. Pár jich ve sbírce mám, ale to jen proto, že jsem je někde vyhrála.

    BLOG: KOSMETICKÁ TAŠTIČKA

    Pěkný den! :)

    OdpovědětVymazat
  5. laky od essence jsou skvělé a na tento mám také zálusk, miluji modrou :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!