čtvrtek 29. září 2016

Z Prahy do Bratislavy


Krásný čtvrteční den,

Zdravím vás z Cordoby, kam jsem včera se vší slávou dorazila. Ráda bych vám ale sdělila své dojmy z cesty Pardubice - Bratislava, kam jsem vyrazila kvůli letu do Madridu, který byl značně levnější, než z Prahy. 

Beautiful afternoon from Cordoba, 

I have finally arrived here and I would like to share with you my experince from the travel Pardubice - Bratislava, where I had to go because of my flight that was cheaper from there than from my country. 

-----------------

Na stránce www.cd.cz jsem si online koupila 
lístek na vlak do Bratislavy, který stál cca 300 Kč. Poté jsem si rezervovala místo v Hostelu Mansard a mohu vám jej doporučit všema deseti, protože jsem se tam cítila skoro jako doma. Uvítal mě sám majitel hostelu, který byl velmi milý a dokonce mi vytisknul všechny autobusové spoje, které jsem potřebovala k tomu, abych se dostala na letiště. Kousek od hostelu je zastávka a tam nastopíte do tramvaje č.1, která jede až na vlakovou stanici. Tam pak vyjdete schody nahoru a najdete si zastávku, kde staví autobus č.61. Ten vás doveze přímo před letištní halu. Lístky si můžete koupit v automatu a z hostelu na vlakáč stačí jeden 15ti minutový a z VN na letiště jeden 30ti minutový. 

On the website www.cd.cz is possible to buy your ticket online. It cost me 300 CZK. After that, I booked a place in a hostel Mansard through www.booking.com. I paid 12 euro for 1 night. The owner of the hostel was very helpful and printed out all the bus and tram connections needed. So you can take a tram n.1 to go to the railway station and buy a ticket of 15 minutes. Then at the railway station, find a bus number 61 that takes you to the airport. You need a ticket of 30 minutes and buy them at the yellow machines which are placed almost everywhere.   

------

Na letišti je to pak už brkačka. Kouknete na obrazovku, která vám ukáže, kde je vaše brána. Přejdete přes bezpečnostní kontroly a vyčkáte na váš let. Mezitím si můžete koupit kafe nebo pizzu. Mají tam i malinkatý free duty shop, ale nic extra nečekejte, protože Bratislavské letiště je opravdu malé.

You will not have any problems at the airport. It is very small there so you cannot be lost. There is a free duty shop and you can buy some typical Slovak stuff there. 








6 komentářů:

  1. Já jsem tak ráda že jsi to nakonec nějak stihla, myslela jsem na tebe. Můj další let také plánuju z Bratislavy ptotože letos se mi zdají letenky z Prahy spostě drahé. Z Brna do Bra.jezdí bus skoro každou hodinu tak to letos zkusím takto. Doufám že se ti bude v Cordobě a tvé práci líbit a taky to že se v tom Španělsku třeba někdy potkáme.

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem tak ráda že jsi to nakonec nějak stihla, myslela jsem na tebe. Můj další let také plánuju z Bratislavy ptotože letos se mi zdají letenky z Prahy spostě drahé. Z Brna do Bra.jezdí bus skoro každou hodinu tak to letos zkusím takto. Doufám že se ti bude v Cordobě a tvé práci líbit a taky to že se v tom Španělsku třeba někdy potkáme.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky moc, Terko! taky doufám, že se uvidíme! a jo, letenky mi přijdou dražší!

      Vymazat
  3. Nikdy mě nenapadlo letět z Bratislavy, ale teď si to rozhodně budu pamatovat :) Hodně štěstí na cestě!

    OdpovědětVymazat
  4. Nikdy mě nenapadlo letět z Bratislavy, ale teď si to rozhodně budu pamatovat :) Hodně štěstí na cestě!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díííky moc! zkus to,občas to vyjde levněji

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! Thank you for your comments!