čtvrtek 8. září 2016

Textil house haul a Naturálek

Krásný slunečný čtvrtek přeji!

já jsem se právě vrátila z výletu na kole a venku je opravdu strašlivé vedro! Nicméně jsem se cestou v Pardubicích stavila v textil housu, kde teď mají veliké slevy a koupila si tam několik podzimních kousků. Také jsem byla ve svém oblíbeném Naturálku www.bio-natural.cz, kde jsem nenechala ani jeden regál chladný a mám tak doma spoustu dobrých mňamek! Tak se spolu pojďme na vše podívat.

1. První věc, kterou jsem si v Naturálku koupila jsou konopná semínka, která si dávám do salátů nebo smoothie. Jsou velmi výživná a navíc skvěle chutnají. Určitě je vyzkoušejte! Stály mě tuším 65Kč. 


2. Tyhle špaldové pukance jistě znáte z dětství, ale tyto nejsou slazené. Předevčírem jsem si je dávala s jogurtem a ovocem a byla to výborná a vydatná snídaně. 


3. Tyhle Raw tyčinky jsou opravdu skvělou alternativou něčeho sladkého k zakousnutí místo sušenky, ale ne každý jim přijde na chuť. Já jsem jich vyzkoušela hodně a nejvíce mi chutnají asi ty s kávovou nebo kokosovou příchutí. Tahle tyčinka s arašídovým máslem pro děti nebyla chuťově vůbec špatná, ale mezi mé favority nepatří. Jinak tedy stojí cca 23 Kč a složení je velmi jednoduché: datle, ořechy a arašídové máslo.



S mamkou jsme se stavovaly v kavárně Pierre, kde mají raw dortíky a kafe s rostlinným mlékem. Moc jsem si teda bohužel nepošmákla, protože jsem v kávě cítila dost tu sóju, takže příště si ji dám s mandlovým mlékem a dortík mrkvový s čokoládou, který měla mamka, protože ten byl fakt mňamozní. Ten můj ovocný byl takový mdlý a bez chutě. 


Mojí snídaní dnes byly tyhle sušenky, které nevím jak se jmenují, ale kupovala jsem je taky v Naturálku a nejsou teda moc sladký a asi si je znovu už nekoupím, protože tyhle sucharky moc nemusím, ale s podmáslím bez laktózy smíchaným s banánem to šlo :). 


Dnešní rajčatovo-celerové smoothie bylo výborné a navrchu můžete vidět moje oblíbená konopná semínka. Super dopolední či odpolední svačinka! 



Ráda si teď dělám zeleninu na pánvi místo přílohy. Je to opravdu jednoduché, nezabere to moc času a ještě je to velmi dietní varianta přílohy.


A jsme u módy! Tyhle kousky jsem si teda koupila v řetězci Textil House, možná jej máte i ve Vašem městě, takže se tam jukněte, protože tam mají skvělé slevy. Já jsem chtěla nějaké svetry a spíš tedy podzimní oblečení. Odnesla jsem si 4 kousky a zaplatila jsem za vše 300Kč :).

Tento Khaki ,,oversize" svetřík je velmi pohodlný a je to značka C&A. V poslední době se mi tyhle zelené barvičky moc líbí a kupuji si je čím dál tím více. Svetr ráda nosím s těmito bílými botkami z Gatu.



Největší radost mám z této halenky, kterou mi už hodně lidí chválilo. Původně je z H&M a je naprosto rozkošná a pohodlná! Je tedy hodně vzdušná, takže vhodná teď ještě na léto a já ji nejraději nosím buď s kraťasy s vysokým pasem nebo s těmito černými legíny. 




Tenhle Cardigan je původně z Intimissimi a mám z něj velikou radost, protože tyhle barvy ve mě evokují podzimní náladu a pohodu. Je tedy žíhaný, hnědo-vínový s bílou. Zapíná se na jeden knoflík a je zkrátka naprosto pohodlný.



A pak tento tmavě zelený. Značku neznám, ale materiál je naprosto božský! Svetřík mi sedí perfektně a opět se hodí do podzimního počasí a svojí krásnou zelenou barvu si mě prostě dostal. Mně se tyto zemité a přírodní barvy líbí nejvíce a myslím si, že mi lichotí nejvíce. Naopak mi nesluší křiklavá růžová nebo oranžová. 



Rovnou se omlouvám za nekvalitní fotky, ale kamarádka, co mě vždycky fotila je momentálně v Austrálii a foťák mi ukradli v Barceloně, takže hned jak si našetřím na nový, tak slibuji, že se budu snažit fotit jiné a lepší snímky. 

A co vy? máte rádi Second-hand obchody? já si myslím, že tak člověk nejen ušetří, ale pomáhá tak upotřebit věci, které už někdo jiný nechce. 

7 komentářů:

  1. Do Second HAndu chodím pouze do Textil House a téměř vždy na něco pěkného narazím. Myslím si také že ti více sluší tmavší tóny barev a moc si na tobě neumím představit hodně křiklavé barvy, ani pastelové takové ty sladké růžové nebo fialové se k tobě moc nehodí. Cardigan z Intimissimmi se mi moc líbí, hned bych ho brala. Rajčatové smothie miluji ale nevím jak by mi chutnal ten celer v tom, musím někdy zkusit. Špaldové pukance miluji, taky si je občas koupím a aby byly sladší dám si na ně med.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! křiklavé mi fakt nesluší ;). Třeba jen plavky. Fialová ale jo :). Celer ve smoothie nebyl ani cítit.

      Vymazat
  2. Super článok :))
    partofnicol.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Inak ja som o tych pukancoch nikdy nepocula :)A zo sekacu mas krasne ulovky, za tu cenu no nekup to :)

    Pozyvam na luxusnu GIVEAWAY o kulmu ROWENTA a velky balicek kozmetiky DOVE, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/09/obrovska-dove-rowenta-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. No takový bezva úlovky, to teda čučím a závidím :D paráda, moc Ti to sluší !!! :) Konopná semínka vyzkouším

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!